آموزش استفاده درست از اسپری تاخیری

توان جنسی

مشکلات جنسی عامل اصلی عدم لذت بردن افراد از رابطه های جنسی هستند. برخی از این مشکلات آنقدرها حاد نیستند و تنها ناشی از فشارهای روحی و روانی روزمره و یا عوارض موقتی مواردی مانند زایمان هستند.

به همین دلیل با استفاده از راهکارهای سریع و آسانی مانند محصولات زناشویی می توان به راحتی آنها را از میان برد.

 

در دنیای امروز برند های زیادی در این حوزه فعالیت دارند و طبیعتا محصولات بسیار متنوعی نیز برای طیف وسیعی از مشکلات طراحی و عرضه شده اند. با توجه به اینکه یکی از شایع ترین این مشکلات زودانزالی است، دسته ای از تولیدات برندها با عنوان محصولات تاخیری به این مشکل اختصاص داده شده است. اسپری تاخیری از جمله این دسته محصولات هستند که در واقع بسیار موثر هم عمل می کنند.

 

اما نکته اصلی اینجاست که برای مشاهده نتیجه دلخواه ابتدا باید تشخیص داد که چه محصولی مناسب مشکل مورد نظر است و چگونه می توان به درست ترین نحو ممکن از این محصول استفاده کرد! به همین علت در ادامه این مطلب به بررسی شیوه درست مصرف این محصول پرداخته می شود.

 

آموزش نحوه صحیح مصرف اسپری تاخیری

مرحله اول: برای جذب بهتر ناحیه تناسلی را شستشو دهید!

اثرگذاری این نوع محصول از طریق جذب پوستی صورت می گیرد. به همین دلیل بهتر است که پیش از استفاده ناحیه تناسلی به خوبی شسته شود تا امکان جذب مواد تاخیری فراهم شود.

 

مرحله دوم: محل مناسب استعمال را بیابید و سپس اسپری کنید.

پیش از استفاده باید ظرف محصول را به خوبی تکان داد. سپس باید از فاصله نسبتا نزدیکی اقدام به اسپری کردن نمود. اما مهم ترین نکته این است که مواد تاخیری باید با کدام قسمت از آلت تناسلی تماس پیدا کنند تا تاثیر محصول مشاهده شود. فرونولوم ناحیه زیر کلاهک آلت تناسلی است که اصولا بهترین قسمت معرفی شده برای مصرف این محصول است.

 

-نکته: چند پاف از محصول اسپری شود؟ این سوال شاید برایتان مطرح شود که بهترین میزان برای استفاده چند پاف است؛ توصیه های مطرح شده در این باره بر این مبنا است که شاید میزان جذب پوستی افراد و همچنین حساسیت آنها متفاوت باشد و بر همین اساس میزان مصرف نیز لازم باشد که تفاوت داشته باشد، اما بهتر است که ابتدا با دوز پایین تری شروع کرد مثلا ۲ یا ۳ پاف و سپس در صورت نیازمندی بیشتر مقدار مصرف را افزایش داد. البته که استانداردی برای این مصرف وجود دارد و در صورتی که تعداد پافها از ۱۰ رد شود اثر معکوس خواهد گذاشت. یعنی آلت تناسلی بیش از حد بی حس شده و لذت رابطه به طور کلی از بین می رود.

 

مرحله سوم: قسمتی که دارای ماده تاخیری است باید ماساژ داده شود.

پس از اسپری کردن محصول باید نقطه دارای ماده تاخیری را مالش دهید؛ البته نباید به مالش ماده را در طول کل آلت پخش کنید، بلکه فقط روی همان نقطه متمرکز شوید. این کار باید تا زمان جذب کامل ماده توسط پوست ادامه یابد. پس از آن باید دست ها شسته شود و هیچ آثاری از ماده تاخیری روی آنها باقی نماند در غیر این صورت ممکن است در تماس با واژن موجب ایجاد بی حسی و بروز مشکل شود.

 

مرحله چهارم: صبر کنید تا به نتیجه برسید!

در این مرحله تنها باید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صبر کنید تا اثر محصول را مشاهده کنید. در صورتی که عجله کنید تاثیری وجود نخواهد داشت. بنابراین می توانید این بازه زمانی را به آماده کردن شریک جنسی خود و معاشقه بپردازید تا زمانی که نتیجه دلخواه را ببینید.

 

مهم ترین نکات در هنگام مصرف اسپری های تاخیری

علاوه بر مراحل مذکور نکاتی نیز هستند که باید در هنگام مصرف اسپری در نظر گرفته شوند. باید در نظر داشت که استفاده از این محصولات صرفا جهت افزایش کیفیت رابطه و جلب رضایت شریک جنسی است. به همین دلیل در صورت بی توجهی به دستورالعمل صحیح ممکن است نتیجه مثبتی از مصرف محصول دریافت نشود. در برخی موارد باید تجربه های شخصی افراد در نظر گرفته شود تا به بهترین نحو بتوان از محصول استفاده کرد. برای دستیابی به بهترین مقدار مصرف باید تجربه فردی و حساسیت پوست در نظر گرفته شود و یک میزان مناسب برای خود تعیین کرد. در ادامه به بررسی رایج ترین اشتباهات در هنگام مصرف این دسته از محصولات و عوارض آنها پرداخته می شود.

 

مصرف بیش از حد مناسب: بعضی افراد تصور می کنند هر چه میزان مصرف بیشتر باشد، نتیجه بهتر خواهد بود. این در حالی است که مصرف بیش از اندازه موجب بی حسی کاملا آلت تناسلی شده و لذت رابطه را کاملا از بین می برد. با این حال این اثر نیز موقت است و جای نگرانی نیست، به شرطی که دیگر تکرار نشود!

 

مصرف کمتر از حد مناسب: در صورتی که میزان مصرف خیلی کم باشد، طبیعتا اثر مناسب مشاهده نخواهد شد. زیرا بی حسی باید به میزانی باشد که انزال به تاخیر بیفتد. برای شروع باید دوزهای کمی استفاده شود اما در صورتی که پس از مصرف متوجه شدید کافی نیست باید میزان مصرف را متناسب با جذب پوستی و حساسیت آلت خود افزایش دهید.

استفاده از اسپری در ناحیه اشتباه: بهتر است پیش از مصرف هر محصولی نحوه مصرف آن مطالعه شود. اگر بدون آگاهی از ناحیه مناسب اقدام به مصرف این محصول شود، هیچ تاخیری در انزال مشاهده نخواهد شد و استفاده عملا بی فایده خواهد بود. همانطور که ذکر شد بهترین قسمت کلاهک و ناحیه زیرین آن است که البته این اکثر اوقات روی خود محصولات در بخش دستورالعمل مصرف درج شده ست.

 

عدم فرصت دهی به اسپری برای ایجاد تاخیر: مدت زمان لازم برای اثرگذاری در محصولات برند های مختلف متفاوت خواهد بود اما اصولا بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه است. اگر عجله کنید و محصول جذب پوست نشده و بی حسی را ایجاد نکند، هیچ تاخیری در انزال ایجاد نمی شود. پس برای مشاهده اثر محصول کمی زمان دهید.

سوالات متداول در هنگام مصرف اسپری تاخیری:

۱٫چند پاف از محصول باید اسپری کنم؟

حداقل ۲ پاف و حداکثر ۱۰ پاف؛ بیشتر از این میزان نتیجه مناسبی نخواهد داشت! تعداد دقیق وابسته به حساسیت فرد و جذب پوستی آلت است و از فردی به فرد دیگر متغیر می باشد.

 

۲٫ کدام ناحیه آلت برای اسپری کردن مناسب است؟

حساس ترین قسمت آلت تناسلی که کلاهک آلت و قسمت زیرین آن می باشد.

 

۳٫ماندگاری اثر اسپری تاخیری چقدر است؟

این مسئله در افراد مختلف متغیر است و به میزان حساسیت بدن فرد، میزان ماده مصرفی و خود محصول (برند) بستگی دارد. اما به طور کلی می تواند حداقل ۲۰ دقیقه و حداکثر ۴۵ دقیقه اثر داشته باشد.

 

۴٫ کی باید از اسپری تاخیری استفاده کنم؟ وقتی آلتم سست است یا زمانی که نعوظ پیدا کرده؟

انتخاب با خود فرد است و هیچ فرقی ندارد. می توان زمانی که نعوظ صورت گرفته اسپری را مصرف کرده یا وقتی که آلت تناسلی هنوز کاملا نرم و سست است. این مسئله تاثیر در اثرگذاری محصول نخواهد داشت.

 

۵٫همزمان با اسپری می توانم کاندوم هم استفاده کنم؟

برای جواب این سوال باید به دستورالعمل خود محصول مراجعه کرد. این در برند های مختلف فرق دارد ولی بیشتر محصولات این قابلیت را دارند که همزمان با کاندوم استفاده شوند. با این حال بهتر است که با دستورالعمل خود محصول یک بار چک شود.

 

۶٫ بعد از مصرف محصول و قبل از شورع رابطه باید ناحیه تناسلی شسته شود؟

این سوال بسیاری از افراد است. در دستورالعمل بسیاری از محصولات ذکر شده که برای پیشگیری از تماس مواد تاخیری با واژن باید حتما پس از مصرف آلت تناسلی شسته شود. با این حال برخی تولیدکنندگان با استفاده از فناوری های جدید قادر به تولید محصولات هستند که با جذب بالا دیگر احتیاجی به شستن آلت نباشد. ترکیب این دسته از محصولات به گونه ای است که به سرعت جذب شده و روی سلول های عصبی تاثیر می گذارند. اما مشخصا محصولاتی که حتی پس از اثرگذاری همچنان رطوبت و آثاری از مواد تاخیری روی آلت به جا می گذارند، حتما نیازمند شستشو پیش از شروع آمیزش هستند.

 

۷٫ اسپری های تاخیری دارای عوارض جانبی هستند؟

این بررسی در واقع باید پیش از خرید یک محصول انجام شود. لازم به ذکر است که فرمولاسیون محصولات برند های مختلف متفاوت است و این مواد تشکیل دهنده متفاوت اثراتی متفاوت نیز خواهند داشت. مشخصا اصلی ترین اثر اسپری تاخیری بی حسی موضعی و موقت است. در صورتی که چیزی بیش از آن مانند خارش و سوزش و یا آلرژی های پوستی مشاهده شود، باید از ادامه مصرف خودداری نموده، محل مصرف با آب فراوان شسته شده و سریعا به پزشک مربوطه مراجعه کرد.

 

۸٫ می توانم هم از اسپری تاخیری و هم از ژل تاخیری استفاده کنم؟

این کار مشکلی ایجاد نمی کند اما بهتر است که از یک محصول استفاده شود. ضمن اینکه در صورت حاد بودن مسئله انزال زودرس باز هم بهتر است که یک محصول اما با دوز بالاتر مورد استفاده قرار گیرد.

 

نتیجه گیری: تنها با در نظر داشتن چند نکته و مرحله و اجرای صحیح موفق به رفع مشکل خود و داشتن تجربه ای طولانی و لذت بخش خواهید شد. پس عجله نکنید و پیش از استفاده از هر محصولی مخصوصا محصولات تاخیری، نحوه مصرف را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *