کد ریاضی موجود در دی ان ای که بوسیله تکامل قابل تشریح نیست

سیگنال واو

در مطالعه ای که اخیرا توسط دانشمندان دپارتمان ریاضی دانشگاه فارابی کزاک و موسسه استروفیزیک در آلماتی قزاقستان در تحت عنوان “سیگنال واو از کد ژنتیکی زمینی ” انجام شده ، به این نتیجه رسیده اند که یک کد ریاضیاتی ژنتیکی در دی ان ای DNA   انسان ها وجود دارد ,

چیزی که نمی توان آن را با پروسه تکامل انسان تشریح نمود (یعنی ارتباطی با تکامل فیزیکی انسان ندارد) و این قضیه اگر اثبات شده و آشکار شود درست در مسیر ادیان ابراهیمی و قدم برخواهد داشت . زیرا نشان می دهد که پیدایش انسان و سایر مخلوقات محصول شانس و تصادف نبوده بلکه آفریدگاری توانا دارد .

سیگنال واو

به اعتقاد آن ها این کد مثل یک امضای هوشمند است که در DNA  مخلوقات ثبت شده و بادوام ترین ساخته شناخته شده است که در طی زمان و مکان تغییر نمی کند .  این مطالعه می گوید انسان ها در واقع خارج از منظومه شمسی چندین میلیارد سال پیش به وسیله یک خالق آفریده شده اند .

برخی دانشمندان معتقدند که پیدایش انسان ها و بقیه موجودات در زمین در اثر بارش شهاب سنگ های حاوی سلول های ژنتیکی اتفاق افتاده است . از این رو حیات به نظر آن ها نه تنها در زمین بلکه در مقیاس بین ستاره ای وجود دارد و شهاب سنگ ها در واقع دستگاههای منتقل کننده آن می باشند و حیات را به سیارات فراوانی برده و در بسیاری از سیارات که شرایط مهیا است ، این سلول ها تکامل می یابند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *