بهترین پوزیشن های جنسی برای زمانی که خیلی گرم است

خصوصیاتی که تمایلات جنسی مردو زن را...

بهترین پوزیشن های جنسی برای هوای گرم

برای بهبود زندگی جنسی خود بدون عرق کردن، چند راه وجود دارد. این روش‌ها عبارتند از:

 

بوسیدن

با استفاده از بوسیدن، می‌توانید زندگی جنسی خود را بهبود ببخشید.

 

حفظ محیط خنک

در روزهای گرم تابستان، حفظ محیط خنک و داشتن فضایی با هوای تازه می‌تواند راهی برای جلوگیری از عرق کردن باشد.

 

استفاده از پوشش مناسب

انتخاب لباس‌های مناسب و خنک در هنگام ارتباط جنسی می‌تواند کمک کند تا از عرق زیاد جلوگیری شود.

 

آب‌ریزی قبل از ارتباط جنسی

استفاده از آب‌ریزی قبل از آغاز رابطه می‌تواند بدن را خنک کند و احتمال عرق کردن را کاهش دهد.

 

روش‌های مختلف تحریک

اکتشاف روش‌های جدید تحریک و استفاده از آنها می‌تواند تجربه جنسی شما را بهبود بخشد بدون ایجاد عرق زیاد.

 

برای اتاق و بدن خود در روزهای گرم تابستان و به دست آوردن تجربه‌ی موفق‌تر در رابطه جنسی، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

 

– یک پنکه را کنار تخت خود قرار دهید و یا AC خود را به دمای مناسبی تنظیم کنید که برای شما و همسرتان مطلوب باشد و به برطرف کردن احتمال عرق کردن در هنگام رابطه جنسی کمک کند.

 

– یک پنجره را باز کنید تا هوای تازه به اتاق شما وارد شود و فضای خنک‌تری ایجاد شود.

در تابستان، به هیدراتاسیون اضافی نیاز دارید، بنابراین قبل، بعد و حتی در حین رابطه جنسی، حتماً آب را با مقدار زیادی مصرف کنید تا از خشکی جلوگیری کنید.

 

– اگر احساس خستگی می‌کنید یا بدن‌ها به هم چسبیده‌اند و راحتی در رابطه را کاهش داده است، یک یا دو اسباب‌بازی مورد علاقه خود را آماده کنید تا از آنها در هنگام نیاز استفاده کنید.

 

– پیش از مراحل آماده‌سازی، می‌توانید از موقعیت‌هایی که با آب و هوا هماهنگ هستند، برای ایجاد تجربه‌ی ممتع و حیرت‌آور در رابطه جنسی استفاده کنید. این ایده‌ها شامل تجربه‌هایی هستند که از محیط خنک و خوشایند استفاده می‌کنند، مثل تنبلی در هوای خنک، نوازش در سطوح خنک و صاف، در آغوش گرفتن با خلاقیت، و غیره. این تجربیات و موقعیت‌ها می‌توانند به شما و شریک زندگی‌تان احساس واقعاً ویژه و خاص را القا کنند.

 

– حتی می‌توانید از ایده‌های جذاب دیگری هم استفاده کنید، مانند رابطه جنسی زیر دوش آب سرد یا پیش‌بازی با مکعب یخ، به خصوص اگر موج گرما واقعاً شدید باشد.

 

– در روزهای گرم تابستان، می‌توانید از پوزیشن‌های جنسی مناسبی استفاده کنید که گرما را همراه داشته باشند اما همزمان شما را خنک و نسیم نگه دارند. این پوزیشن‌ها می‌توانند به شما و شریک زندگی‌تان امکان تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر در رابطه جنسی را بدهند.

 

 

پوزیشن جنسی دهانی

یکی از راه‌هایی که نیازی به مالش بدن‌های عرق‌کرده یکدیگر ندارد و می‌تواند تجربه‌ی لذت‌بخشی در رابطه جنسی باشد، استفاده از پوزیشن جنسی دهانی است. این پوزیشن به شما امکان می‌دهد از لذت‌های جنسی بدون عرق‌کردن بدن‌ها لذت ببرید و همچنان از حس خنکی و راحتی بهره‌مند شوید.

 

برای انجام این پوزیشن، می‌توانید روی یک کف کاشی سرد زانو بزنید (ممکن است نیاز به استفاده از یک بالش برای زانوهایتان باشد) یا در حالی که روی شریک زندگی‌تان پایین می‌روید، آن را زیر دوش ببرید.

 

بعد از اتمام کار، می‌توانید مکان‌ها را تغییر دهید تا مطمئن شوید هر دو شما از این تجربه‌ی جنسی با احساس گرما و ناراحتی لذت برده‌اید، در حالی که از حس خنکی و راحتی هم بهره‌مند هستید و اصلاً نیازی به چسبندگی بدن‌ها نیست.

 

پوزیشن داگ استایل

شما و شریک زندگی‌تان می توانید از انواع عمق نفوذ از پشت لذت ببرید. اما وقتی هر دوی شما را به جای فشار دادن در ملحفه‌ها به حالت ایستاده اضافه کنید، هوای بیشتری در اطراف بدن هر دوی شما گردش می‌کند. این حالت‌ها می‌توانند تجربه‌ی جنسی شما را متنوع‌تر و لذت‌بخش‌تر کنند و همچنین از عرق‌کردن زیاد در هنگام رابطه جنسی جلوگیری کنند.

 

اگر می‌خواهید اثر خنک‌کننده اضافی داشته باشید، می‌توانید این کار را در حمام نیز امتحان کنید. حمام یک محیط خنک و تازه است که می‌تواند احساس خنکی و رفع حس ناراحتی از گرما را به شما بدهد.

 

 

پوزیشن پروانه

پروانه یک حرکت اصلاح‌شده در رابطه جنسی است که به شریک نفوذکننده اجازه می‌دهد روی یک سطح دراز بکشد. این حرکت می‌تواند با استفاده از چیزی خنک و صاف مانند میز، پیشخوان یا چند ملحفه خنک‌کننده تازه انجام شود – انتخاب شماست که چیزهای خنک‌کننده را با بالش یا ملافه بررسی کنید!

 

در این حرکت، شریک نفوذکننده پاهای خود را روی شانه‌های شریک زندگی‌شان قرار می‌دهد و از این طریق می‌توانند تحریک عمیق و کنترل شده‌ای را دریافت کنند.

 

دختر گاوچران وارونه (کوگرل)

یک موقعیت عالی برای زمانی که شریکی که تحت نفوذ قرار می‌گیرد می‌خواهد مسئولیت را به عهده بگیرد، آن است که شریک نفوذکننده دراز بکشد و دامنه کاملی برای مالش و فشار دادن به او ارائه دهد، و در عین حال منظره‌ای شگفت‌انگیز از پشت به او نشان دهد.

 

این حرکت می‌تواند به شریک نفوذکننده اجازه دهد تا احساس تسلط و مسئولیت را در رابطه جنسی تجربه کند و از این طریق، به تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری دست پیدا کند.

 

اگر می‌خواهید قدرت و کنترل بالا بودن را بدون فشار دادن سینه‌هایتان به هم بپذیرید، احتمالاً این حرکت عالی برای شماست. با انجام این حرکت و استفاده از قدرت بدون استفاده از فشار و خشونت، می‌توانید لذت‌بخش‌ترین تجربه‌ها را برای خود و شریک زندگی‌تان فراهم کنید.

 

پوزیشن قاشقی یا اسپونینگ

بسیار خوب! بسیاری از پوزیشن‌های جنسی می‌توانند به حداکثر رساندن حس تمرکز و لذت در رابطه جنسی کمک کنند، اما اگر شما همچنان می‌خواهید احساس نزدیکی و انتقال انرژی با شریک زندگی‌تان را تجربه کنید و در عین حال می‌خواهید کمی از انرژی خود را حفظ کنید، پوزیشن‌ قاشقی می‌تواند برای یک رابطه جنسی تابستانی مناسب باشد.

 

در این حرکت، شما از شریک نفوذکننده خود می‌خواهید از پشت به داخل بلغزد و جلوی خود را به پشت شما فشار دهد. این حرکت می‌تواند به شما اجازه دهد که لذت‌بخشی رابطه جنسی را با شریک زندگی‌تان تجربه کنید، در حالی که همچنان انرژی خود را حفظ می‌کنید.

 

فشار دادن آرام، ساییدن و آزاد کردن دست‌ها برای کاوش، چند مورد از مزایای قاشق زدن با شریک هستند – و در یک روز گرم (مخصوصاً در صبح‌های آرام که قبلاً ملحفه‌ها را روی تخت انداخته‌اید) لذت بردن از یک پوزیشن قاشقی خوب می‌تواند مفید باشد. این روش یک راه هوشمندانه و کم از انرژی‌تر برای تجربه رابطه جنسی است.

 

با استفاده از این حرکت، می‌توانید از احساس نزدیکی و ارتباط عاطفی با شریک زندگی‌تان لذت ببرید و همچنان از تجربه‌ی شیرین‌تری در رابطه جنسی خود بهره‌مند شوید. همچنین به‌یاد داشته باشید که هر فردی نیازها و ترجیحات مختص خود را دارد، بنابراین همیشه با همدلی و صراحت درباره نیازها و تمایلات همدیگر صحبت کنید تا بهترین راه‌حل‌ها را برای تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر و متنوع‌تر در رابطه جنسی‌تان پیدا کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *