کشاورز سویسی : فرازمینی ها بمن اطلاع دادند که قله چیمبرازو از اورست بلندتر است

بیلی مایر پیر مرد مسن و کشاورز سویسی در میان یوفولوژیست ها از شهرت زیادی برخودار است. ادعای وی این است که از زمان کودکی تا بحال بیش از ۲۵۰ بار با موجودات فرازمینی از ستارگان پلیاد (خوشه پروین) دیدار و گفتگو کرده است که اوج این تماس ها در دهه ۷۰ میلادی بوده است،در میان تمام کسانی که ادعای ارتباط با موجودات فرازمینی را می کنند بیلی مایر از جایگاه ویژه ای برخوردار است،زیرا وی برای صحت ادعای خویش عکسها و فیلمهای بسیار شفافی از بشقاب پرنده ها گرفته است که به گفته خودش این اجازه را موجودات فرازمینی به او داده اند،عکسها و فیلم ها و نوارهایی که حاوی صداهای بشقاب پرنده هاست همه توسط دانشمندان زیادی مورد ازمایش قرار گرفته که اثری از حیله و نیرنگ در انها دیده نشده است. همچنین او فلزاتی را از طرف فرازمینی ها به دانشمندان اهدا کرده است که در کره زمین یافت نمیشوند!

سازمان نشنال جئوگرافیک در شماره ژانویه ۲۰۰۲ مجله خود صحت یکی از ادعای بیلی مایر را که حدود ۳۰ سال پیش (دهه ۷۰) مطرح شده بود تایید کرد! بیلی مایر بیش از سی سال پیش ادعا کرده بود که موجودات فرازمینی به او گفته اند که قله اورست مرتفع ترین کوه در کره زمین نیست! وی در یکی از نوشته های قدیمی خود اورده که موجودات فرازمینی به او گفته اند که قله چیمبورازو در اکوادور ۲۱۵۰ متر از قله اورست بلند تر است.برای اینکه کره زمین کاملا گرد نیست و برای همین (ارتفاع از سطح دریا) مقیاس درستی برای اندازه گیری ارتفاع کوهها نیست. اخیرا دانشمندان متوجه شده اند چرخش زمین به دور خود باعث شده که سطح زمین کاملا یکدست و اصطلاحا کروی نباشد،بنابراین اگر ارتفاع کوه ها را نسبت به مرکز زمین بسنجیم کوه چیمبورازو ۲۲۰۰ متر بلند تر از اورست است! اما اگر مبنای اندازه گیری را سطح دریا اختیار کنیم در ان صورت قله اورست ۲۵۴۰ متر از چیمبورازو بلند تر است. پس در حقیقت نه اورست بلکه چیمبورازو (بلند ترین نقطه) روی زمین است.

کوه اورست : فاصله قله تا مرکز زمین = ۶,۳۸۲,۲۵۰ متر
کوه چیمبورازو : فاصله قله تا مرکز زمین = ۶,۳۸۴,۴۵۰ متر

این نکته را باید یاد اور شد که چگونه یک کشاورز ساده سویسی (که یک دست بیشتر ندارد) و تحصیلات عالی نیز ندارد سالها پیش چنین ادعایی را مطرح ساخته که اکنون دانشمندان به صحت ان پی برده اند؟!

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. امیر احمد نژاد گفت:

    عالی بود من هر چی درمورد فرازمینی هابدونم بازم کمه خیلی دوست دارم درموردش اطلاعات داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *