ژنرال روسی می گوید «ما بیش از ۳۰ سال است که بشقابهای پرنده را فرا می خوانیم»

ژنرال روسی می گوید «ما بیش از 30 سال است که بشقابهای پرنده را فرا می خوانیم»

گفته می شود بیش از ۲۰ سل است که روسیه از وجود موجودات فرازمینی آگاه است، و برخی از مقامات عالی رتبه تلاش داشته اند برخی از جنبه های آن را فاش سازند.
در زمان شوروی سابق، وزارت دفاع روی مهندسی یک انسان با قدرتهای فوق انسانی کار می کرد. در طول این آزمایشات تیمی از دانشمندان قادر شدند با اشکال بیگانۀ حیات تماس برقرار کنند. کسی که مسئول این برنامۀ طبقه بندی شده بود بعدها با روزنامه نگاران صحبت کرد.
سپهبد ذخیره آلکسی ساوین به ما می گوید که در دهۀ هشتاد تیمی از دانشمندان روسی توانستند با یک هیئت مشابه که یک تمدن بیگانه را نمایندگی می کرد تماس برقرار کنند. سرلشگر سابق وسیلی یرمنکو اولین کسی بود که در زمان شوروی سابق در رابطه با کارش به مطبوعات خبر دهد. این کار شامل جمع آوری اطلاعات و شواهد روبرویی با بشقابهای پرنده بود. او می گوید میزان این گونه اطلاعات در آن هنگام فراتر از درک امروزی بود. هدف اصلی متوقف ساختن احتمال بروز جنگ میان نوع بشر، حداقل روسیه، با تمدنهای فرازمینی بود. در سال ۱۹۸۴ کی جی بی، پیرامون پدیده های ناشناخته در نزدیکی ولادیمیروسکا دست به مطالعۀ مکفی زد. ما مشاهده کردیم که با افزایش فعالیتها و پروازهای نظامی ما در آن منطقه تحرکات بشقابهای پرنده نیز افزایش می یافت.
سپس آلکسی ساوین پیرامون تلاشهای کی جی بی برای کنترل مغز یک فرد که قدرتهای فوق طبیعی داشت سخن گفت. «هدف ساختن یک موجود فوق بشر به عنوان یک سلاح غائی بود. در این پروسه ما به این نتیجه رسیدیم که یک انسان یک سیستم انرژی و اطلاعات است که از خارج اطلاعات دریافت می کند. دقیقاً به این علت است که یک انسان می تواند قدرتهای فوق طبیعی بروز دهد. گروهی که روی این پروژه کار می کردند یا کارمندان ارتش بودند و یا دانشمندان.» ساوین توضیح می دهد که چگونه آنها راهی پیدا کردند که به واسطۀ آن موجب شوند مغز انسان مثل یک رادیو کار کند و با نمایندگان تمدنهای دیگر تماس برقرار کند. «و ما در انجام این کار موفق شدیم. آنچه که رخ داد شگفت آور بود. شش نفر توانستند با اشکال فرازمینی حیات تماس بگیرند و از یکی از آنها دعوت شد که از یک سفینۀ فضایی دیدار کند. بیگانگان اطلاعاتی دربارۀ ساختار جامعه شان عرضه کردند اما قسمتهای مهم مثل اطلاعات نظامی و دانش پزشکی برای درمان بیماریها را از قلم انداختند.» ساوین گفت: «تمدن ما آنقدر جوان است که برای انجام دیالوگ برای آنها جالب نیست. از آنجا که ما بخشی از جهان هستیم و ممکن است به خود و تمدنهای دیگر آسیب بزنیم آنها مراقب ما هستند.»

ترجمه: حمیدرضا مزده، مهندس هوا – فضا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *