۳ دلیل اینکه از بازی فراوانی استرهیکس برای ثروت نتیجه نمی گیریم.


بازی فراوانی استر هیکس یک تمرین خوب برنامه ریزی ذهن ناخودآگاه برای ثروت است.

. شما در این بازی یک حساب بانکی فرضی دارید و در روز اول مبلغ ۱ میلیون تومان وارد آن می شود و شما  فرضی هر آنچه را که دوست دارید با آن می خرید. مثلا ۳۰۰ هزار تومان آن را کفش می خرید، ۵۰۰ هزار تومان آن را لباس می خرید و با ۲۰۰ هزار تومان آن یک هدیه برای یکی از دوستان یا نزدیکانتان می خرید. نکته مهم این است که شما باید تمام آن را همان روز خرج کنید!

در روز دوم مبلغ ۲ میلیون تومان، در روز سوم مبلغ ۳ میلیون تومان و به همین ترتیب در روز صدم ۱۰۰ میلیون تومان وارد حساب شما می شود.

قاعدتا این بازی را باید به مدت یک سال یعنی ۳۶۵ روز انجام دهید و معمولا بعد از روز صدم اتفاقای جالبی در زندگی واقعی شما از نظر مالی می افتد.

اما خیلی ها هم از این تمرین نتیجه نمی گیرند و در این مقاله می خواهیم ۳ دلیل اصلی که باعث چنین اتفاقی می شود را بررسی کنیم.

این دلایل صرفا مربوط به بازی فراوانی استیر هیکس نیستند و در بسیاری از روش های برنامه ریزی ذهن حتی برای اهداف غیر مالی هم صدق می کنند.

بازی فراوانی استر هیکس

۱- شما فریب می خورید!

در حقیقت ناخودآگاه شما فریب می خورد! شما تصور می کنید هر روز کلی پول وارد حسابتان می شود و خیلی از چیز هایی که دوست دارید را می خرید اما در حقیقت اینطور نیست و یک بازی ذهنی است.

 

در اینجا ذهن ناخودآگاه شما به جای این که فقط باور کند که پول زیاد و توانایی خرید چیز های مورد علاقه شما هم چیزی طبیعی است که می توانید در واقعیت آن را داشته باشید، کل بازی را باور می کند و اینگونه برنامه ریزی می شود که شما واقعا پول و درآمد زیادی دارید و هر روز چیز هایی که می خواهید می توانید بخرید و این هر روز هم بیشتر می شود.

در این بازی فراوانی در حقیقت ذهن ناخودآگاه شما شیفت می کند و احساس می کند شما به هدف خود رسیده اید!

در نتیجه ناخودآگاه شما در واقعیت دیگر نیازی به پول و ثروت در زندگی شما نمی بیند. در نتیجه تلاشی هم نمی کند که پولی وارد زندگیتان شود و در عمل خواهید دید که شما برای به دست آوردن پول واقعی در دنیای واقعی هیچ تلاشی نمی کنید. در نتیجه این تمرین برای شما جواب نمی دهد!

۲- ذهن خودآگاه یک فیلتر بزرگ

این که ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه شما کاملا از هم جدا هستند یک باور کاملا اشتباه است.

در حقیقت افکار و اندیشه های ما که در ذهن خودآگاه پردازش می شود و اتفاق می افتند به شدت روی ذهن ناخودآگاه ما هم تاثیر دارند. در این بازی فروانی ذهن خودآگاه شما می داند که این صرفا یک بازی فراوانی است.

برای مثال یک نتیجه گیری منطقی می تواند یک باوری قوی در ذهن ناخوداگاه شما ایجاد کند. وقتی ذهن خودآگاه و هوشیار شما متوجه می شود که این بازی یک چیز فرضی است و در دنیای واقعی وجودی خارجی ندارد، این را در ناخودآگاه شما هم می کارد و عملا آن را فیلتر می کند.

برای حل این مشکل استفاده از روش هایی مانند هیپنوتیزم و فایل های سابلیمینال که می توانند ذهن خودآگاه را دور زده و پیام را مستقیم به ذهن ناخودآگاه برسانند پیشنهاد می کنیم.

۳- فیلتر های ذهن ناخودآگاه!

ذهن

ذهن

شما هرگز نمی توانید تنها با دور زدن ذهن خودآگاه باوری را خلاف باورهای موجود ذهن ناخودآگاه در آن ایجاد کنید. ذهن ناخودآگاه هر اطلاعات ورودی را که خلاف باور های قبلی و کد های موجود در آن باشد را پردازش نمی کند و مانند یک سری زباله های ذهنی در حافظه بلند مدت خود نگه می دارد.

برای مثال اگر عمیقا باور دارید که انسانی فقیر هستید، ذهن ناخودآگاه شما آن روزهای خوب با درآمد های بالا و خرید وسایل مورد علاقه شما را در این بازی فراوانی نمی پذیرد. یکی از دلایلی هم که باعث می شود که افراد حتی از روش هایی مثل خود هیپنوتیزم و پیام های سابلیمینال یا پنهان نتیجه نگیرند همین است که در یک مقاله جداگانه در مورد آن و برخی راهکار های حل این مشکل توضیح داده ام.

مهم ترین عواملی که باعث می شود از پیام های سابلیمینال نتیجه نگیریم؟

اگر تا حالا از این بازی فراوانی نتیجه ای نگرفته اید پیشنهاد می کنم فعلا این بازی فراوانی را کنار گذاشته و از روش هایی استفاده کنید که در واقعیت نتیجه می دهند.

بهترین گزینه ابتدا استفاده از روش های پیشرفته ای مانند جلسات هیپنوتراپی حرفه ای یا فایل های سابلیمینال پیشرفته استفاده کنید. فایل هایی که در اینترنت به صورت رایگان پیدا می کنید معمولا جوابی نمی دهند و بعضیا ممکن است آلوده باشند و باعث مشکلات بیشتری شوند.

بازی فراوانی و ذهن ناخودآگاه

اگر شرایط رفتن به جلسات هیپنوتراپی یا استفاده از فایل های سابلیمینال پیشرفته را ندارید، ابتدا ذهن خود را برای پذیرش این باورهای جدید آماده کنید (درباره این روش ها در مقالات بعدی توضیح خواهم داد) و سپس از این روش ها مانند بازی فراوانی استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *