یوفوها ، آیا آنها واقعی هستند؟ بخش اول

میزگرد لری کینگ در مورد یوفوها

میزگرد لری کینگ در مورد یوفوها

قسمت اول

با حضور . جسی مارسل جونیور – استانتون فریدمن – جیمی فاکس – مایکل شرمر – جولی شوستر.

⭕️لری کینگ : امشب با موضوع جذابی با شما هستیم،من بارها این موضوع را در برنامه هایم بررسی کردم،حدود سی سال پیش در صحرای نوادا نزدیک ناحیه ۵۱ یک برنامه برای بررسی موضوع یوفوها و ناحیه ۵۱ داشتم، استن( اشاره به استانتون فریدمن )هم تو برنامه بود.
⭕️استانتون فریدمن 🙁 با پریدن وسط حرف لری ) آره یادم هست
⭕️لری کینگ : اره داشتم می گفتم، بحث امشب درباره یوفوهاست،باز آلدرین پس از بازگشت از ماموریت آپولو ۱۱،ادعا کرد که در آنجا یوفو دیده است، نه تنها او بلکه ادگار میچل فضانورد آپولو ۱۴ هم گفت یوفوها را در ماه دیده و مطمئنه که وجود دارن، چند سال پیش در آریزونا نورهای عجیبی دیده شدن، فرماندار ابتدا همه چیو تکذیب کرد اما بعدا حرفاشو پس گرفت و گفت بنابر مصلحت تکذیب کرده و با اطلاعاتی که داره مطمئنه که اون نورها هرچه بودند زمینی نبودند، در رازول نیو مکزیکو در سال ۱۹۴۷، گاوچران ها بقایای فضاپیما و اجساد بیگانه پیدا کردند، که ابتدا ارتش اعلام کرد که یوفو و بشقاب پرنده پیدا کرده اما بعد حرفاشو پس گرفت …. خب با همه این ها ما می خوایم ببینیم آیا یوفوها واقعی هستند؟

لری کینگ

لری کینگ

⭕️لری کینگ : خب از رازول و سقوط شی ناشناس صحبت کردیم، در زمان واقعه سرهنگ جسی مارسل در بطن واقعه حضور داشت و بنوعی همه کاره بود، امشب از آقای دکتر جسی مارسل جونیور، پسر سرهنگ جسی مارسل( در امریکا رسمی است که برخی اسم خودشان را روی پسرشان می گذارند و چون تشابه اسمی بوجود می آید کلمه جونیور یعنی کوچک را به آن اضافه می کنند تا مشخص شود پدر است یا پسر مثل جورج بوش که نام پدرش هم جورج بوش بود )، دعوت کرده ایم و ایشان در استودیو حضور دارند،سوال من از شما دکتر مارسل اینست که واقعا شما چه اطلاعاتی در این زمینه از پدرتان دارید؟
⭕️جسی مارسل : بله، من آنزمان بچه بودم که شبی پدرم با یه سری ابزار به خانه آمد و اونا رو به آشپزخانه برد و روی میز غذاخوری گذاشت و مادرم را صدا زد و ما بهمراه مادر به آنجا رفتیم،چیزهایی مثل فویل، چند قطعه فلز اونجا بود، پدرم به ما گفت که اینها قطعاتی از یه بشقاب پرنده است که دیروز در رازول سقوط کرده،چیزهایی که من دیدم همینها بود هیچ چیز الکترونیکی یا ترانزیستوری تو اونا نبود، روز بعد پدرم اونا رو با خودش برد و شب که بخانه برگشت ما را صدا زد و گفت چیزهایی که دیشب دیدید و شنیدید را فراموش کنید و به احدی چیزی نگویید.

⭕️لری کینگ : خب، حرف من اینه که اگر اینا اتفاق افتاده، حیات در خارج از زمین وجود داره، چرا باید مخفی بشه، دلیل پنهانکاری چیه؟
⭕️استانتون فریدمن : لری، من خیلی رو این موضوع کار کردم، حتی رفتم و ادمایی که درگیر این قضیه بودن رو پیدا کردم و اونا بمن گفتن که اون چیزایی که در رازول اتفاق افتاده، واقعیه و اینکه میگن بالن هواشناسی و از اینجور چیزا بوده، دروغه…. اینکه چرا سعی شده این موضوع را پنهان کنند یا طور دیگه ای قلمداد کنن شش دلیل داره، اول،نهادهای امنیتی و ارتش میخوان تکنولوژی پیشرفته این فضاپیماهای بیگانه را بدست بیارن تا سلاح ها و هواپیماهای پیشرفته بسازن و دوم میخوان……( قطع صحبت توسط لری کینگ )
⭕️لری کینگ : خب اگه اجازه بدین آلان مهمون جدیدی به ما اضافه شد، خانم جولی شوستر مدیر مرکز بین‌المللی یوفو، خانم شوستر پدر شما در زمان رازول خیلی آدم مهمی بود او مسئول روابط عمومی ارتش بود، آیا از او خواسته بودند که چیزی رو مخفی کنه؟
⭕️جولی شوستر: نه او فقط مسئول انتشار گزارش در این رابطه بود و حتی بقایای بشقاب پرنده را هم ندیده بود،تا آنجایی که من مطلعم، هیچ پنهانکاری در کار نبود.
⭕️لری کینگ : گزارش چی بود؟

⭕️شوستر : گزارش می گفت که بشقاب پرنده ای در رازول سقوط کرده و ما اونو به مرکز فورورت منتقل کردیم،برخی آنزمان پرسیدند که چطوری تونستن بشقاب پرنده را به فورورت ببرن، مگه بلد بودن باهاش پرواز کنن؟ که در جواب،پدرم بهشون گفته بود سوار هواپیماش کردند( خنده حضار )….،و دیگه اون چیزی که از بابام شنیدم این بود که اون وسیله از زمین نبود…. تمام چیزی که میدونم همین ها هستش….

میزگرد لری کینگ در مورد یوفوها

⭕️استانتون فریدمن : او بمن هم همینو گفت
⭕️لری کینگ : خب، الان دو نفر دیگه به ما ملحق شدن، آقای مایکل شرمر سردبیر مجله اسکپتیک و جیمی فاکس مستند ساز و کارگردان مستند ” اوت اف بلو” بیرون از آبی،( منظور خارج از آسمان آبی زمین )، جیمی تو مستندت گفته میشه که جیمی کارتر و جرالد فورد یوفو دیدن،درسته؟
⭕️جیمی فاکس : بله، درسته، جیمی کارتر در زمانی که در جورجیا فرماندار بود بهمراه ده نفر دیگه یوفویی را برای چند دقیقه رویت کردن و فورد هم دقیقا آنچیزی که در آریزونا حدود ۱۵ سال پیش اتفاق افتاد را در شیکاگو دید، نورهای مثلثی شکل که بصورت منظم پرواز می کردند…..
⭕️لری کینگ : خب، مایکل شرمر، تو بعنوان کسیکه اعتقادی به واقعی بودن یوفو نداری، نظرت در این رابطه چیه؟
⭕️مایکل شرمر : بله، در اینجا دو سوال پیش میاد، اول، آیا حیات در سایر نقاط عالم وجود داره و موجودات فرازمینی وجود دارن؟ آیا اونا به زمین اومدن؟ جواب اینه که نه، هیچ دلیلی که اینو ثابت کنه وجود نداره، وقتی داریم از لحاظ علمی صحبت می کنیم، علم، مثلا، زیست شناسی میگه یه موجود دارای جسمه، از لحاظ فیزیکی قابل رویته، خب دوستانی که میگن موجودات فرازمینی وجود دارن، لطفا بمن جسم یکی از اونا رو نشون بدن و بگن این یک موجود فرازمینیه، تنها چیزی که دوستان ما دارن یه سری فیلم های تار و مبهم و غیرقابل تشخیصه و عملا شما چیزی نمیتونی از داخلش دربیاری.

میزگرد لری کینگ در مورد یوفوها

⭕️لری کینگ : ببین مایکل، در جریان رازول ما بقایای وسیله فرازمینی پیدا کردیم، عکس ها اونا رو نشون میده…. حکومت در این زمینه پنهانکاری کرده اول میگه بشقاب پرنده بعد میگه بالن…. بنظرت این مخفی کاری ها برای چیه؟
⭕️شرمر : بله،اگر از من بپرسید که، حکومت مخفی کاری میکنه یا نه؟ میگم بله، حتما مخفی کاری وجود داره،اما در موضوع رازول پنهانکاری برای موجودات فرازمینی نبوده بلکه بالن های جاسوسی مربوط به جنگ سرد بوده که در اون دوران آمریکا و شوروی سعی در جاسوسی از یکدیگر داشتند و آنچه که در رازول سقوط کرد چیزی جز بالن جاسوسی نظامی امریکا نبود و اجساد فرازمینی یافت شده هم فقط آدمک های پلاستیکی بودند نه چیز دیگری
⭕️استانتون فریدمن : آقای شرمر، شما یک شکاک در این قضیه نیستید بلکه کلا دارید موضوع رو نفی می کنید…. یعنی چی بالن… اون همه قطعات… اون همه پنهانکاری… خود گاوچران و ارتش اول میگه بشقاب پرنده بعد داستانو عوض میکنن و یه چیز دیگه می سازن…پس اونهمه حساسیت که نشون دادن که کسی از این موضوع حرف نزنه چی….
⭕️مایکل شرمر : این که چیز مهمی نیست، اصلا تعجبی نداره که حکومت ما به افراد داخل داستان بگه چیزی به کسی نگن، خب این مسئله مربوط به جنگ سرد با روس ها بوده و نمی خواستن قضیه لو بره که داشتن جاسوسی میکردن.

میزگرد لری کینگ در مورد یوفوها

⭕️جیمی فاکس : آقای شرمر، چیزهایی که شما میگید اصلا واقعیت نداره… اونا( ارتش) اومدن سریع بقایای بشقاب پرنده را با بقایای ساختگی بالن هواشناسی عوض کردن…
⭕️لری کینگ : اجازه بدین… آقای جسی مارسل اینجا بعنوان شاهد تشریف دارن، آنزمان ۱۱ سال داشتن، جسی چه چیز دیگه ای یادت میاد.
⭕️جسی مارسل : بله آنزمان من یازده ساله بودم و چیز دیگه ای که دیدم نوعی قلم های نورانی برنگ بنفش بود روی اونا یه طرح های عجیب هندسی وچیزایی شبیه خطوط هیروگلیف مصری بچشم میخورد، درسته من آنزمان خیلی کوچک بودم اما چیزایی که می دیدم چیزای خیلی عجیب و غریبی بودن که اصلا از خاطرم محو نمیشه…
⭕️استانتون فریدمن : پدر ایشون شخصا بمن گفت که ما به منطقه ای که بشقاب پرنده سقوط کرده بود رفتیم و به متراژ ۳۰۰ در ۳۰۰ متر بقایای شی سقوط کرده پراکنده بود و هیچ چیز تاکید می کنم هیچ چیز معمولی نبود و آشنا بنظر نمی رسید… پدرش بمن گفت من تا آنزمان بیست سال در ارتش خدمت کرده بودم و تمام تجهیزات نظامی را می شناختم، قطعه ای که برام آشنا باشه ندیدم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *