کسب درآمد دلاری در ۱۴۰۰$$$ از ۱۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه

فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی

کسب درآمد دلاری در ایران

در این مقاله درباره روش‌های عملی و قابل انجام کسب درآمد دلاری در ایران صحبت خواهیم کرد. آیا شما هم از جمله افرادی هستید که ترجیح می‌دهند شغلی در نزدیکی محل زندگی خود داشته باشید؟

و یا دوسن دارید شغلی داشته باشید که ساعت کاری آن را خودتان تنظیم کنید؟ شما هم مانند بسیاری افراد علاقه دارید کاری پاره‌وقت در کنار کار اصلی خود داشته باشید؟ اگر پاسخ شما به این سوال‌ها و یا سوالاتی مشابه مثبت است، مواردی که در ادامه در رابطه با کسب درآمد دلاری، چگونه درآمد دلاری داشته باشیم و درآمد دلاری در ایران صحبت خواهیم کرد برای‌تان جذاب و مفید خواهد بود.

امروزه بسیاری از افراد به دلایلی همچون مواردی که در بالا ذکر شد و یا دلایل دیگری همچون دلایل شخصی یا اختلاف قیمت دلار با پول ما از درآمد‌ دلاری (درآمد دلاری در ایران) استقبال می‌کنند.

همچنین در حال حاضر در شرایطی زندگی می‌کنیم که تنها روی آوردن به روش‌های کسب درآمد دلاری و ارزی می‌تواند به بهبود وضعیت اقتصادی افراد کمک کند.

به دلیل اینکه ارزش ریال افت کرده است وبازار ارز، نابسامان می‌باشد. همچنین قدرت خرید اکثر مردم کم شده است.

بنابراین چاره‌ای جز روی آوردن به شیوه‌های دستیابی به درآمد دلاری باقی نمی‌ماند. یعنی به منظور زیاد کردن سرمایه و بهبود اوضاع مالی چاره‌ای جز کسب درآمد دلاری باقی نمی‌ماند.

درآمد دلاری به معنی آن است که پول را به دلار دریافت کرده و به ریال خرج کنید. درنتیجه این کار، شرایط مالی شما در مدت کوتاهی بهتر از همیشه خواهد شد.

پیدا کردن شغل مناسب و انتخاب راه‌های گوناگون برای کسب درآمد کافی هر روز سخت‌تر می‌شود. آنچه اهمیت دارد این است که در بسیاری اوقات، افراد به مشاغلی روی می‌آورند که با تخصص آنان ارتباطی ندارد.

همچنین گاهی آنها مجبور می‌شوند که ساعات بیشتری کار کنند تا بتوانند میزان درآمد خود را افزایش دهند یا آن را ثابت نگه دارند.

پیدا کردن راه‌های کسب درآمد دلاری از روش‌هایی است که اشخاص می‌توانند برای رهایی از اوضاع دشوار کنونی به آن روی آورند. یکی از شناخته شده‌ شده‌ترین راه‌های کسب درآمد دلاری، استفاده از اینترنت است.

سایت‌های کلیکی وجود دارند که برای این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرند. از بازار‌های ارز خارجی نیز می‌توان برای کسب درآمد دلاری آنلاین بهره برد.

بهترین این بازار‌ها فارکس است به دلیل اینکه تمامی ارز‌های جهان در آن وجود دارند. یکی دیگر از مشهور‌ترین شیوه‌ها برای کسب درآمد دلاری و آنلاین، فریلنسری است. از مزیت‌های بزرگ این شغل آن است که می‌توان در چند جا به کار اشتغال داشت.

از سوی دیگر یک فریلنسر می‌تواند با بهره گیری از توانایی‌ها وتخصص خود در سایت‌های مختلفی به کار بپردازد. فایده بسیار خوب این شغل آن است که فرد فریلنسر در حالی که درآمد دلاری کسب می‌کند به تقویت مهارت‌های خود نیز می‌پردازد. یک فریلنسر، فرصت مناسبی برای حفظ سرمایه و افزایش آن خواهد داشت.

روش بسیار خوب دیگری برای بدست آوردن درآمد دلاری وجود دارد. این روش هم از مجموعه کار‌های اینترنتی می‌باشد. در اصل از بهترین شیوه‌های دستیابی به درآمد دلاری، استفاده از سایت‌های خارجی است.

در حال حاضر بهای دلار به طور نسبی ۱۴ برابر پول ایران است. درنتیجه کسب درآمد از سایت‌های خارجی بسیار باصرفه خواهد بود. یعنی به دلیل بیشتر بودن ارزش دلار، درآمد بدست آورده شده، چند برابر خواهد شد. لازم است درمورد مطالب یادشده به بررسی پرداخته وسایت‌های مورد نظر را بازدید کرد. بدین طریق می‌توان با آگاهی بیشتر به انتخاب مناسب پرداخت و بتوان به کسب درامد دلاری همت گماشت.

به عنوان مثال شما شاید نسخه الکترونیکی کتاب خود را بتوانید تا چند ده هزار تومان بفروشیدو اما اگر بتوانید همین کتاب را در سایت آمازون عرضه کنید قیمت کتاب شما اگر ۱۰ دلار هم باشد، شما به ازای هر کتاب مبلغی فراتر از آن چند ده هزار تومان دریافت خواهید کرد. این در حالی است که در نمونه ‌ای شبیه سایت آمازون محصول شما بیشتر دیده می‌شود و مخاطبانی از سر تا سر جهان هم خواهید داشت.

البته این مثال فروش کتاب الکترونیکی در سایت آمازون تنها یکی از راه‌های ساده است و ما در این مقاله قصد داریم راه‌های بسیاری را برای کسب درآمد دلاری به شما معرفی کنیم. البته این موضوع از مواردی است که همه روزه باید به دنبال روش‌های جدید منتشر شده هم باشید و این به روز بودن فرصت‌های زیادی را برای شما فراهم می‌کند.

 

روش‌های درآمدزایی دلاری(چگونه درآمد دلاری داشته باشیم)

در ادامه به معرفی روش‌های کسب درآمد دلاری رایگان به صورت موردی می‌پردازیم. سایت کسب درآمد دلاری زیادی وجود دارد اما در این مقاله سعی شده تا از معرفی سایت‌هایی که عملا بازدهی مناسبی ندارند و منجر به هدر رفتن رفتن وقت شما می‌شود جلوگیری شود. البته در نظر داشته باشید هر کاری سختی‌های خود را خواهد داشت.

 

ولی صبوری و تلاش در این راه ممکن است درآمد کار پاره وقت شما را چندین برابر درآمد‌های قبلی‌تان کند. با استفاده از راه‌کار‌های زیر می‌توانید از ۱۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه یا حتی کسب درامد روزانه ۱۰۰۰ دلار را با توجه به وقت و تخصص خود درآمد دلاری داشته باشید. البته هیچ سقف خاصی برای کسب درآمد دلاری وجود ندارد و شما می‌توانید کسب درامد روزانه ۱۰۰۰ دلار هم داشته باشید.

فریلنسری

فریلنسر شخصی خود اشتغال است که خدمات خود را به دیگران ارائه می‌دهد و اغلب در یک زمان برای چندین مشتری کار می‌کند. معمولا فریلنسر‌‌ها درآمد خود را به صورت پروژه‌محور دریافت می‌کنند. البته بنا به نوع کار ممکن است درآمد به صورت ساعتی یا روزانه نیز تعیین شود. کار این افراد معمولا به صورت موقت است.

 

کار افراد فریلنسر به نوعی است که هم‌زمان می‌توانند با چندین فرد یا شرکت مختلف همکاری داشته باشند. البته اگر در موردی با ایشان قرار‌دادی بسته شود که محدودیت‌هایی را در نظر بگیرد باید تا پایان زمان مد نظر طبق قرار‌داد خود عمل کنند. فریلنسری بشدت پتانسیل کسب درآمد دلاری را دارد فقط کافیست فر فریلنسر با توجه به تخصص و مهارتی که دارد سایت کسب درآمد دلاری را شناسایی و اقدام به معرفی مهارت ها و تخصص خود کند و کسب درآمد دلاری را تجربه کند.

این که چگونه فریلنسر شوید؟ کاملا مشخص می باشد زیرا در صنایع خلاق مانند طراحی گرافیک، کپی رایتینگ، توسعه وب ‌سایت یا عکاسی حضور فریلنسر‌‌ها امری مرسوم و رایج است. با این حال، فریلنسرها می‌توانند تقریباً در هر صنعت خدماتی مانند ترجمه، مشاوره یا پذیرایی فعالیت کنند.

بهترین سایت‌های فریلنسینگ

با استفاده از این سایت ‌ها می ‌توانید متناسب با کار و پروژه‌ای که انجام می‌دهید، کسب درآمد دلاری در ایران و یا هر نقطه‌ای که بخواهید داشته باشید.

اگر یک فریلنسر هستید که به دنبال کار می‌گردید، احتمالاً می‌دانید که انچام یک پروژه چقدر می‌تواند خسته‌کننده باشد. با این حال، وب‌ سایت ‌ها‌یی برای کمک به متخصصانی مانند شما وجود دارند که کار‌ها را منظم‌تر می‌کنند.

تعدادی از بهترین سایت ‌های فریلنسینگ عبارت‌اند از:

سایت Fiverr با زمینه‌های بسیار متنوع
سایت Toptal که البته این سایت یک آزمون اولیه نیز دارد تا شما را به عنوان فریلنسر بپذیرد.

نقد کردن درآمد ارزی

حالا که متوجه اهمیت کسب درآمد دلاری شدید به دغدغه نقد کردن درآمد دلاری میپردازیم. بسیاری از کاربرانی که بهترین سایت درامد دلاری دارند، دغدغه این مسئله را دارند که چگونه درآمد خود را خارج و قابل استفاده کنند.

روش‌های زیادی در حال حاضر برای این موضوع وجود دارد و سایت‌ هایی هستند که این کار را برای شما انجام می‌دهند. مرسوم‌ترین روش‌های آنان افتتاح حساب‌های ارزی و یا استفاده از انواع کارت‌های اعتباری مثل ویز‌ا‌کارت و یا مستر‌کارت است. معمولا این شرکت‌ها با هماهنگی شما مشکلات مربوط به نقد کردن پول شما را انجام می‌دهند و شما به آسانی می‌توانید پول نقد به توامن در حساب خود دریافت کنید.

کسب درآمد دلاری از فارکس

بازار ارز فارکس در واقع جایی برای معامله ارزی جهانی (کسب درآمد دلاری) است. معاملات فارکس از طریق “بازار بین بانکی” و در یک کانال آنلاین که از طریق آن ارز‌ها ۲۴ ساعت شبانه روز، در پنج روز هفته معامله می ‌شوند، انجام می‌شود. فارکس یکی از بزرگترین بازار‌های مالی است که گردش روزانه جهانی آن بیش از ۵ تریلیون دلار تخمین زده می ‌شود.

هر چند این روش یکی از راه ‌های کسب درآمد دلاری بسیار خوب محسوب می‌ شود ولی باید بدانید که همانند بورس احتمال ضرر هم در آن وجود دارد و قبل از استفاده از آن حتما باید آموزش دیده باشید. فارکس یکی از چندین هزار سایت کسب درآمد دلاری است که باید راه و روش استفاده از آن را بدانید.

کسب درآمد دلاری از طریق تولید انواع محتوا

برای کسب درآمد دلاری در ایران از طریق تولید محتوا ابتدا بهتر است شاخه‌ای که در آن می‌خواهید تولید محتوا انجام دهید و یا روش تولید محتوای خود را انتخاب کنید.

حتی بهتر است جامعه هدف خود را نیز انتخاب کنید. برای مثال تولید فیلم آموزشی در زمینه عمران برای فارسی زبانانی که در خارج از ایران زندگی می‌کنند. و یا تولید محتوای متنی برای سایت‌های فارسی زبان خارج از کشور. در ادامه برای هر مورد مثال‌هایی را خواهیم داشت.

فروش فیلم آموزشی

شاید از خود سوال میکنید چگونه درآمد دلاری داشته باشم؟ شما می‌توانید فیلم‌ها و دوره‌های آموزشی خود را از طریق بعضی از سایت‌ها به فروش برسانید و از طریق ویدئو مارکتینگ درآمد دلاری داشته باشید.

اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می‌توانید فیلم‌های خود را به مخاطبان زیادتری عرضه کنید. ولی اگر بخواهید فیلم‌های خود با زبان فارسی را ارائه کنید از سایت‌هایی مانند Udemy و Linda می‌توانید استفاده کنید.

فروش کتاب‌ های دیجیتال

همان‌طور که در ابتدای این مقاله گفته شده شما به آسانی می‌توانید با فروش کتاب‌های دیجیتال در بعضی سایت ‌های پر‌بازدید خارجی درآمد دلاری کسب کنید.

همان‌گونه که در قسمت فروش فیلم ‌های آموزشی هم گفته شد کتاب‌های شما بنا به زبان آن‌ها به افراد مختلفی قابل عرضه هستند. اگر بتوانید کتاب‌ها‌یی با زبان انگلیسی ارائه دهید، قطعا مخاطبان شما چندین برابر خواهند شد و درآمد شما به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد.

اگر توانایی نوشتن یک کتاب را دارید، بلافاصله می‌ توانید آن را برای دیده شدن توسط تمام مردم دنیا در سایت آمازون قرار دهید. وب‌سایت Clickbank نیز فضای لازم برای ارائه کتاب ‌های الکترونیک شما را فراهم می‌کند. یکی از خوبی‌های این روش کسب درآمد دلاری، این است که شما با یک بار انجام مراحل آن، تا زمان فروش از درآمد آن استفاده خواهید کرد و در ادامه مسیر زحمت زیادی برای شما به وجود نمی ‌آورد.

تولید محتوای متنی

شما می‌توانید با نوشتن درآمد دلاری کسب کنید. امروزه تولید محتوای متنی با کیفیت برای بسیاری از سایت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تعدادی از سایت ‌های فارسی زبان در خارج از کشور هم هستند که می‌توانید با تولید محتوا برای آن‌ها کسب درآمد کنید. البته باز هم مانند محتواهای قبلی اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید، می‌توانید فرصت‌های کاری بیشتری برای خود فراهم کنید.

فروش عکس به صورت آنلاین

اگر طراح و گرافیست یا عکاس هستید، می‌توانید با فروش عکس‌های خود به صورت آنلاین در سایت‌ها‌یی مانند unsplash، teespring و dribble می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید.

شما با طراحی عکس‌های لایه باز برای مقاصد و پروژه‌های خاص می‌توانید این تصاویر را در سایت‌ها‌یی مانند shutterstock.com و teespring.com به فروش برسانید.

عکس‌هایی که برای مصارف تبلیغاتی، تجاری و … می‌توانید با دوربین خود بگیرید نیز سایت unsplash فرآیند فروش را برای شما ساده می‌کند.

کسب درآمد دلاری از طریق ارز‌های دیجیتال

ارز‌های دیجیتال از روز تولد تا‌به‌حال گسترش فراوانی داشته‌اند. امروزه ارز‌های دیجیتال به بیت‌کوین محدود نیست و ارز‌های دیگری هم هستند.

البته خرید فروش این نوع از ارز‌ها یکی از راه‌های کسب درآمد از طریق آن‌هاست. روش‌های دیگری هم مانند ایردراپ وجود دارد که دانش و تخصص بالایی نیاز ندارد و در صورت عمل طبق دستوالعمل شرکت، شما پورسانت خود را به دلار دریافت می‌کنید.

افیلیت مارکتینگ

بازاریابی وابسته یا همان افیلیت مارکتینگ یکی از پر‌سود‌ترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی است. شما می‌توانید در وب‌سایت یا وبلاگ خود شرایطی را ایجاد کنید تا افراد بازدید‌کننده سایت شما از سایت‌ها‌یی که فروش دلاری دارند خرید کنند. و به درآمد دلاری برسید.

 

نمایش تبلیغات

شما می‌توانید بنر یا لینک تبلیغاتی سایت‌ هایی که تبلیفات نیاز دارند را نمایش دهید و به روش‌های مختلف کسب درآمد دلاری کنید. مثلا شما با ثبت نام در سرویس Google Adsense می‌توانید کد تولیدی را در سایت خود قرار دهید. بعد از آن گوگل تبلیغاتی را به بازدیدگنندگان سایت شما نمایش می‌دهد و در صورت کلیک افراد شما مبلغی را در حساب کاربری خود دریافت می‌کنید.

کسب درآمد دلاری از یوتیوب

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید در کانون توجه باشید یا فیلم‌های مفید یا جذاب تولید می‌کنید، این قسمت مخصوص شماست. شما می‌توانید با آپلود فیلم‌های خود در یوتیوب و روشن کردن بخش تبلیغات یوتیوب درآمد دلاری کسب کنید. به این صورت که با پخش تبلیغات در ابتدای فیلم‌های شما درصدی از مبلغ تبلیغات به شما تعلق می‌گیرد. هرچه فیلم‌های شما بازدید بیشتری داشته باشند، درآمد دلاری شما هم افزایش می‌یابد.

تماشای فیلم‌های تبلیغاتی و یا تکمیل نظرسنجی

اگر وقت اضافه دارید و می‌خواهید از آن کمی هم برای کسب درآمد دلاری استفاده کنید می‌توانید در سایت Swagbuck ثبت نام کنید. در این سایت شما به ازای تماشای فیلم‌های کوتاه با موضوعاتی متنوع (مانند سرگرمی، اخبار، ورزش و …) مبالغی را دریافت می‌کنید.

البته این نکته هم بد نیست بدانید که شما با این روش پولدار نخواهید شد. ولی اگر زمان اضافه در طول شبانه روز دارید (مانند زمان‌های انتظار یا طی مسیر) می‌توانید از آن استفاده کنید.

کسب درآمد با گشت‌ و گذار در وب

برای بسیاری از افراد جست و جو در اینترنت یک تفریح به حساب می‌آید. اگر قرار باشد به ازای این جست و جو مبلغی هم پرداخت شود، احتمالا بسیاری از افراد از کسب درآمد دلاری استقبال خواهند کرد.

InboxDollars یک شرکت تحقیقاتی است که به شما پول می‌دهد تا به جای استفاده از برخی از برجسته‌ترین مرورگر‌ها مانند گوگل و بینگ، از موتور جستجوی آن‌ها استفاده کنید. ایده اینجا‌ست که آن‌ها در مورد عادات جستجوی افراد اطلاعات بیشتری کسب می‌کنند. سپس از الگو‌ها‌ی کشف شده برای شرکت‌ها‌یی که سعی در درک بهتر رفتار مصرف‌کنندگان دارند، بهره‌برداری می‌کنند.

InboxDollars یک طرح سریع ثروتمند‌کننده نیست، اما اگر به دنبال یک روش کم‌هزینه برای به دست آوردن کمی پول اضافی به صورت رایگان هستید، ارزش بررسی دارد. نرم‌افزار‌هایی مثل Qmee و Nielsen هم اساس کاری مشابهی دارند.

خواندن و طبقه‌بندی درخواست‌ها

سایت humanatic.com در ازای بررسی درخواست‌ها، چینش و دسته‌بندی آن‌ها به حساب کاربری شما مبلغی را اضافه می‌کند. شما در اوقات مرده خود یا در اوقاتی که منتظر شخصی یا فرایندی هستید می‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید و مبلغی را در ازای آن دریافت کنید. البته بهتر است بررسی کنید که آیا حاضر هستید با مبلغ آن، این کار را انجام دهید یا خیر.

نقد و نظر گذاشتن در وب ‌سایت ‌ها

اگر بتوانید در وب ‌سایت ‌های انگلیسی نقد یا نظر بگذارید و یا پاسخ کاربران را بدهید، می‌توانید درآمد دلاری خوبی داشته باشید. سایت ‌هایی مانند Maven، AskWonder و JustAnswer از این نوع هستند.

کسب درآمد با استفاده از سرویس‌ های کوتاه کننده لینک

شما می‌توانید از سرویس ‌هایی که پرداخت دلاری دارند، مانند shorte.st با کوتاه کردن لینک‌های پر‌بازدید خود، علاوه بر استفاده از امکانات سرویس کوتاه کننده لینک، می‌توانید مبلغی را دریافت کنید.

با این روش اگر حدودا روزانه ۱۰هزار کلیک بر روی لینک‌های شما بشود، درآمد شما ده دلار خواهد بود. البته این درآمد برای آی پی ‌های آمریکایی یا انگلیسی ۱۰ الی ۱۵ برابر بیشتر است. پس اگر بتوانید کاربران انگلیسی زبان را هدایت کنید، درآمد شما چندید برابر خواهد بود.

کسب درآمد دلاری چقدر زمان می ‌برد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده است که کسب درآمد دلاری چقدر زمان می‌برد و آیا می‌توان در کمتر از یک ماه به درآمد دلاری پایدار رسید یا خیر. در حقیقت تا این‌جای مطلب بررسی کردیم که کسب درآمد دلاری از چه روش‌هایی امکان پذیر است و دقیقا همین موضوع است که روی زمان کسب درآمد دلاری تاثیر گذار است.

برای مثال اگر شما یک کانال یوتیوب راه‌اندازی کنید و بخواهید از طریق آن به کسب درآمد دلاری بپردازید باید حدود ۶ ماه زمان صرف کنید تا کانال شما، در سیستم ماناتایز گوگل قرار بگیرد و در ادامه می‌توانید به درآمد دلاری برسید که البته رسیدن پول به شما و تبدیل آن به ریال نیز ممکن است مقداری دیگر زمان‌ ببرد؛ اما در هر حال درآمد دلاری به قدری ارزش دارد که شما چنین زمانی را صرف کنید.

نرم افزار کسب درآمد دلاری

حال در طرف دیگر ماجرا فرض کنید که شما از طریق سایت‌ های فریلنسرینگ (سایت های کسب درامد دلاری) به‌دنبال درآمد دلاری می ‌روید، در چنین شرایطی احتمالا بسیار زودتر به پول می‌رسید اما در هر مرحله دقت داشته باشید که هر روش سختی‌های خود را دارد. اگر بدنبال ایده برای کانال یوتیوب هستید پیشنهاد میکنیم مقاله ” ۱۵ ایده ناب برای ساخت کانال یوتوب ” را مطالعه نمایید.

کسب درآمد دلاری به وسیله‌ی اینترنت

با توجه به قیمت متزلزل دلار در ایران قاعدتاً بسیار به صرفه است که بتوانیم درآمد دلاری داشته باشیم. همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که واحد پول کشورمان تومان است که ارزش بسیار کمتری نسبت به دلار دارد؛ پس چه خوب می‌شود اگر بتوانیم در کشورمان به صورت دلاری کسب درآمد کنیم و به صورت ریالی آن را خرج کنیم.

همچنین ما باید این نکته را در نظر بگیریم که فاصله مکانی بسیار زیادی تا کشورهایی داریم که واحد اصلی پول آن‌ها دلار است. این مسئله اندکی کسب درآمد به دلار را برای ما ساکنین ایران سخت‌تر می‌کند. در این مقاله قرار است به شما راه‌کارهایی را آموزش دهیم که با استفاده از آن می‌توانید بدون در نظر گرفتن این فاصله زمانی و مکانی اقدام به کسب درآمد دلاری کنید.

علاوه بر تمامی راه‌هایی که در این مقاله در این خصوص برای شما مطرح کردیم باید بگوییم که: اینترنت یکی از راه‌هایی است که می‌تواند علی‌رغم وجود این فاصله‌ها میان دو کشور همانند یک پل عمل کند و باعث کسب درآمد شما گردد.

حتما از خود می‌پرسید که چگونه می‌توانیم از اینترنت درآمد دلاری کسب کنیم و اینکه آیا واقعاً این کار ممکن است یا خیر؟؟

بله مردان و زنان زیادی در سطح جهان هستند که به صورت کاملاً دورکاری و از خانه‌های خود مشغول به کارند؛ این فاصله و عدم حضور در محل کار توسط پلی به نام اینترنت جبران می‌شود.

پنج روش برای کسب درآمد دلاری از اینترنت در سال ۲۰۲۱

ما در این بخش از مقاله سایر روش‌هایی را که تاکنون در خصوص کسب درآمد دلاری به شما آموزش دادیم را نادیده می‌گیریم و راهکارهای جدیدتری برای پاسخ به سوال چگونه درآمد دلاری داشته باشیم به شما می‌آموزیم. در واقع روش‌هایی مانند معاملات سهام بورس و تجارت با ارزهای دیجیتال در حال حاضر جزء مشاغل اصلی و عادی برخی افراد به حساب می‌آیند؛ بیشتر شما راجع به آن‌ها اطلاعات جامعی دارید. اما همانطور که گفتیم چهار روش کمتر استفاده شده از طریق اینترنت را آموزش می‌دهیم که منجر به کسب درآمد دلاری شما می‌گردند؛ پس با ما همراه باشید.

کسب درامد دلاری در سطح کوچک

کارهایی که قرار است در این بخش راجع به آن‌ها صحبت کنیم منجر به کسب درآمد دلاری به صورت جزئی برای شما می‌شود.

شما با انجام کارهایی مانند مشاهده تبلیغات در سایت‌های خارجی می‌توانید به راحتی درامد کسب کنید؛ اما باید این نکته را بدانید که درست است که انجام این کار بسیار راحت است؛ اما درآمد بسیار جزئی برای شما دارد. در واقع ممکن است برای هر تبلیغی که می‌بینید تنها ۰.۰۰۱ یا ۰.۰۰۲ دلار به شما تعلق بگیرد.

اگر این طور در نظر بگیریم برای این که بتوانید موفق به کسب درآمد روزانه ۱۰ دلارپول شوید؛ باید تعداد زیادی تبلیغ تماشا کنید. این کار می‌تواند تا حدودی منجر به اتلاف وقت شما شود و تنها برای افرادی با سن کمتر که به دنبال یک شغل می‌گردد مناسب است. نمونه این سایت مانند (neobux) است و می‌تواند آرزوی شما را در این زمینه تحقق بخشد.

کار دیگری که جزء همین دسته قرار می‌گیرد و می‌تواند برای شما درآمد هر چند کوچک اما به دلاری داشته باشد کاری با مضمون کوتاه کردن لینک است. شما در یک سری سایت خاص ثبت نام می‌کنید و سپس لینک آن را به یک وب‌سایت، مقاله و یا هر صفحه دیگری در سطح اینترنت اضافه می‌کنید.

یکی از معروف‌ترین سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کند (adf .ly) است.

 

ارائه خدمات دیجیتالی

کار دیگری که با انجام آن می‌توانید به صورت کاملاً دورکاری کسب درآمد دلاری داشته باشید ارائه خدمات دیجیتالی است. البته انجام این کار بر خلاف کار قبلی که به شما معرفی کردیم و نیازمند سال‌ها تجربه و مهارت است که می‌تواند در نهایت منجر به کسب درآمد برای شما گردد.

شما می‌توانید به راحتی با انجام کارهایی مانند طراحی لوگو، بنر یا نوشتن مقاله، ترجمه محتوا و بسیاری از موارد دیگر از راه دور و بدون نیاز به ملاقات حضوری اقدام به کسب درآمد دلاری کنید.

توجه داشته باشید که این دسته از کسب درآمد دلاری مستلزم تلاش شخصی و زمانی است که شما قادرید تا برای هر کار وقت بگذارید؛ اگر در طول زمان تلاش خود را متوقف کنید بازده درآمدزایی شما نیز کمتر خواهد شد.

شما از طریق همکاری با سایت‌هایی مانند Freelance و Five و Fiverr در خانه خود پروژه تحویل بگیرید؛ پس از اتمام آن صدها و شاید هزاران دلار درآمد کسب کنید.

درآمد دلاری از طریق تبلیغات

شغل بعدی که باز هم کاملا متکی بر اینترنت است و می‌تواند برای شما درآمدهای فوق‌العاده دلاری به ارمغان آورد انجام کارهای تبلیغاتی است.

شما از طریق همکاری کردن با یکسری شرکت به عنوان واسطه می‌‌توانید به انجام کارهای تبلیغاتی مشغول شوید. یکی از محبوب‌ترین این روش‌ها کلیک روی هر تبلیغ است.

البته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید تا از طریق این روش کسب درآمد کنید؛ مستلزم این هستید که صاحب یک وب ‌سایت و یا وبلاگ باشید که به صورت مستمر و فعال در آن فعالیت می‌کنید و بازدیدکنندگان بالایی نیز دارید.

در نظر داشته باشید که اگر شرایط ذکر شده در بالا را ندارید بهتر است از همین الان اقدام به ساخت سایت کنید؛ با فعالیت روزانه در آن کاربران و طرفداران خود را افزایش دهید. یکی از سایت‌هایی است که می‌تواند در این راه به شما کمک کند سایت Google Adsense است.

روش دیگر که بازهم بسیار موثر است به نمایش آوردن تبلیغات در برنامه‌های تلفن‌های هوشمند است؛ این روش می‌تواند بازده مالی بسیار بالایی نیز برای شما به همراه داشته باشد. توجه کنید که کسب درآمد از این طریق نیز مستلزم آن است که شما یک توسعه دهنده برنامه‌های اندرویدی حرفه‌ای باشید.

فروش محصولات برای شرکت‌های واسطه

در این مرحله ما یک گام فراتر از مراحل قبلی یعنی تبلیغات دیجیتال و فروش محصولات دیجیتالی می‌رویم؛ همچنین به شما روشی را آموزش می‌دهیم که با استفاده از آن می‌توانید کالاهای‌تان را درمقابل ده‌ها و شاید صدها دلار بفروشید. شاید با استفاده از این روش شما به شخصه صاحب و مالک یک محصول نباشید؛ اما بدانید که شما کسی هستید که محصول را به بازار عرضه می‌کند و مشتری را به سمت خود جذب می‌کند.

در این روش کسب درآمد نیز باید بر اساس دو فاکتور تلاش و زمان به سمت جلو حرکت کنید و ناامیدی را به کلی کنار بگذارید. همچنین شما می‌توانید محصولات دیگران را در کشورتان بفروشید؛ برای مثال اگر شما یک اینفلوئنسر معروف در شبکه‌های اجتماعی هستید و بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان بالایی دارید؛ این کار می‌تواند برای شما بسیار آسانتر شود. می‌توانید این شغل را نوعی بازاریابی در نظر بگیرید و با کسب سود کمیسیون به صورت دلاری یک قدم به سمت آرزوهای خود نزدیکتر شوید. سایت‌هایی مانند ArabyAds, CJ, ClickBank می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

نرم افزار کسب درآمد دلاری

تعداد زیادی نرم افزار کسب درآمد دلاری تا کنون برای تلفن‌های هوشمند طراحی شده است. با کمک نرم افزار کسب درآمد دلاری شما تنها با دیدن چند تبلیغ و یا فشردن چند کلیک به حداقل کسب درآمد روزانه ۱۰ دلار می‌رسید.

چگونه از youtube درامد دلاری کسب کنیم؟

پلتفرم یوتیوب یکی دیگر از آن دسته مواردی است که می‌تواند در صورت پیگیر بودن و درج محتواهایی مناسب در بازه زمانی نه چندان بلندی شما را پولدار کند.

متاسفانه همانند بسیاری از روش‌های درآمدزای دیگر که بنابر دلایل سیاسی انجام آن‌ها در ایران تحریم است؛ باید به شما بگویم که کار کردن و کسب درآمد دلاری از طریق یوتیوب نیز ممکن است به خاطر یک سری فیلترها و تحریم‌های اعمال شده برای ایران اند‌کی برای ما ساکنین این کشور سخت‌تر از سایر نقاط جهان باشد. اما آیا می‌دانستید که همانند یوتوب کسب درآمد دلاری آپارات نیز ممکن است.

حتماً تا کنون افراد زیادی را دیده‌اید که علاوه‌بر شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام و توییتر در یوتیوب نیز فعالیت دارند و از قضا تعداد زیادی فالوور و سابسکرایبر نیز دارند.

آیا می‌دانستید که از طریق هر لایک در یوتیوب می‌توانید مقداری درآمد به صورت دلاری داشته باشید و در طول یک روز به حداقل کسب درآمد روزانه ۱۰ دلار از آن برسید؟

اگر برای اولین بار است در زندگیتان که چنین مطالبی را می‌شنوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که این بخش از مقاله را کامل بخوانید.

 

به منظور کسب درآمد از یوتیوب باید مراحل زیر را انجام دهید:

ساخت کانال یوتیوب

شاید ساده‌ترین مرحله‌ی کسب درآمد از یوتیوب ساخت کانال آن باشد.

توجه کنید که در راستای ساخت کانال همانند طراحی یک سایت باید از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کنید و آن‌ها را با نوع محتواهای ویدیویی و یا متنی که در آینده قرار است در آن منتشر کنید تطبیق دهید. همچنین فراموش نکنید که انتخاب یک نام کاربری مناسب می‌تواند زمینه ساز صعود و یا سقوط شما در این پلتفرم شود.

تولید محتوا در یوتیوب

شاید تولید محتوا در یوتیوب اندکی با تولید محتوا در سایت و یا اینستاگرام تفاوت داشته باشد.

یقینا هر چقدر کیفیت محتواهای ویدیویی تولید شده از جانب شما بیشتر و مخاطب پسندتر باشد روند صعود به قله موفقیت شما نیز کوتاه تر خواهد شد.

هر کس که برای اولین بار گفته محتوا پادشاه است به هیچ عنوان اشتباه نکرده است. همچنین در راستای خلق ویدیو لازم است توجه داشته باشید که گاهی درج محتواهای نسبتاً طولانی می‌تواند برای مخاطبان خسته کننده باشد پس قبل از انتشار هرگونه محتوای ویدیویی در این پلتفرم میزان اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهید. همچنین برچسب گذاری و استفاده از کلمات کلیدی مناسب را نیز فراموش نکنید.

افزایش سابسکرایبر و دنبال کننده

یوتیوب نیز همانند تمامی شبکه‌های اجتماعی مستلزم داشتن تعدادی زیادی مخاطب به منظور موفق شدن و کسب درآمد دلاری است.

آیا می‌دانستید که در پلتفرم یوتیوب از به نمایش درآوردن تبلیغات نیز می‌توانید کسب درآمد کنید. پس از مدتی درج محتوا در کانال یوتیوبتان به طور خودکار متوجه خواهید شد که مخاطبین شما بیشتر با چه موضوعاتی ارتباط برقرار می‌کنند. پس به شما توصیه می‌کنیم که حتما بعد از شناخت این موارد بر روی ساخت محتوا در آن زمینه بیشتر مانور بدهید. همچنین تعامل برقرار کردن با کاربران خود را پایه اصلی ساخت محتوا‌های خود قرار دهید. همانطور که می‌دانید اگر مخاطب نداشته باشید نمی‌توانید در این مسیر موفق شوید.

چگونه از یوتیوب کسب درآمد کنیم؟

حال رسیدیم به مهم‌ترین بخش این مقاله که همان کسب درآمد دلاری از یوتیوب است. بگذارید تا به شما بگویم که به منظور تحقق بخشیدن این رویا باید ابتدا به تنظیمات یوتیوب خود بروید و به راحتی گزینه کسب درآمد را فعال کنید.

همچنین یوتیوب دارای آپشنی است که شما می‌توانید با استفاده از آن مشخص کنید که دوست دارید درآمدتان بر اساس چه واحد پولی به حساب شما ارسال شود.

پس اگر استعداد و توانایی ساخت کلیپ‌هایی مناسب در یوتوب را دارید بهتر است تا کار خود را از همین امروز شروع کنید و به خود شک راه ندهید.

حرف آخر

کسب درآمد دلاری در ایران ، کسب درامد روزانه ۱۰۰۰ دلار ، دوره فریلنسری دلاری و چگونه درآمد دلاری داشته باشیم در این مقاله بحث شد و راه‌هایی برای آن ذکر شد. با توجه به ویژگی‌های خوب این شغل‌ها و آزادی عمل بیشتر آن‌ها احتمالا بسیاری از شما به آن‌ها علاقه‌مند شده باشید. اختلاف قیمتی دلار نیز باعث شده درآمد‌های کم دلاری هم در مجموع روز یا ماه مبالغ خوبی را برای افراد به ارمغان بیاورد.

از دیگر مزایای شغل‌های دلاری گفته شده این است که حتی افراد شاغل هم می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند. البته این موضوع را مد نظر داشته باشید که تمام موارد گفته شده را قبل از استفاده بررسی کنید. ما فقط در این‌جا موراد را ذکر کردیم و مسئولیتی درباره محتوا و پروژه‌های این سایت‌‌ها، بر عهده ما نخواهد بود.

 

درآمد دلاری شما در ایران می‌تواند از ۱۰ تا ۱۰۰۰ دلار در ماه را شامل شود. بسته به تخصص، علاقه و میزان زمانی که می‌گذارید، این درآمد به راحتی می‌تواند بیشتر باشد. برای گرفتن پول به صورت تومان هم می‌توانید به راحتی از شرکت‌های واسط استفاده کنید.

اگر شما هم تجربه‌ای درباره کسب درآمد دلاری داشته‌ اید و یا اگر هر کدام از روش‌های بالا را امتحان کرده‌اید، در زیر همین مطلب می‌توانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

برخی از سوالات رایج

فریلنسر کیست؟

فریلنسر شخصی خود اشتغال است که خدمات خود را به دیگران ارائه می‌دهد و اغلب در یک زمان برای چندین مشتری کار می‌کند. معمولا فریلنسر‌‌ها درآمد خود را به صورت پروژه‌محور دریافت می‌کنند.

ساعت کاری یک فریلنسر چند ساعت در روز است؟

بنا به نوع کار ممکن است درآمد به صورت ساعتی یا روزانه نیز تعیین شود. کار این افراد معمولا به صورت موقت است.

بهترین سایت های فریلنسر کدامند؟

تعدادی از بهترین سایت‌های فریلنسینگ عبارت‌اند از:

سایت Fiverr با زمینه‌های بسیار متنوع
سایت Toptal که البته این سایت یک آزمون اولیه نیز دارد تا شما را به عنوان فریلنسر بپذیرد.

drways

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *