‍ پیشگویى نوستراداموس درباره ایران!

در مجموعه اى از اشعار نوستراداموس به جنگى اشاره میشود که بین ایران و کشورهاى غربى صورت میگیرد که مفسرین آنرا آمریکا تعبیر کرده اند.
این تفسیر چنین است:
جنگ در خاورمیانه بالا میگیرد و ایران با اسرائیل و آمریکا درگیر خواهد شد. روسیه نیز به کمک ایران خواهد آمد تا امریکا را بر کنار زند. در نهایت یک میلیون ایرانی به سمت عراق که متحد اوست و ترکیه و اسرائیل که دشمنانش هستند نفوذ میکنند.

در پیشگویی نوستروداموس، اسراییل توسط مصر و ترکیه تحت کنترل گرفته میشود و یک کشور جدید تشکیل خواهد شد که به آن بیزانتیوم میگویند.

در مجموع نوسترآداموس به این موضوع به صراحت اشاره مى‏کند که ایران (پارت، نیرا، پرشیا، مدیا) با کمک کشورهاى عربى حکومتى را تشکیل مى‏دهند جهان را به تسخیر خود درمى‏آورند و سپس جنگى جهانى سوم رخ خواهد داد.

نوسترآداموس جنگ جهانى سوم را چنین شرح مى‏دهد: “کسوفى در پیش خواهد بود که از زمان آفرینش گیتى تا زمان مرگ و مصائب حضرت مسیح و از آن زمان تا به امروز هرگز رخ نداده است و جهان چنین ظلمتى به خود ندیده است…” همچنین او در بخش “سده دوم؛ بند ٣۶” به فساد مالى در ایران اشاره میکند!

مطالب مرتبط

۳ دیدگاه‌

  1. شیخ عیزاده گفت:

    قانع کننده بود…

  2. eman farhnapary گفت:

    عالی بود .

  3. محمد گفت:

    پیشگوییهای نوستراداموس تحت تاثیر پیشگوییهای شاه نعت االه ولی در دو قرن قبل از خودش صورت گرفته منابع یهودی و مسیحی درباره منجی در حقیقت برگرفته از منابع شرقی و ایرانی است مثل داستان اسکندر که دو نسخه از داستان وجود دارد که داستان اسکندر مقدونی برگرفته از داستان اسکندر ایرانی الهام گرفته شده و همه داستان را وارونه کردند مثلا به جای اسکندر دیندار و مسلمان اسکندر زنباره و شرابخوار که به ایران حمله میکند تعویض شده در حالی که اسکندر واقعی خود پدر ایران و احتمالا همان ذوالقرنین میباشد در اینجا هم در داستان آخرالزمان همین اتفاق افتاده و جای منجی شرقی با دین خسروان منجی یهودی با دین کلیسا جایگزین شده و بقیه داستان وارونه میشود بنابراین وقطی کلیسا داستان شاه نعمت االه و زرتشت و منابع اسلامی را ترجمه میکند جا میخورد و سعی میکند به وسیله یک کشیشی که مانند پیامبران کتاب مقدسی قبلا یهودی بوده این خلا را که چگونه کلیسای روم نقشی در جنگ بزرگ ندارد توجیه بکند بقیه را خود حدس بزنید … .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *