‍ ‍ تاریخ پیدایش بشر و تمدنهای گمشده!


در کتب تاریخی و مذهبی قدمت بشر و تمدن بر روی کره زمین را حدود چهار هزار سال تخمین زده است .
اما با اکتشافات علمی و باستان شناسی توسط محققان هر از چند گاهی اشیایی پیدا می شوند که انسان را شوک می کند.

کشف پیچ سیصد میلیون ساله

⏬⏬⏬ در هزار و نهصد و نود هشت دانشمندان روسی در حال آزمایش روی بقایای یک شهاب سنگ بودند که پیچ کوچکی داخل آن پیدا کردند و قدمت آن سیصد میلیون سال تخمین زده شده. این پیچ طبیعی نبوده و از مواد متفاوتی ساخته شده و مبدا غیر زمینی دارد.

چیپ کامپیوتری دویست میلیون ساله

⏬⏬⏬ چند سال قبل دانشمندان روسی قطعه سنگی را همراه با یک چیپ کامپیوتری یافتند که قدمت آن به دویست میلیون سال قبل می رسد و بعضی هم گمان می کنند که احتمال دارد متعلق به چهارصد و پنجاه میلیون سال قبل باشد. این کشف توسط یک ماهیگیر محلی به نام ویکتور موروزو در شهر لابینسک در ناحیه کراسنودار روسیه انجام شد. این چیپ متعلق به تکنولوژی است که قبلا برای انسان ناشناخته بوده و تایید می کند که در آن دوران تمدنی فوق پیشرفته روی زمین ساکن بوده است.

ماشین چهارصد میلیون ساله در روسیه پیدا شد.

⏬⏬⏬ در روسیه ، شبه جزیره «کامچاتکا (پنسوئلا)» باستان شناسان دانشگاه سنت پترزبورگ، فسیلی پیدا کردن. صحت این یافته تایید شده است. طبق گفته باستان شناس «یوری گلوبو» بنظر میرسد که در این مورد، ماهیت این کشف دانشمندان را شگفت زده کرده است. یا حداقل این کشف غیر معمول میتواند تاریخ (یا حتی ماقبل تاریخ) را تغییر دهد.این شیء از قطعات فلزی ساخته شده است، که به نظر میرسد که یک مکانیزم را تشکیل میدهند. چرخ دنده هایی که ممکن است مربوط به نوعی ساعت یا کامپیوتر بوده باشند. شگفت آور این است که سن تمام قطعات به چهارصد میلیون سال قبل میرسد.
این طور به نظر می رسد که تمدن های پیشرفته در میلیون ها سال پیش بر روی کره زمین وجود داشته و هنوز از سرنوشت و نژاد آنها هیچ اطلاعاتی در دست نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *