گروه خونی جدیدی بنام RHمنفی

 گروه خونی RH منفی

گروه های خونی عبارتند از A،AB،B،O اما کشف شوکه کننده جدید اینست که دانشمندان گروه خونی جدیدی بنام RHمنفی کشف نموده اند که می تواند حاوی دی ان ای بیگانه از منبعی خارج از این دنیا باشد

گروههای خونی مختلف در بدن انسان از این لحظ متمایز می باشند که هر گروه خونی پروتئین متفاوتی دارد.بر اساس مطالعه انجام گرفته در امریکا ۳۸ درصد مردم امریکا گروه خونی O مثبت دارند که گروه خونی رایجی است اما گروه خونی AB‌منفی بسیار کم است.اما دانشمندان گروه خونی دیگری را یافته اند که تمام معادلات را بهم ریخته است.انها خونی بنام RH منفی کشف نموده اند که بهیچوجه خاستگاهی زمینی ندارد.این گروه خونی بقدری نادر است که دانشمندان معتقدند کسانی که این گروه خونی را دارند می توانند حاوی دی ان ای فرازمینی باشند.

 گروه خونی RH منفی

چرا به این نتیجه رسیده اند؟ بنابر تحقیقاتشان این گروه خونی حاوی پروتئنی بنام عامل RH است و ژن تکاملی یافت شده در میمون ریزوس را ندارد.ژنی که تمام انسان ها آنرا دارا هستند.این یعنی افرادی که این گروه خونی را دارند نیاکانشان در زمین تکامل نیافته اند.دانشمندان می گویند بین ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت دنیا ممکن است این گروه خونی را داشته باشند.انها همچنین کشف نموده اند که این گروه خونی به یک قبیله در ۳۵۰۰۰ سال پیش متصل است.افرادی که این گروه خونی را دارند به اعتقاد دانشمندان افرادی باهوش تر و از لحاظ احساسی قوی تر هستند.آکیوی بالاتری داشته و رنگ چشمشان آبی یا سبز است.ضمنا زنی که این گروه خونی را دارد بندرت می تواند صاحب بچه شود.

مطالب مرتبط

۲ دیدگاه‌

  1. مدیر گفت:

    با سلام خدمت شما
    ممنون بابت نقدی که به مطلب گذاشتین البته تعمیم آن به کل مطالب سایت کار زیبایی نبود .
    باتوجه به نوشته های شما معلومه در این زمینه دستی بر آتش دارین یا تو زمینه پزشکی مطالعاتی داشتین ولی نمیدونم الان مشکل اطلاعات ظاهرا درست شما با مطلب بالا دقیقا کجا هستش طبق نوشته های خودتون هم ۱۵ درصد از افراد این گروه خونی رو دارند که تو مطلب هم همین موضوع عنوان شده و با یک سرچ تو گوگل هم میشه به این نتیجه رسید .
    در مورد ادعای دیگر این پست که گفتیم معمولا این افراد دارای مشکل تولید مثل هستند که اونم با یه سرچ تو گوگل این رو هم میشه فهمید حتی آزمایشی هم برای این کار در نظر گرفته شده است .
    در مورد ادعای فرازمینی بودن این گروه خونی هم باید گفت باتوجه به اینکه “ژن تکاملی یافت شده در میمون ریزوس را ندارد. ژنی که تمام انسان ها آن را دارا هستند ” این ادعا مطرح شده.
    What is unusual about Rh-Negative blood is that the gene for it is surprisingly common despite being potentially harmful. When a woman who is Rh-Negative is pregnant with a child that is Rh-Positive, the mother’s immune system creates protective anti-bodies to the Rh-Positive blood, and her blood essentially becomes toxic to the child. To some people, this looks like the mother’s body is rejecting the baby – which has led them to suggest that perhaps the reason for the rejection is incompatibility based on the mother and child being of different species. Others suggest that lineages with the gene for Rh-Negative blood are merely special in some way and were not meant to be mixed with lineages which are predominantly Rh-Positive.
    باتوجه به نوشته بالا هم متوجه میشین که سیستم ایمنی مادری با این گروه خونی به نوزاد داخل رحمش که دارای گروه خونی RH مثبت هستش حمله میکنه که این مورد عجیبی به شمار میاد .
    و در نهایت در مورد باهوش بودن این افراد آزمایشی در حد تست آی کیوی چند نمونه انجام شده که ممکن هستش نشه نتیجه اون رو به عموم تعمیم داد .

  2. بابک گفت:

    دوست عزیز خواهش میکنم این پست روحذف یا تصحیح کنید خصوصا که در بخشهای دیگر سایت هم مشابه همین پست رو گذاشتید . وقتی در مورد موضوعات علمی ثابت شده و مشخصی مثل همین گروه خونی RH چنین مطالب خلاف واقع و اشتباهات فاحشی منتشر میکنید تمام مطالب و پستهای سایتتون رو زیر سوال میبره و از اعتبار ساقط میکنه.
    به زبان ساده در حدود ۳۵ نوع سیستم مختلف در گروه بندی خون داریم که سیستم گروه خونی RH بعد از سیستم ABO از مهمترین تقسیم بندیهای گروه خون محسوب میشه(از سیستمهای دیگر هم میتوانHh , P , MNS , LEWIS KELL , XG و …. را نام برد) . سیستم ABO که معروفترین گروه بندی خون به حساب میاد شامل گروههای خون O B , A و AB مثبت یا منفی هستش و سیستم RH هم نوع دیگری از تقسیم بندی گروه های خونی هست که بر پایه وجود داشتن یا نداشتن آنتی ژن RH بر روی RBC(گلوبولهای قرمز خون) به دو گروه RH مثبت و RH منفی تقسیم میشود. در حدود ۸۵ درصد از انسانها دارای این آنتی ژن بوده و در گروه RH مثبت قرار میگیرند و ۱۵ درصد بقیه که فاقد این آنتی ژن هستند در گروه RH منفی قرار داده میشوند. گروه های خونی Aمثبت ، B مثبت ، O مثبت و AB مثبت علاوه بر نشانگرهای خودشون فاکتور RH هم دارند پس RH مثبت هستند و چهار گروه A منفی ، B منفی ، O منفی و AB منفی فاکتور RH ندارند و در گروه RH منفی قرار میگیرند.
    داشتن یا نداشتن فاکتور RH باعث هیچ تفاوت خاص یا برتری جسمی و هوشی ای نمیشه و ریشه فرازمینی هم نداره و صرفا یک تفاوت ژنتیکی مثل تفاوتهای ژنتیکی ای هست که باعث تفاوت در رنگ چشم و موی انسانهای مختلف میشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *