چگونه هاله را ببینیم

چگونه هاله را ببینیم: دیدن هاله می‌تواند پدیده های فرا حسی را به ما نشان دهد. افرادی که از نظر روحی بسیار پیشرفته بودند، مثل بودا، مسیح و شاگردان بلا واسطه آنها، با هاله های طلایی در اطراف سرشان به تصویر کشیده می شدند، زیرا برخی از هنرمندان واقعاً می توانستند هاله را ببینند. اگر قصد ندارید که تلاش کنید، هرگز هاله را نخواهید دید. هنگامی که خودتان چیزی را درک کنید، از دانسته هایتان می توانید برای آموزش بیشتر استفاده کنید. بسیاری از افراد برجسته در زمان گذشته شکایت می کردند که “ما هم چشم داریم ولی نمی بینیم”. واقعیت این است که باید چشمها را مستعد دیدن کرد تا ببیند. البته هر شخصی می تواند هاله ها را تا درجاتی ببیند.  در اطراف بدن انسان یک میدان انرژی الکترو مغناطیسی وجود دارد. هاله تاجی شکل اطراف سر، بدن اتری است و بسیاری از مردم می توانند فقط با کمی تمرین آنرا ببینند، آن پیش در آمد هاله است. سه تمرین وجود دارد.
تمرین شماره یک : یک ورقه کاغذ قرمز و یک ورقه کاغذ سفید تهیه کنید. به مدت یک دقیقه در نور زیاد به ورقه قرمز رنگ خیره شوید، سپس نگاه ثابت خود را به ورقه کاغذ سفید منتقل کنید. در این لحظه ورقه سفید سبز به نظر می رسد، کوشش کنید این اثر را تا حد ممکن حفظ کنید.
تمرین شماره ۲: یک ورقه سفید و یک ورقه مشکی تهیه کنید. حدود یک دقیقه با عینک تیره به نور روشن خیره شوید. سپس چشمتان را از نور برگردانید، به هر دو ورقه نگاه کنید و تأثیرات مختلف رنگ ها را بر روی هر دوی آنها مشاهده کنید. بعد از اینکه رنگ ها شروع به تار شدن کردند، عینک را بردارید، در این لحظه رنگ های فیلترهای عینک باید ظاهر شوند.
تمرین شماره ۳: یک پارچه مشکی را در مقابل نور آفتابی که از پنجره می تابد آویزان کنید. با زاویه ۳۰ درجه پشت به آن بایستید. در مقابلتان چراغ روشنی قرار دهید و با عینک تیره حدود یک دقیقه به آن خیره شوید. سپس به طرف پارچه مشکی برگردید و به چراغ پشت کنید. در این حالت دست هایتان را در مقابل پارچه مشکی قرار دهید. احتمالاً می توانید امواجی را که از دستها و نوک انگشتانتان خارج می شود ببینید. یک بار دیگر این تمرین را انجام دهید با این تفاوت که این بار پس از پشت کردن به نور چراغ، عینک را بردارید و به دست هایتان نگاه کنید.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. mana گفت:

    سلام ، آسانترین راه و تمرین برای دیدن هاله ، نگاه کردن به دست هست . دستان خود را به حالت قنوت روبروی صورت و در فاصله مناسب قرار دهید . و با دقت به ناحیه خالی دقیقا وسط دو دست نگاه کنید . هاله ای کم رنگ و شفاف را از دستانتان حتما خواهید دید. این برای شروع بسیار عالی است . اینکار بهتر آن هست که رو به دیوار و زمینه سفید رنگ انجام شود . تمرینی پیشرفته تر اینکه یک آینه روبروی خودتان قرار دهید به نحوی که چهره اتان حداقل از گردن به بالا به راحتی در آن دیده شود . زمینه ای که آیینه نشان می دهد بهتر است سفید باشد این یعنی اینکه پشت به دیوار قرار بگیرید . داشتن آرامش و تمرکز ؛ بهترین نتیجه را به همراه دارد . ترجیحا آیینه ثابت باشد و شما هم نشسته و در حالت ریلکس باشید. در این مرحله به لاله گوشتان نگاه کرده و دقت کنید . مطمئنا هاله اتان را در ابتدا خیلی شفاف خواهید دید . با تمرینهای بیشتر و ترجیحا محیطی خلوت و آرام و تمرکز بیشتر ؛ می توانید هاله اطراف سرتان را ببینید و حتی رنگش را تشخیص بدهید . تمرکز ؛ آرامش ، ناامید نشدن ، تکرار و انگیزه ؛ شروط موفقیت در این کار و هر مورد از قدم برداشتن در متافیزیک هست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *