گیر افتادن نیروهای ویژه ایالات متحده در سفینه فضایی

بزرگ ترین سفینه ی فضایی

گزارش دکتر سالا: آیا نیروهای ویژه ایالات متحده که در سفینه فضایی باستانی اوکراین به دام افتاده بودند, اکنون توسط روسیه کنترل می شوند؟-۱۰ مارس ۲۰۲۲

 

در این مصاحبه، منبع قدیمی من، JP (که در حال حاضر در ارتش ایالات متحده خدمت می کند) توضیح می دهد که یک سفینه فضایی تخم مرغی شکل در زیر صحرای اوکراین (Oleshky Sands) در نزدیکی شهر Kherson توسط ارتش روسیه تصرف شده است. جی پی می گوید که یک تیم از نیروهای ویژه ایالات متحده قبل از تهاجم (روسیه به اکراین) برای یک ماموریت مخفیانه به سفینه باستانی اعزام شده و ناپدید شده بودند.

 

سفینه دارای حیات گیاهی عجیب و غریب است (دارای منبع بسیار غنی از اشکال حیات و نمونه های مختلف از انواع گیاهان از سر تا سر کهکشان در آن موجود است-م) و ارتش روسیه همچنین به دنبال کنترل سفینه فضایی کوچکتر دیگری هم هست که در نزدیکی شهر” کیف” قرار دارد، این اظهارات بر اساس آنچه که جی پی در یک جلسه توجیهی طبقه بندی شده شنیده است و توسط او اظهار شده. او می گوید که روسیه در حال حاضر یک سفینه فضایی در قلمرو خود دارد که دارای فناوری های عجیب و غریب است. جی پی می گوید روسیه کشور آمریکا را از دسترسی به سفینه های فضایی تحت کنترل خود محروم می کند تا امتیازاتی در مورد سیاست های ژئوپلیتیک ایالات متحده کسب کند.

 

همچنین جی پی سفینه فضایی دیگری در برزیل مرکزی ( Caldas Novas) را توصیف می کند و می گوید که همه سفینه های فضایی در حال فعال شدن هستند و یک شبکه یکپارچه را تشکیل می دهند که در نهایت در آسمان شناور می شوند و به یک “رویداد افشای جهانی” تبدیل می شود. او می گوید که سفینه ها و ناوگان فرازمینی متصل به آنها نشان دهنده نیرویی خوش خیم هستند و به بشریت کمک می کند تا وارد عصر طلایی جدید شود.

 

توجه: درست قبل از انتشار این مصاحبه، جی پی به من اطلاع داد که تیم ویژه ایالات متحده پیدا شده و به سلامت اوکراین را ترک کرده است.

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. hami گفت:

    یکی از بزرگترین دلایل جنگ اوکراین همین هست که حتی اروپا تا پای نابودی داره پیش میره در همین هفته گذشته تمام رسانه ها خبر از تخلیه مردم بدستور ارتش روسیه از منطقه خرسون در اوکراین دادنند و ارتش ناتو تا الان چند حمله نا کام به این منطقه داشته لحظه رخداد از رگ گردن به انسانهای روی زمین نزدیکتر هست زمین اخرین پایگاه کمیرا هست اخرین پایگاه سیاهی و زمین بزودی با قانون فدراسیون کهکشانی راه شیری اداره میشود تلبته زمین جدید با اندک ارواح از پیش به اگاهی رسیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *