چطور نویسنده خوب برای سایتمان پیدا کنیم؟
مدیران سایت ها به دنبال این هستند که وب سایت شان هر روز پر بازدید تر شود اما این جنگی است که بین چند میلیون سایت بزرگ و کوچک در جریان است. اگر از یک طراح سایت وردپرسی راهکار بخواهید احتمالا افزونه یوست سئو را پیشنهاد می دهد. اما باید گفت بدون داشتن محتوای با کیفیت هیچ افزونه ای راه به جایی نمی برد!
همه افرادی که در عرصه سئوی سایت فعالیت دارند می دانند که همه چیز به محتوا مربوط می شود. تولید محتوای با کیفیت یعنی داشتن بازدید بیشتر و حضور در رتبه های بالاتر!
محتوای با کیفیت را نویسندگان خوب تولید می کنند. حال سوال این است: این نویسنده ها را از کجا بیابیم؟
لازم نیست جایی خارج از مرزهای کشورتان دنبال نویسنده وب باشید، کافیست تا حس کار برای خودشان را در نویسنده هایتان ایجاد کنید آنوقت نتیجه کار را خواهید دید.
به وجهه نویسنده ها بیفزایید
بالا یا پایین محتوا نام نویسنده ها، دستاوردهای قبلی و تصاویرشان را نمایش بدهید. بگذارید دیده شوند و برند شخصی خودشان را بسازند. از کارمندانتان ستاره هایی بسازید که نور خودشان را در شرکت شما منعکس می کنند. تنها از این طریق است که می توانید به کارمندان تان القا کنید کار را مال خودشان بدانند.
شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید
شرکت ExactTarget که در زمینه ی نرم افزارهای بازاریابی تعاملی کار می کند، چیزی در حدود ۷۰ نویسنده ی فعال دارد. آنها محتوای ExactTarget را از طریق شبکه های اجتماعی شخصی نویسندگان در اینترنت پخش می کنند. (بلاگ این شرکت، نمونه ای بسیار عالی از تجمع کارمندان تولید محتوای مختلف است)
کارمندان تان را تشویق کنید که محتوا را از اکانت شخصی خودشان به اشتراک بگذارند، چرا که حیف است که از شبکه های اجتماعی بچه های خودتان هیچ استفاده ای نکنید.
نتایج را به بچه های تیم بگویید
پلتفورم های خوبِ بازاریابی محتوا، حسابِ آمار و ارقام را دارند – چیزهایی نظیر تعداد بازدید ها، نظرات، ترافیک سایت و ترافیک جستجو. اگر بازخورد کار را با نویسنده ها در میان بگذارید، میل به رقابت طلبی شان گُل می کند.
استعداد ها را بشناسید
به کارمندان اجازه بدهید محتوایی با ژن خودشان را تولید کنند و به صورت تلویحی به آنها القا کنید که دوست دارید کمک شان کنید تا وجهه ی خودشان را بسازند. هر کسی در باره چیزی که دوست دارد بهتر می نویسد و با حوصله تر تحقیق می کند.