تمرین رقص فرکانسی ذهن


این تمرین بسیار ساده انرژی بخش و شاد هست و باعث میشه که شما از افکار خسته کننده و امواج منفی که از اطرفاتون یا در ذهنتون هست کمی دور بشید و بخصوص برای کسانی که هاله ی ضعیفی دارن‌و خیلی در گیر مسایل منفی گذشته هستن و همه ی افراد مفید هست .این تمرینات رو مرحله به مرحله حرفه ای تر و هدفمندتر برای شما خواهم گفت فعلا از یک تمرین ساده اون رو شروع میکنیم این تمرین رو هر روز انجام بدید . با این تمرین و تمرین های ک در اینده ب صورت پله پله میگم میخام ب مرحله ای برسیم ک کنترل امواج محیط‌و ذهنمون رو ب دست بگیریم .
.
?تمرین رقص فرکانسی ذهن(قسمت اول ): .
ابتدا آهنگی شاد با ریتمی سریع انتخاب کنید دقت کنید ک اهنگی ک‌انتخاب میکنید ب هیج‌وجه نباید ریتمی کند یا ب اصطلاح عامیانه اهنگ غمگینی باشه . با شروع اهنگ فرکانس ها و هارمونی های اون وارد ذهن شما میشه سعی کنید افکار منفی توی ذهنتون رو برای چند دقیقه فراموش کنید و با اهنگ ارتباط بگیرید تمام‌وجودتون رو در اهنگ غرق کنید و خود ب خود شما وارد بخشی از ذهن و افکارتون میشید برای کسانی که خیلی ذهنشون درگیر‌ گذشته هست یک خاطره در گذشته که خیلی از اون لذت میبرید یا حتی افکاری ک الان در سر دارید در این زمینه اصلا حساس نباشید و افکار رو با ریتم‌اهنگ هماهنگ کنید و شروع ب رقصیدن با اون خاطراتتون در ذهنتون‌کنید شاید الان از خوودتون بپرسید مگه با افکار هم میشه رقصید دقت کنید دوستان منظور من‌از رقصیدن هماهنگی افکار با ریتم‌اهنگ شاد هست و خودتون‌در‌عمل‌ چند بار این‌تمرین رو انجام بدید به لذت اون‌پی‌خواهید برد .
لطفا هر روز در‌ماشین یا خونه موقعی ک دارید با هندسفریتون اهنگ گوش میکنید یا هر جایی که راحتید برای هر مدتی ک شما راحتید انجام بدید و یواش یواش ب این تمرین بخصوص زمان هایی ک افکار مزاحم به سراغ شما میان عادت کنید . .
?
در اینده با تمرینات و روش هایی ک ب شما معرفی میکنم ما باید کنترل چاکراها و ذهن و افکارمون و بخصوص امواج محیط اطرافمون رو ب دست بگیریم

منبع : پیج اینستاگرام chakraha777@

نویسنده : میثم سلگی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *