‍ ‍ آیا مثلث های برمودا و اژدها کرمچاله دارند؟

اما آیا از میان هزاران هزار قربانی این دو مثلث حادثه آفرین کسی جان سالم به در برده تا بتواند داستان عجیبش را برای دیگران بازگو کند ؟
اگر چنین فردی موجود است ، از سخنان او چه نتیجه ای میتوان گرفت ؟!
بروس گرنن . یک خلبان ماهر آمریکایی در سال ( ۱۹۷۰ ) به همراه پدر و یکی از همکاران پدرش ، با هواپیما ای باهاماس را به مقصد فلوریدا ترک کرد . گرنن در میانه راه و تقریبا در وسط مثلث برمودا بود که گزارش عجیبی داد. او به برج مراقبت گزارش داد که ابری عجیب و غیر عادی مستقیما به سوی آنان می آید !
و قبل از اینکه جوابی از برج بشنود وارد ابر عجیب شد !
سپس آنگونه که او توضیح میدهد ابر تغییر شکل داده و به یک تونل گرداب مانند تبدیل شد .
طبق گفته های او ، تونل در ابتدا خیلی بزرگ بود اما به تدریج در حال کوچک شدن بود .
گرنن ادامه میدهد : وقتی من وارد تونل شدم خطوطی فرم گرفتند و این خطوط به آرامی بر خلاف حرکت عقربه های ساعت در گردش بودند !
به نظرم با نوعی انرژی الکتریکی و مغناطیسی روبه رو بودم و درون ابر مدور عجیب تنها چیزی که قابل رویت بود یک مه زرد .خاکستری عجیب بود و تمامی اینها در حالی بود که جهت نما و عقربه های هواپیما کار نمیکردند !او به محضی که توانست از تونل خارج شود با برج مراقبت تماس گرفت اما آنان قادر به مشاهده هواپیمای گرنن در رادار نبودند !
و بعد از چند دقیقه به او گزارش داده شد که هواپیما او بسیار دور تر از جایی که بود بر رادار یافت شده !
جایی که برای پرواز به آن نیاز به یک ساعت و نیم پرواز مداوم بود و این در حالی بود که ساعت گرنن نشان میداد که از ابتدای تیک آف او تنها سی و سه دقیقه پرواز کرده است !!
و بعد از گذشت مدتی او با قسم به انجیل بار دیگر قسم خورد که هیچ یک از حرف هایش ساختگی و دروغ نبوده و او عین واقعیت را تعریف کرده است …
آیا به راستی چه چیزی در جریان است؟!
آیا گرنن و پدرش دچار نوعی توهم شده بودند ؟
یا اینکه توانسته بودند با ورود به کرمچاله ای مجاور مثلث برمودا وارد بعد دیگری از فضا شوند ؟
بعدی ناشناخته که همانطور که انیشتن میگفت بسته به زمان و مکان نیست !
آیا اختلاف ساعت گرنن و برج مراقبت و جایی که او یافت شده بود اثباتی بر رهایی از زمان و مکان و تصدیق حرف انیشتن نیست ؟! کرمچاله ها معابری تونل مانند و وابسته به انرژی الکترومغناطیسی در کیهان اند که با ورود به آنها میتوان همانند فیلم های علمی تخیلی زمان و مکان را مهار کرد !

و اگر این تونل های نامرئی در سرتاسر کیهان وجود داشته باشند قطعا باید جایی در نزدیکی زمین هم نهفته باشند .
و از طرفی مکان هایی بر روی زمین وجود دارند که در آنها ربایش های مشکوک و غیر قابل توضیح اتفاق میافتد و این مکان ها نیز وابستگی شدیدی به انرژی الکترومغناطیس دارند !

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *