یک مقام نظامی می گوید ، بشقاب پرنده ها واقعی هستند – و هرگز تصور نمی شد که آنها را ببینید

در دسامبر سال ۲۰۱۷ و مارس ۲۰۱۸ ، نیویورک تایمز سه فیلم به ادعای رمزدار را منتشر کرد که نشان می داد خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده در حال مشاهده برخی اشیاء پرواز ناشناس بودند. صنایع دستی رمز و راز با سرعت هیپراسونیک حرکت می کردند و ده‌ها هزار پا از زمینپرواز می کردند و هیچ بال ، موتور یا علائم قابل ملاحظه ای از پیشرانه مشخص نداشتند. آیا آنها بشقاب پرنده بودند؟ هواپیماهای بدونسرنشین فوق العاده پیشرفته؟ خلبانان هیچ تصوری نداشتند – و طبق اظهارات اخیر مقامات اطلاعات نیروی دریایی ، دولت آمریکا نیز چنین نیست.

جوزف گرادیشر ، سخنگوی معاون عملیات نیروی دریایی جنگ اطلاعاتی ، در بیانیه ای که به وب سایت خبری اطلاعات سیاه The Vault Black Vault ارائه شد ، اعلام کرد: نیروی دریایی نیروی دریایی را در این سه فیلم بطور رسمی “پدیده هوایی ناشناس” قلمداد می کند. این بدان معناستکه فیلم های هوادهی معتبر هستند – و قرار نیست اشیاء که در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۱۵ در فضاهای محدود آموزش هوایی ارتش شناسایی شده بودند ،در آنجا نباشند. هنوز اشیاء با موفقیت به عنوان هر نوع هواپیمای شناخته شده شناخته نشده اند.

Gradisher به فیلم Black Vault گفت: فیلم UFO هرگز برای انتشار عمومی پاک نشده است ، به این معنی که این سه پدیده ناشناس هستند کههرگز نباید از آنها مطلع بودید.طبق گفته The Black Vault ، ممکن است فیلم ها به طور نامناسب توسط یک کارمند سابق پنتاگون منتشر شده باشد که متقاضی مجوز اشتراک آنهادر چندین آژانس دولتی به عنوان بخشی از بانک اطلاعاتی در مورد وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپاد) بود که وی گفته می شد.

این مرد برای به اشتراک گذاشتن فیلم ها برای “مستندات [[دولت ایالات متحده] فقط استفاده کنید)” دریافت کرد که توسط نشان های The Black Vault به دست آمده است. گرادیشر گفت ، با این حال ، مقامات نیروی دریایی هرگز این فیلم را برای آزادی عمومی اعلام نکردند.

نیروی دریایی چه تلاش کرده بود ، بطور خاص؟ فقط چند آکروباتیک هوایی بسیار عجیب و غریب. به عنوان مثال در یک حادثه که در سال ۲۰۰۴ فیلمبرداری شده است ، اشیاء ناشناس “ناگهان با ۸۰،۰۰۰ پا ظاهر شدند ، و سپس به سمت دریا در آمدند ، سرانجام در ۲۰،۰۰۰ پا متوقف و در حال شناور”. “سپس آنها یا از محدوده رادار خارج شدند یا مستقیم به سمت عقب شلیک شدند.”

برای روشن شدن ، هیچ کس نمی گوید این هواپیماهای رمز و راز هیچ ارتباطی با بازدید کنندگان بیگانه ندارند. آنها به سادگی نمی توانند با دانش هوایی فعلی شناسایی و یا توضیح داده شوند. راحت شدی؟ خوب – زیرا این نوع کار احتمالاً اتفاق می افتد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *