تصویر مریخ نورد کیوریوسیتی از موجودی شبیه انسان

موجودی شبیه انسان در مریخ

تصویر مریخ نورد کیوریوسیتی از موجودی شبیه انسان نمای کوچک تکیه داده بر دیواره صخره و بحث و جدل ها در مورد آن .

آیا مریخ مسکن فرازمینی های انسان نمای کوچک است؟

نظریه پردازان تئوری های توطئه در مورد حیات فرازمینی با استناد به تصاویر ارسال شده از کاوشگر کیوریوسیتی که انسانی را نشان می دهد که خودش را به دیواره صخره ای چسبانده است، ادعا کرده اند که این عکس بدون تردید شاهد قطعی حیات هوشمند در سیاره سرخ است. این تصاویر اخیرا به صورت یک کلیپ ویدیوی در یوتیوب منتشر شده و توسط مریخ نورد کیوریوسیتی که مشغول گشت و گذار در نواحی تعیین شده مریخ است ارسال شده، اما به نظر می رسد که این کاوشگر بی اعتنا یا نادانسته از کنار آن عبور کرده و چنانچه دوربین اصلی اش را روی آن زوم می کرد چه بسا اکنون اولین موجود زنده در مریخ به ثبت می رسید و بزرگترین کشف تاریخ لقب می گرفت.

البته این نظریه پردازان معتقدند چه معلوم ناسا این کار را انجام نداده باشد و یک عکس نه چندان واضح را برای مخاطبان منتشر کرده تا بیشتر آن ها را سردرگم نماید . صاحب اکانت insider 51 که این کلیپ را منتشر کرده نوشته، یک فرازمینی لاغر مردنی در مریخ که به راحتی پاها و نیم تنه قابل مشاهده هستند، صاحب اکانت دیگری در یوتیوب نیز گفت من به این موجود رنگ اضافه کردم و چشم برایش گذاشتم و کاملا مشخص شد که یک انسان نمای کوچک است که احتمالا از مریخ نورد ترسیده و خودش را به دیواره صخره چسبانده است.

به قول اسکات سی وارینگ سر دبیر سایت “رویت روزانه یوفو” احتمالا در مریخ موجودات کوچک انسان نمایی زندگی می کنند. در انتقاد از این یافته ها و بحث ها، برخی شکاکان می گویند این تصاویر هیچ چیز خاصی جز پاریدولیا نیست، که حالتی است که ذهن، چشم را گول زده به طوریکه انسان اشیایی مثل سنگ و صخره را شبیه انسان یا حیوانات می پندارد .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *