افشا گری باب لازار در مورد منطقه ۵۱ امریکا و برخورد نزدیک

در سال ۱۹۸۹، باب لازار در یک کانال تلویزیونی لاس وگاس شرح داد که او بر روی سفینه فضایی بیگانه در منطقه اس-۴ در جنوب منطقه ۵۱ کار می کرده است. از آن تاریخ به بعد منطقه ۵۱ تبدیل به سمبل پنهان کاری دولت امریکا در زمینه یوفو شد

منطقه 51

لازار شرح داد که از فرودگاه مک کاران”Mc carran” در لاس وگاس با هواپیما به فرودگاه منطقه ۵۱ منتقل شده وسپس به وسیله اتوبوس به یک ساختمان فوق سری در ۱۵ مایلی منطقه۵۱ برده شد، این تاسیسات را لازار به نام منطقه اس-۴ نام برد که شامل تاسیسات زیرزمینی از جمله نه عدد آشیانه هواپیماست که در هرکدام یک بشقاب پرنده بیگانه نگهداری می شود.

این محل جایی بود که لازار در آن کار می کرد. طبق ادعای باب لازار این بیگانه ها ، همان موجودات خاکستری معروف هستند واز سیاره چهارم سیستم ستاره ای زتا “zeta” که با ما ۳۹ سال نوری فاصله دارد به کره زمین مسافرت می کنند.

لازار ادعا می کند که سفینه ها با تقویت امواج جاذبه پرواز می کند.وی می گوید سفینه به وسیله راکتوری که در کف آن قرار دارد حرکت می کند .سوخت مصرفی این راکتور عنصری با عدد اتمی ۱۱۵ است که امکان ایجاد آن در زمین وجود ندارد.این عنصر هم چنین منبع جاذبه ی “َA-Gravity” است، که برای تقویت در اوج گرفتن در فضا ومسافرت های بین ستاره ای است.

این نوع فشار باعث نامریی شدن سفینه وبدین ترتیب سفینه احتیاجی به حرکت خطی ندارد ودر نتیجه سیستم حرکت این سفینه ها تئوری معرف انیشتین که میگوید هیچ جسمی نمی تواند سریع تر از نور حرکت کند را رد می کند.

لازار برای اثبات ادعای خود چک هایی را که در این مدت از دولت امریکا دریافت کرده بود را دریک برنامه تلویزیونی نشان داد که همگی مهر “DNI” خورده بودند. از هنگامی که لازار این افشاگری ها را کرد بارها از طرف دولت امریکا مورد تهدید قرار گرفت وحتی یک بار هم به ضرب گلوله مجروح شد

منبع: کتاب اسرار فضانوردان باستانی
و

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *