آموزش ابزار ها در وردپرس

ابزار ها در وردپرس

ابزار ها در وردپرس

منو ابزار در وردپرس چه نقشی دارد ؟

با سلام خدمت همه ی کاربران عزیز امروز قصد آموزش بخشی از وردپرس را دارم که به عقیده وب مستر های تازه وارد بخش زیاد مهمی در وردپس نمی باشد که البته این یک عقیده اشتباه میباشد و در طول آموزش به مهم بودن قسمت ابزار در وردپرس پی خواهید برد . بخش ابزار ها در وردپرس شامل سه بخش میباشد ( ابزار های در دسترس , ابزار های برون ریز , ابزار های درون ریز ) که هر کدام از این بخش ها وظایف خاص خود را دارند.

این بخش ها ممکن هست با نصب برخی افزونه ها به تعداد آنها اضافه شود که شامل کنترل آن افزونه از این بخش میباشد اما در حالت پیش فرض این گزینه دارای همین سه بخش میباشد.

 

حالا قصد معرفی این بخش ها را دارید که بخش اول آن ابزار های در دسترس میباشد که خود شامل دو بخش می باشد که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

ابزار مخابره :

این ابزار برای وبسایت های خبری مناسب می باشد که این اجازه رو میده که مطلبی رو از منبع دیگه ای همزمان برداشت کنید و در سایت خودتون ویرایش و منتشر کنید و برای این کار نیازی نیست به بخش نوشته ها بروید و میتوانید به شیوه ای که به شما خواهم گفت عمل کنید.

با کلیک راست کردن روی آیکون نقل قول (مخابره) به تصویر زیر می رسید ،به این شیوه که بعد از کلیک آیکون را کشیده و به بخش علاقه مندی ها اضافه کنید تا هر زمان که خواستید از سایت مد نظر خود استفاده نمایید.بعد از این کار وقتی در این زمان کلیک می کنید در بخش منبع مورد نظر یک صفحه ی نوشته جدید باز میشه و همه متن در اونجا به نمایش گذاشته میشه و میتونین حالا ویرایش و به روز رسانی نمایید.

برگرداندن دسته ها و برچسب ها :

این بخش  برای تبدیل دسته ها و برچسب ها به یکدیگر هستش که توسط درون ریزی قابل انجام هست.

درون ریزی در وردپرس :

بخش درون ریزی برای انتقال اطلاعات از قبیل دیدگاه ها ، نوشته ها ، برگه ها ، دسته ها و … به سیستم های دیگه رو میباشد که در اینجا میتونم بگم تقریباً مثل یه بک سیستم تهیه بک آپ عمل میکند و میتونه انتقال اطلاعات بده . برای این کار لازمه شما یکی از موارد رو مشخص کنید تا این کار انجام به طور صحیح انجام شود.

برون بری در وردپرس:

این بخش دقیقاً برعکس درون ریزی عمل مکند به صورتی که قادر هستیم تا  از سیستم دیگری محتوا را به سیستم خود انتقال بدیم . به طور مثال فرض کنید شما بک آپ خودتون رو روی سیستم بارگذاری کنید! این بخش شامل هر محتوایی، نوشته ها، برگه ها و ممکنه شامل افزونه های خاصی که نصب کردید بشه. به صورت پیش فرض بر روی هر محتوایی قرار داره و پیشنهاد من هم همینه !

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *