زنان بکارت را با پرده بکارت مصنوعی شبیه سازی می کنند!

 بکارت مصنوعی

بکارت مصنوعی

 

پرده بکارت مصنوعی چیست و برای چه کسانی مناسب است؟

پرده بکارت مصنوعی محصولی است که به منظور کاهش تبعیض جنسی بین زن و مرد تولید شده است و هنگام رابطه جنسی باعث مشاهده چند قطره خون می شود.

امروزه اکثر مطالعات و پژوهش های علمی در کشورهای اروپایی و آمریکایی انجام می شود ، از آنجا که در این کشورها مبحث پرده بکارت را ، تبعیض جنسیتی و ظلم به زن میدانند و اساسا اهمیتی برای آن قائل نیستند بنابراین هیچ گونه مطالعه علمی در این مورد صورت نگرفته است و اصولا بحث پرده بکارت بیشتر در کشورهای جهان سوم که مردان به عنوان جنس درجه یک و زنان به عنوان جنس درجه دو شناخته می شوند ، مطرح است که پایه و اساس علمی ندارد و صرفا بر اساس تجربیات و گاها خرافه به آن نگاه می شود.

 

به عقیده جامعه پزشکان، همه زنان با پرده بکارت متولد نمی شوند و حتی آنها که با پرده بکارت به دنیا آمده اند لزوما در اولین رابطه جنسی ، خونریزی را تجربه نمی کنند.

 

پرده بکارت مصنوعی برای شبیه سازی پرده بکارت سالم تولید شده است. این محصول از ماده ای سیلیکونی ساخته شده که به دیواره واژن می چسبد و به طور موقت ظاهر یک پرده بکارت سالم را ایجاد می کند که اگر به داخل فشار داده شود مایعی قرمز رنگ شبیه خون از واژن خارج می شود.

 

پرده بکارت نشانه باکره بودن نیست

عده ای بر این باورند که زنان و مردان اولین باری که رابطه واژینال دارند، بکارت خود را از دست می دهند ولی برخی دیگر بر این باورند داشتن رابطه جنسی دهانی ، مقعدی یا مالشی هم منجر به از دست دادن بکارت در مردان و زنان می شود.

 

داشتن پرده بکارت و باکره بودن دو موضوع کاملا متفاوت هستند. همانطور که پسران میتوانند باکره نبودن خود را قبل از ازدواج پنهان کنند، این امکان برای دختران هم فراهم است.

 

لذت بردن از رابطه جنسی محدود به دخول واژنی نمی شود و روش های بسیار متفاوتی برای لذت بردن از رابطه جنسی بدون دخول در واژن وجود دارد بنابراین دیدن یک یا دو قطره خون در اولین رابطه جنسی هیچ تضمینی برای بکارت نیست.

 

از سویی دیگر برخی بی احتیاطی ها و آسیب دیدن در ورزش هایی مثل ژیمناستیک ، دوچرخه سواری ، اسب سواری ، استفاده از تامپون و غیره میتواند منجر به از بین رفتن پرده بکارت شود که هیچ منافاتی با باکره بودن ندارد.

 

برخی از دختران به اجبار اجتماع مجبور به جراحی ترمیم بکارت می شوند ولی از آنجا که این عمل دردناک است و میتواند منجر به عوارض شود ، ممکن است ترجیح به استفاده از پرده بکارت مصنوعی یا شیاف بکارت شوند که راه حلی ساده تر و بدون نیاز به مراجعه به پزشک یا مراقبت ویژه و در کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ دردی شرایط بکارت در رابطه جنسی را شبیه سازی می نماید.

 

تصورات غلط درباره پرده بکارت و خونریزی در اولین رابطه جنسی

طیف وسیعی از دختران ، به معنی واقعی کلمه پرده ای که جلوی ورودی واژن را گرفته باشد و با چشم قابل مشاهده باشد ندارند،در اغلب موارد خونریزی ای که در اولین رابطه جنسی مشاهده می شود به دلیل کش آمدن دیواره واژن است ، در صورتی که برای اولین رابطه جنسی به اندازه کافی معاشقه داشته باشید و واژن روان کننده زیادی ترشح کرده باشد و دخول را با ملایمت انجام دهید ، احتمال این که خونی هنگام اولین رابطه جنسی مشاهده نمایید بسیار کم است.

 

به عبارتی دیگر مهارت مرد در برقراری اولین رابطه جنسی باعث درد و ناراحتی کمتر در همسرش شده و درد و خونریزی او را به شدت کاهش میدهد. مگر این که واژن زن به صورت طبیعی حالت تنگی داشته باشد که در هر صورت در چند رابطه اول با درد و خونریزی کمی روبرو خواهد شد و در این گونه موارد توصیه می شود تا مدتی از لوبریکانت برای رابطه جنسی استفاده شود تا واژن بتواند کم کم با شرایط جدید وفق پیدا کند.

 

از سویی دیگر در صورتی که اولین رابطه جنسی خشن باشد و واژن به اندازه کافی روان کننده ترشح نکرده باشد ممکن است با خونریزی زیادی مواجه شوید به خصوص اگر با دختری کمتر از ۱۸ سال رابطه داشته باشید این مشکل بیشتر نمایان خواهد شد.

 

عکس این حالت هم امکان پذیر است ، همانطور که تمام اندام انسان ها کاملا منحصر به فرد و متفاوت است ، این تفاوت در آلت تناسلی هم وجود دارد ، درست مثل آلت تناسلی مردان که قطر و طول متفاوتی دارد ، داخل واژن زنان هم طول ، تنگی و بازی متفاوتی دارد ، اگر قطر آلت مردی کمتر از اندازه متوسط باشد و همسرش واژنی نسبتا باز نسبت به دیگر زنان داشته باشد ، اولین رابطه جنسی که تجربه میکند با درد بسیار کم و احتمالا بدون خونریزی خواهد بود.

 

از سویی دیگر زنی که قبلا رابطه جنسی داشته باشد در صورتی که با مردی ازدواج کند که قطر آلت بزرگتری داشته باشد و یا مهارت کافی برای برانگیختن زن قبل از دخول را نداشته باشد به اصطلاح واژن زن خشک بماند یا به سرعت آلت خود را وارد واژن کند ، احتمال این که با خونریزی روبرو شود ، بسیار زیاد است.

 

زنان یائسه که ترشحات واژنشان کاهش پیدا کرده در صورتی که بدون لوبریکانت رابطه جنسی داشته باشند و دچار درد و سوزش شوند ، احتمال این که با کمی خونریزی مواجه شوند زیاد است به خصوص اگر دخول بیشتر از ۱ دقیقه یا با شدت صورت بگیرد.

بنابراین به طور کلی نمیتوان از وجود خونریزی در اولین رابطه یا عدم وجود خونریزی تاییدی برای وجود پرده بکارت ، باکره بودن یا باکره نبودن گرفت.

 

پرده بکارت مصنوعی

در خانواده هایی که بکارت را دلیلی بر خوب بودن دختر و ملاک انتخابش میدانند ، دختری که در اثر حادثه ، داشتن رابطه جنسی قبلی یا تجاوز یا سهل انگاری در خودارضایی احتمال می دهد که در اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج ، خونریزی نداشته باشد ، مجبور خواهد شد برای وفق دادن خودش با این رسم سنتی ، از پرده بکارت مصنوعی استفاده کند تا در اولین رابطه جنسی خونریزی داشته باشد.

 

دخترانی که به صورت تصادفی پرده بکارتشان را از دست داده اند ، قبل از ازدواج برای بدنام نشدن به فکر راهی برای خونریزی در اولین رابطه جنسی می افتند.

ساده ترین روش استفاده از شیاف بکارت است که به نام پرده مصنوعی شناخته می شوند و قبل از رابطه جنسی باید داخل واژن قرار بگیرند.

 

پرده بکارت مصنوعی چیست؟

پرده بکارت مصنوعی یا شیاف بکارت به شکل کیت یا کپسول به فروش می رسد که ترکیبی سلولوزی دارند که قرار گرفتنشان در محیط گرم و مرطوب واژن باعث حل شدنشان می شود و هنگام دخول ، خونریزی از واژن را شبیه سازی می کنند.

 

پرده بکارت مصنوعی را حداکثر نیم ساعت قبل از رابطه جنسی داخل واژن قرار می دهند تا در این فرصت داخل واژن حل شود و زمانی که دخول انجام می شود مایعی قرمز رنگ شبیه به خون از واژن خارج می شود.

کپسولهای پرده بکارت مصنوعی به صورت شیاف داخل واژن قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند.

 

یک کپسول برای این که خونریزی واژن را شبیه سازی کند و کپسولی دیگر برای این که دهانه واژن را تنگ کند.

کپسول رنگی در رطوبت و دمای داخل واژن حل می شود و غشایی را ایجاد میکند که هنگام دخول شکسته شده و خون مصنوعی روان می شود.

کپسول سفت کننده واژن هم دیواره واژن را منقبض میکند تا دخول کمی سخت تر شود.

 

روش استفاده از پرده بکارت مصنوعی

قبل از رابطه جنسی شیاف بکارت را داخل واژن قرار میدهند و شیاف به مرور شروع به ذوب شدن میکند و زمانی که آلت مرد به آن برخورد می کند ، مایعی شبیه خون به آلت می رسد که نشان دهنده باکرگی است. با شروع رابطه جنسی و افزایش ترشحات واژن و همچنین دخول آلت مرد ، گرما و تشدید رطوبت در وازن باید افزایش روند آب شدن شیاف بکارت شده و با خون بکارت مواجه خواهید شد.

 

در صورتی که در بسته بندی پرده بکارت مصنوعی دستکش وجود دارد حتما برای وارد کردن کپسول ها از دستکش استفاده کنید تا مانع از بروز هر گونه عفونت شود.

اگر از دستکش استفاده نمی کنید ، دستان خود را کاملا تمیز با آب و صابون بشویید و ناخن ها را مسواک بزنید.

 

در صورتی که ناخن های شما بلند و لاک زده است حتما باید از دستکش استفاده کنید.

کپسول را ۲ – ۳ سانتی متر داخل واژن قرار دهید. در انجام این کار سریع باشد تا کپسول به انگشت شما نچسبد.

فاصله زمانی قرار دادن کپسول داخل واژن را از روی بسته بندی بخوانید ، معمولا نیم تا یک ساعت قبل از رابطه دخولی باید کپسول را داخل واژن قرار دهید در غیر اینصورت خاصیت خود را از دست خواهد داد.

به گفته تولید کننده ، در صورتی که رابطه جنسی نداشته باشید ، شیافت بکارت خود به خود داخل واژن حل شده و بعد از ۷ ساعت از واژن دفع می شود.

 

نکات لازم هنگام استفاده از پرده مصنوعی بکارت

کپسول بکارت مصنوعی ، خوراکی نیست.

نباید همزمان با تامپون استفاده شود.

در صورت وجود درد یا عفونت واژن نباید استفاده شود.

در دوران شیردهی و قاعدگی نباید استفاده شود.

در صورت بروز عفونت ، بوی ناخوشایند ، ترشحات پنیری یا تغییر رنگ ترشحات واژن ۲ – ۳ روز بعد از استفاده به پزشک مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *