۲۸ راه جذب مشتری کاشت ناخن در آرایشگاه [از تبلیغ در اینستاگرام تا …]

چگونه ناخن بکاریم؟
راهکارهای جذب مشتری در ارایشگاه

جذب مشتربی کاشت ناخن از فعالیت‌هایی است که بسیاری به دنبال انجام بهینه آن هستند. فعالیت در آرایشگاه یکی از شغل‌های بسیار پولساز است.

امروزه کسب و کارهای مربوط به امور زیبایی مشتری‌های بسیاری دارد و کافی است بدانید چگونه مشتری مناسب را به سمت خود جذب کنید. در کشور ما این کسب و کار برای بانوان یکی از روش‌های مناسبی است که می‌توانند با آموزش و سپس ورود به آن آینده‌ای خوب برای خود رقم بزنند.

 

نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر درمورد راهکارهای جذب مشتری در آرایشگاه‌ها، اطلاعات کافی بدست آورید، به راحتی می‌توانید به درامدهای عالی برسید. بنابراین در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین راه‌های جذب مشتری و با تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام آشنا شوید.

 

سالن‌های زیبایی؛ آرایشگاه‌های همه فن حریف

در سال‌های اخیر از عبارت «سالن زیبایی» بیشتر از «آرایشگاه» استفاده می‌شود. دلیل آن هم این است که دیگر یک نفر به همه کاره نیست. امروزه در این سالن‌ها می‌بینیم که افراد مختلفی با تخصص‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

برای مثال مو، پوست و ناخن هر کدام متخصصان مربوط به خود را دارند و افراد به دنبال یادگیری یک کار می‌روند. به همین دلیل فضای رقابتی در کار آرایشگری ایجاد شده است. در این فضا کسی برنده است که بهترین ترفندها را در جذب مشتری داشته داشته باشد.

برای مثال کاشت ناخن را در نظر بگیرید. در فضای مجازی بسیار می‌بینیم که افراد کار خود را تبلیغ می‌کنند یا در بین بانوان، افراد زیادی وجود دارند که امروزه برای مرتب کردن، کاشت و طراحی ناخن‌های خود به آرایشگاه مراجعه می‌کنند.

حال سؤال این جا است که این افراد چگونه از بین بسیار آرایشگاه‌هایی که خدمات ناخن ارائه می‌دهند، یکی را انتخاب می‌کنند؟ پاسخ ساده است، این ناخن‌کاران و آرایشگاه‌ها هستند که برای جذب مشتری تلاش می‌کنند.

اگر شما هم در این حرفه فعال هستید، و این سؤال را دارید که برای جذب مشتری کاشت ناخن چکار کنم؟ در ادامه با ما همراه شوید.

جذب مشتری کاشت ناخن

مانند هر کار دیگری، راه‌های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مطلوب در حرفه کاشت ناخن وجود دارد. پرواضح است که تبلیغات در این کار حرف اول را می‌زند. اما چه راه‌هایی برای انجام تبلیغات کاشت ناخن وجود دارد؟

 

تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام

کیفیت کارهای آرایشی با دیدن مشخص می‌شود، بنابراین برای تبلیغات ناخن باید از اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگری که بر مبنای تصویر کار می‌کنند و بستری مناسب برای تبلیغات هستند به خوبی استفاده کنید.

در این روش شما باید محتواهایی با کیفیت از نمونه کارهای خود بسازید و به اشتراک بگذارید. البته بسیار مهم است که چگونه این کار را انجام می‌دهید و از چه ترفندهایی برای کنجکاو کردن مخاطب انجام می‌دهید. بنابراین ایده برای پیج ناخن و تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام، خود شامل چندین نکته است.

نمونه کارهایی که از انجام کار روی ناخن مشتری‌های فعلی دارید را به اشتراک بگذارید.

در این روش شما از عکس برای تبلیغ کاشت ناخن خود استفاده کنید. از مراحل کار خود و نتیجه آن روی یکی از مشتری‌ها عکس و ویدیو تهیه می‌کنید و آن را به صورت تایم‌ لپس(time lapse) در صفحات مجازی خود به اشتراک می‌گذارید.

به این ترتیب پس از مدتی، نمونه‌های بسیاری دارید. شما می‌توانید این پست‌ها را با هشتگ کاشت ناخن دسته بندی کنید تا نه تنها پیدا کردن آن‌ها برای مخاطبان راحت‌تر باشد، بلکه افرادی که شما را نمی‌شناسند نیز در دسته مشتری‌های بالقوه قرار بگیرند.

پست‌های آموزشی آپلود کنید.

درست است که شما به دنبال جذب مشتری برای کاشت ناخن (تبلیغ برای کاشت ناخن) هستید و آموزش برای این افراد کارایی ندارد، اما خوب است بدانید که آموزش وجهه‌ای برای شما ایجاد می‌کند که به جذب مشتری می‌انجامد.

وقتی شما چنین کاری انجام دهید، درواقع دارید می‌گویید که در کار خود خبره هستید. چرا که حضور در مقام مربی و آموزگار نیازمند خبرگی است. بنابراین این احساس را در مخاطب ایجاد می‌کنید که کار شما حرفه‌ای است.

از مشتری‌های‌تان بخواهید درمورد شما نظر بدهند.

یکی از روش‌های تأثیرگذار در تبلیغات، این است که افراد دیگری خارج از مجموعه شما درمورد شما نظرات مثبتی داشته باشند. بنابراین از مشتری‌های خود خواهش کنید تا درصورت راضی بودن از کار شما، در قالب یک استوری نتیجه کار را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و شما را روی عکس تگ کنند.

حتماً برای خود شما هم پیش آمده که توصیه خواهر یا دوست‌تان را بر تبلیغاتی که گذری می‌بینید، مقدم بدانید.

نشان دهید که در کار خود خلاق هستید.

برای جذب مشتری کاشت ناخن اگر بتوانید نشان دهید که طرح‌هایی جدید و خلاقانه دارید، به موفقیت نزدیک‌تر خواهید شد. احتمالاً افرادی که به شما مراجعه می‌کنند از سایت‌های تبلیغ ناخن و ناخن‌کاران خارجی نمونه‌هایی به شما نشان خواهند داد و می‌خواهند که مثل آن‌ها کار کنید.

حال اگر بتوانید در حیطه سلیقه آن‌ها، طرح خود را ارائه دهید که هم جدید است و هم غیرتکراری، حتماً به یکی از مجموعه‌هایی تبدیل خواهید شد که در یادها می‌ماند.

روزهایی را برای بازدید قرار دهید.

در سال چند جلسه برای عموم بازدید حضوری بگذارید. به عنوان فعال حوزه زیبایی بهتر از هرکسی می‌دانید که آرایشگاه‌ها برای نمونه کارهای خود مانند آرایش عروس، چنین کاری می‌کنند.

برای تبلیغات کاشت ناخن نیز این کار ممکن است. به این ترتیب که شما روزی را مشخص می‌کنید و برای چند مشتری وقت می‌گذارید، سپس این امکان را برای ظرفیتی محدود قائل می‌شوید که برای بازدید به سالن شما بیایند. اگر بتوانید برای افراد حاضر تخفیفی در نظر بگیرید نیز محرکی جهت جذب مشتری کاشت ناخن خواهد بود.

از لایو(live) اینستاگرام استفاده کنید.

امکاناتی که اینستاگرام در اختیار شما می‌گذارد، بسیار کاربردی هستند. یکی از این امکانات، پخش زنده است. به راحتی این امکان وجود دارد که هزاران نفر را به عنوان بیننده کار خود داشته باشید. حتی می‌توانید با انجام قرعه‌کشی از بین حاضران در لایو، درصدی تخفیف برای یک جلسه کاشت یا ترمیم ناخن در نظر بگیرید.

هشتگ‌گذاری مناسب و کاربردی

هشتگ‌ها این امکان را به شما می‌دهند که در جوامع بزرگتری دیده شوید. بنابراین اگر به دنبال جذب مشتری کاشت ناخن هستید، از هشتگ‌های کاشت ناخن، مانیکور، طراحی ناخن و چنین عبارات مرتبطی استفاده کنید.

 

با رضایت مشتری از چهره او استفاده کنید.

جذب مشتری کاشت ناخن یا هر کار دیگری زمانی میسر است که مردم او را ببینند. بنابراین بعد از اتمام هر کار، از مشتری بخواهید در یک عکس یا فیلم حاضر شود و شما آن را پست کنید.

این مورد را برای هر کار دیگری نیز به یاد داشته باشید که به اشتراک‌گذاری کارهای روزانه برای مخاطب جالب است و در او حس اعتماد ایجاد می‌کند، بنابراین اگر در بین استوری‌های روزانه مشتری‌های خود را نشان دهید و برخی از آن‌ها در حوزه ناخن خدمات گرفته باشند درواقع با یک تیر دو نشان زده‌اید. یکی تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام و دیگری فعالیت‌های روزانه.

به مشتری اطمینان دهید.

کاشت ناخن یکی از آن کارهایی است که مواد اولیه در آن نقش مهمی دارند. بنابراین هربار که خرید جدیدی برای سالن انجام می‌دهید، پستی منتشر کنید که در آن مواد کار را معرفی کرده‌اید و به این ترتیب بهداشتی بودن و کیفیت کار خود را نشان دهید.

زمان انتشار پست و استوری را به درستی انتخاب کنید.

این مورد فقط محدود به راهکارهای جذب مشتری آرایشگاه و تبلیغ ناخن نیست. در هر کسب و کاری مهم است که بدانید در چه ساعتی باید محتوای خود را به اشتراک بگذارید. مشتریان کاشت ناخن بانوان هستند، شما باید مخاطبان خود را به دو گروه شاغل و خانه‌دار تقسیم کنید به این ترتیب در ساعات مختلفی در روز، وقت مناسب اشتراک محتوا است.

از وبسایت استفاده کنید

ارائه خدمات آنلاین امروزه بسیار مورد توجه است. اگر بتوانید یک وب سایت با قابلیت رزرو وقت آنلاین ایجاد کنید، تصویری به روز و کارامد از خود نشان می‌دهید. همچنین می‌توانید با انتشار مقالاتی در حوزه زیبایی اطلاعات مختلفی نیز در اختیار کاربران بگذارید.

قیمت‌ها را مناسب انتخاب کنید.

منطقه جغرافیایی فعالیت، تعداد مشتری‌ها و موارد دیگری وجود دارند که باید در قیمت‌گذاری به آن‌ها توجه کنید. قیمت‌های خیلی گران یا خیلی ارزان مشتری‌ها را سرد می‌کند. قیمت خیلی زیاد ممکن است برای شما مشتری‌های دائمی به دنبال داشته باشد، اما تنها از قشر خاصی خواهند بود و تعداد آن‌ها کم است. همچنین قیمت کم ممکن است این تصور را ایجاد کند که کار شما کیفیت ندارد.

تخفیف‌هایی را برای مواقع خاصی از سال در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که تخفیف می‌تواند اهرمی مناسب برای جذب مشتری کاشت ناخن باشد. البته این مورد را فراموش نکنید که تخفیف‌های زیاد به همه مناسبات باعث می‌شود تا مشتری تنها در همان زمان‌ها به سراغ شما بیاید و بد عادت شود. بنابراین با حفظ تعادل از تخفیف به عنوان راهکاری برای جذب مشتری در آرایشگاه استفاده کنید.

سعی کنید ترفند بازاریابی ویروسی را به کار بگیرید.

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ، به این معنی است که محتوای تبلیغاتی شما آنقدر جذاب باشد، که مخاطبان آن را برای دوستان خود ارسال کنند تا جایی که تعداد زیادی از آن مانند تکثیر ویروسی پخش شود. بنابراین تمرکز خود را روی تولید محتوای خلاقانه و جذاب بگذارید.

با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

یکی دیگر از امکانات خوبی که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است، استیکرهای تعاملی است. از این استیکرها می‌توانید در استوری‌های خود استفاده کنید و نظرات مخاطبان خود را در خصوص موارد مختلف جویا شوید. به این ترتیب احساس ارزشمندی به مخاطب می‌دهید.

از موارد دیگری که در پاسخ به سوال برای جذب مشتری کاشت ناخن چکار کنم وجود دارند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کمک گرفتن از افراد مشهور مانند هنرپیشگان

استخدام پرسنل مجرب و بااخلاق

استفاده از تبلیغات فیزیکی مانند بنرها و تراکت‌ها

استفاده از دکوراسیون آرامش‌بخش و کاربردی

سرگرم کردن مشتری در زمان انتظار

تمرکز روی کار و عدم حاشیه‌سازی

پیگیری نتیجه کار و ارائه خدمات پس از کار

ارائه خدمات رایگان مرتبط

از همکاران دیگر خود یا تجربه قبلی مشتریان انتقاد نکنید

انتقادپذیر باشید و برای بهتر شدن تلاش کنید

تصور کنید مشتری هستید و از منظر او به خدمات نگاه کنید

از شعارهای جذاب استفاده کنید

خدمات خود را در چند دسته مثلاً معمولی و Vip ارائه دهید

جذب مشتری کاشت ناخن

سخن پایانی

تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام یا هر شکل دیگری که در بین مشتری‌های بالقوه مخاطب جذب می‌کند، نیازمند این است که کار خود را باکیفیت و در کمال صداقت انجام دهید. بهترین کار این است که نه تنها در مواد اولیه کیفیت را نگه‌ دارید، بلکه در قیمت‌ها و خدمات جانب اعتدال را نگه دارید.

کاشت ناخن در بین خدمات آرایشی و زیبایی بسیار پرطرفدار است و می‌تواند برای فعالان این حوزه درآمد بسیار خوبی داشته باشد. بنابراین پس از کیفیت، ابزارهای بازاریابی و انتشار محتوا را جدی بگیرید. ابزارهایی مانند اینستاگرام که نه تنها کاربران زیاد، آن را به بازاری پرمخاطب تبدیل کرده است، بلکه به شما اجازه می‌دهد تا با هدف‌گذاری دقیق‌تری بازاریابی کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *