یوفوها از تمدنی فرا زمینی آمده و در گوشته زمین مستقر شده اند

ادوارد اسنودن
یوفوها از تمدنی فرا زمینی آمده و در گوشته زمین مستقر شده اند
۱۸ آوریل ۲۰۱۵

ادوارد اسنودن حقایقی را در مورد یوفوها افشا کرده . براساس اسنادی که اسنودن از میان اسناد سازمان سیا کپی گرفته ایالات متحده مدتهاست که از وجود یوفوها آگاه است و اینکه آنها گونه های تعلیم دیده بسیار پیشرفته تر از انسان به حساب می آیند . این گونه ها نسبت به ما بیگانه نبوده و زمین را بخوبی می شناسند . آنها فقط بسیار پیشرفته تر هستند . آنها بیلیونها سال است که در اینجا زندگی می کنند و از ما بسیار جلوتر ند . سازمان سیا اطلاعات مربوط به سیستمهای ردیابی و سونار ( ردیابی صوتی ) را ذخیره کرده و آنها را در وضعیت سری طبقه بندی نموده و حتی دانشمندانی هم که درباره این موضوعات تحقیق می کنند حق دسترسی به این اطلاعات را ندارند .
این نوعی انسان سای هوشمند است که در گوشته زمین زندگی می کند . گوشته زمین تنها جایی است که با گذشت بیلیونها سال از شرایط کم وبیش پایداری برخوردار بوده . اکستریموفیلها می توانند در درجه حرارتهای متفاوت زندگی کنند . آنها توانسته اند روند رشد و توسعه خود را شتاب دهند . انسان خردمند و آنها در یک بستر شکل گرفته اند اما شرایط زیست آنها در گوشته زمین حامی تمدنشان از بسیاری از فجایعی بوده که بر پوسته زمین رخ داده …
باور عموم بر این است که ما از نظر آنها در حد مورچه هستیم و شانس کمی وجود دارد که آنها کاری به کار ما نداشته باشند و برای همین است که ارتش احتمال یورش و تجاوز آنها به ما را در نظر گرفته و طرحی را در دست دارد که در مواقع اضطراری وارد عمل شود آن هم با منفجر کردن بمب هسته ای در اعماق غارها برای مهر وموم کردن دهانه شان به این امید که خطوط مواصلاتی ارتباطی آنها را نابود کنند تا نتوانند در آینده از دل زمین حمله ای را سامان دهند …
منبع : http://www.disclose.tv
البته خود دیسکلوز تی وی به منبع دیگری اشاره نکرده .
۱ -گوشته یا جُبّه به قسمتی از زمین گویند که در فاصله ۲۹۰۰ کیلومتری از سطح زمین قرار دارد. گوشته حدفاصل بین پوسته و هسته می‌باشد. گوشته حالتی نیمه جامد دارد و مانند خمیر می‌باشد. گوشته اطراف هسته را فرا گرفته‌است، مواد سازنده گوشته: سیلسیم، اکسیژن، آهن، منیزییم، کلسیم.
۲ – اکستریموفیل : به گروهی از ارگانیسم‌ها یا اندامگانی اطلاق می‌شود که در محیط‌های خشن فیزیکی یا شیمیایی – که عموماً حیات در آنها ناممکن است – زندگی می‌کنند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *