آدم ربایی بیگانگان در چین

یک نسخه خطی چینی که در سال ۲۰۱۱ کشف شدجزئیات یک رویداد بسیار غیر معمول از آدم ربایی بیگانگان را روایت می کند .

با توجه به متن، در سال ۱۵۲۸، ستاره ای عجیب که در آسمان از شرق به غرب در حال حرکت بود در نزدیکی یک روستا ی کوهستانی فرود آمد.

alien-abduction-e1418225899766 (1)

سنگ تراشی که با دیدن این رویداد مجذوب شده بود به نزدیکی شی رفت . او آن را مانند یک چرخ سنگی به بزرگی یک خانه توصیف می نماید که سطح آن از رنگ های درخشانی پوشیده شده بود….

او توسط دو موجود شبیه انسان که با زبانی نامفهوم تکلم می کردند به داخل آن شی مرموز برده می شود جاییکه قلبش توسط ان دو موجود از سینه بیرون آورده می شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

chinese-manuscript (1)

سنگتراش اذعان می دارد که در طی این ماجرا هیچگونه احساس درد یا خونریزی نداشته است!
وی سپس به خوابی عمیق فرو می رود و وقتی بیدار میشود خود را در سرزمینی شگفت که پوشیده در هاله ای سرخ بود می یابد!
اگر چه خورشید، ماه و ستارگان هنوز هم حضور داشتند، هیچ ساختمانی وجود نداشت و مردم صورت گرد و سه چشم داشتند. آنها لباس های عجیب و غریب به تن داشتند و به زبانی عجیب و غریب صحبت می کردند.
انگاه وی هوشیاریش را دوباره از دست داد.وقتی که مجددا به هوش آمد خود را خانه یافت در حالیکه زمانی به بلندای یکسال از ناپدید شدنش می گذشت.

نویسنده این متن باستانی می نویسد که زمانی که او این واقعه را از مردم شنیده است شخصا به ملاقات استاد سنگتراش رفته و خط قرمز رنگ ناشی از جراحی را بر روی سینه او از نزدیک مشاهده نموده است و سنگتراش نیز اکیدا سوگند خورده که کل ماجرا به همین شکل روایت شده صحت دارد.

اگر اعتبار روایت این متن باستانی را بپذیریم یکی دیگر از وقایع باستانی ربوده شدن توسط بیگانگان، تله پاتی و زمان از دست رفته را شاهد می باشیم.

ترجمه: پرواز

http://locklip.com/500-year-old-chinese-manuscript-describes-alien-abduction/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *