کشف جسم مصنوعی دست ساز روی مریخ

۲۰۱۶-۰۹-۱۵

عکس کنجکاوی برانگیزاننده مریخ نورد که یک جسم مصنوعی دست ساز را که روی مریخ سقوط کرده است نشان می دهد

کشف جسم مصنوعی دست ساز روی مریخ

مریخ جلودار وجود احتمال زندگی های باستانی در مطالعات می باشد. فیلمهای زیادی در باب زندگی روی مریخ از زمان ساخت تلویزیون به نمایش درآمده است.درباره این سیاره تصورات زیادی شده است. خیلی از ما منتظر هستیم که روزی موجود فضایی و کوچکی نزد ما بیاید و بگوید از سطح مریخ آمده…یا اینکه خدای جنگ رمی ها را ببینیم.
«احتمال وجود دست ساخته های باستانی روی مریخ»
دانشمندان و دولتها آنچه که از سطح مریخ بسیار شفاف به ما نشان داده بودند این تصور را در ما ایجاد کرده بود که آن سیاره خالی از حیات است. مانند آنکه زمینی خالی و پوشیده از ابر است. اما به نظر می آید آنچه در سطح مریخ یافت شده انکار شده است. یافته ای در آن مشاهده شده است که انگار چشمها بینی و صورت وی غرق شده است. قبلا چنین چیزی یافت شده و هم اینک مجددا مشابه آن روی سیاره قرمز یافت شده است.

کشف جسم مصنوعی دست ساز روی مریخ

کشف جسم مصنوعی دست ساز روی مریخ

عکسهای گزارش شده دیگر قابل انکار نمی باشند.مکعبی که شیارهایی آنرا قطع کرده اند و یک حالت دایره ای که روی سطح این سازه قرار دارد که شبیه هیچ چیزی در اطراف آن نمی باشد.این موضوع می تواند تولید هیجان بیشتری کند وقتی که بدانیم اگر از بالا نگاه کنیم شبیه یک صورت آشناست.
«این (چیز) روی مریخ چیست؟»
آیا می توانیم بگوییم این شبیه چشم و مغز است؟ آیا می توانیم بگوییم شبیه قطعه ای از موشک های سقوط کرده ماست؟
این موضوع را هر زن و مرد یا کودکی می تواند در ذهن خود پرورش دهد . اما به نظر می آید باید به این حادثه مجدد نگریسته شود و ماجرا کمی بد فهمیده شده است.من یکی به دولتها اعتماد نمی کنم چرا که آنها تعیین می کنند چه چیزهایی را دانشمندان به ما بگویند یا نگویندو شاید این موضوع اندکی روشن شده باشد.شاید ما جوابی برای سوألهای بی چون و چرای خودمان که به نظر می آید هرگز جوابی نخواهند داشت پیدا کردیم.پاسخهایی که همواره دور از دسترس هستند.
تا آن زمان به نظر می آید ما به جوابی نمی رسیم.
ترجمه: مدیریت اسرار تاریخ
منبع : http://www.disclose.tv/news/curiosity_rover_photo_reveals_a_crashed_artificial_object_on_mars/135059

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *