چگونه به روش های مختلف خط چشم بکشیم؟

چگونه به روش های مختلف خط چشم بکشیم؟

برای کسانی که در امر آرایش مبتدی هستند، کشیدن خط چشم شاید سخت و نا امید کننده به نظر برسد و ممکن است سوالات زیادی در ذهنشان درباره کشیدن خط چشم مطرح شود. علت اهمیت این موضوع این است که درست کشیدن خط چشم، بر زیبایی چشم ها می افزاید و باعث می شود مژه ها ضخیم تر به نظر برسد و خصوصا برای خانم هایی که به زیبایی چشمان خود اهمیت می دهند این موضوع بسیار مهم است.
برای کشیدن خط چشم باید مژه ها به طور کامل خشم و بدون چربی باشد. اگر تازه شروع به این کار کرده اید، تنها وسیله ای که نیاز دارید یک خط چشم مدادی نرم و ضد آب است. اگر به دنبال خط چشمی هستید که به راحتی با آن، کشیدن خط چشم‌های محو و زیبا را بیاموزید، سرمه مدادی Charlotte Tillbury انتخاب مناسبی است.
حال انواع مختلف خط چشم را با هم بررسی می کنیم:
الف) خط چشم گربه ای:
برای کشیدن خط چشم گربه ای این نکته بسیار مهم است که مداد شما کاملاً تراشیده و تیز باشد. گوشه بیرونی پلک را به سمت بیرون بکشید تا سطح پلک کمی محکم تر شود، سپس با مداد یک خط صاف و تا جایی که می توانید نزدیک مژه ها بکشید تا جایی که مژه ها تمام شود.سپس برای تبدیل این خط به خط چشم گربه ای، ابتدا نقطه ای که باید خط تا آنجا امتداد یابد را با یک نقطه مشخص کنید و سپس خط رسم شده را به آن متصل نمایید.

چگونه به روش های مختلف خط چشم بکشیم؟

نکته: حتما به هنگام کشیدن خط چشم و خصوصا خط چشم گربه ای، پاک کننده آرایشی نظر گوش پاک کن به همراه داشته باشید تا بتوانید در صورت خطا آن را پاک کنید.

ب) خط چشم waterline
به فاصله میان چشم و مژه ها waterline گفته می شود و به این نوع خط چشم، خط چشم نامرئی و داخل چشم گفته می شود.
برای کشیدن این نوع خط چشم، ابتدا به آرامی پلک بالایی خود را به سمت آبروها بالا بکشید که بتوانید خط صورتی رنگ صافی را در قسمت پایین پلک خود مشاهده کنید. مداد را دقیقا روی همین خط بکشید. دقت کنید که تمام فضاهای خالی این قسمت را با مداد پر کنید.

چگونه به روش های مختلف خط چشم بکشیم؟
ج) خط چشم tightlining یا نامرئی بین مژه ها
این نوع خط چشم به آرامی بین مژه ها ایجاد می شود تا پر تر نشان داده شوند.
با مداد تیز و به دقت خطی مابین مژه های پلک بالایی بکشید و هر فاصله خالی که مشاهده کردید را پر کنید.

چگونه به روش های مختلف خط چشم بکشیم؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *