آموزش روش خواندن پیام های Whatsapp بدون متوجه شدن دیگران از آنلاین بودن ما

 

بسیاری از اوقات، به اپلیکیشن های رسانه های جمعی مثل واتس اپ و تلگرام به عنوان یک تله بزرگ اطلاق می شود چرا که وقتی می خواهیم از این اپلیکیشن ها استفاده کنیم، ممکن است در دام یک صحبت طولانی بیفتیم، و این موجب شود که حسابی از کار و زندگی باز بمانیم. هر چند بسیاری از اپلیکیشن های چت گروهی و چت رایگان، این امکان را دارند که آنلاین بودن تان را از دید دیگران مخفی کنید اما به همان میزان هم ابزارهایی رو شده اند که می توانند این حقه های اپلیکیشن ها را دور بزنند.

با این حساب امروز به یکی از دغدغه های کاربران واتس اپ خواهیم پرداخت که این کاربران دوست دارند پیام های کاربران را بخوانند اما نمی خواهند کسی متوجه آنلاین بودن آن ها بشود. امروز اینفو این شیوه را به کمک یک اپلیکیشن ساده به شما یاد خواهد داد. امیدوارم که از ان بیشترین استفاده را ببرید اما در ادامه با ما همراه باشید:

shh-whatsapp-incognito

برای اینکه این ترفند را روی گوشی های خود اعمال کنید، نیاز دارید که پیش نیاز ها را آماده کنید

اول این که باید نرم افزار Whatsapp روی گوشی تان نصب یا فعال باشد ( گوشی یا تبلت فرقی ندارد! مهم این است که در این آموزش پلتفرم شما اندروید باشد )

دوم اینکه، باید یک اپلیکیشن به نام   shh Whatsapp incognito در کنار برنامه Whatsapp تان داشته باشید. برای دانلود shh Whatsapp incognito کلیک کنید.

اما استفاده از اپلیکیشن shh Whatsapp incognito محدودیت ها و مزایای دارد!

محدودیت های shh Whatsapp incognito

اولین محدودیت این است که اگر از این اپلیکیشن shh Whatsapp incognito استفاده کنید، نمی توانید پیام هایی را که می خوانید پاسخ دهید. از طریق این اپ امکان ریپلای کردن وجود ندارد. بنابراین اگر بخواهید به پیام مورد نظر پاسخ دهید، لازم است به واتس اپ رسمی خود بروید و از طریق ان به فرد پاسخ دهید که بدین صورت دیگران هم متوجه آنلاین بودن شما خواهند شد پس باید در چنین شرایطی به این موضوع توجه داشته باشید.

دومین محدودیت هم این است که اگر در پیامی که دریافت می کنید، فرد مورد نظر مدیایی نظیر صدا، تصویر، فیلم و نظیر آن ارسال کند، در حالت shh Whatsapp incognito شما امکان دانلود کردن این دیتاها را نخواهید داشت. پس برای دانلود کردن مجددا باید به واتس اپ اصلی تان مراجعه کنید.

مزایای shh Whatsapp incognito

اما در کنار دو محدودیتی که این اپلیکیشن برای شما ایجاد می کند مزایایی هم وجود دارند که نمی توان از آن ها چشم پوشید.

اولین مزیت این است که دوستان شما هرگز متوجه این نمی شوند که شما پیام های انان را خوانده اید و آنلاین هستید! این مهم ترین عاملی است که کاربران از استفاده از اپلیکیشن اندرویدی shh Whatsapp incognito استقبال می کنند.

دومین مزیت هم این است که وقتی کاربران پیام خود را ارسال کردند شما می توانید بارها به shh Whatsapp incognito مراجعه کرده و پیام هایی را که برایتان ارسال کرده اند را مطالعه کنید و هی مطالعه کنید بدون اینکه حتی ان ها متوجه آنلاین بودن شما باشند! این واقعا عالی است.

مزیت سومی هم که برای این اپلیکیشن برشمرده اند این است که شما برای استفاده از shh Whatsapp incognito نیازی نیست که ثبت نامی داشته باشید یا اینکه نیاز به ساخت آی دی و شماره نیست! کافی است واتس اپ رسمی روی گوشی تان نصب باشد بعد از این shh Whatsapp incognito خوب می داند که چگونه کارش را انجام دهد.

اما مزیت چهارم، این است که طراحی ساختاری این اپلیکیشن و امکاناتی که دارد می تواند شما را شگفت زده کند! کاربران زیادی روی این سرویس حضور دارند و این موجب شده که سازنده روی طراحی ساختاری و رابط کاربری حسابی حساسیت به خرج دهد! اما بخش هایی از این اپ دقیقا شبیه به واتس اپ ساخته شده است.

اما روش نصب و استفاده از shh Whatsapp incognito چگونه است؟

بعد از اینکه shh Whatsapp incognito را از طریق لینک بالا روی گوشی تان دانلود و نصب کردید، کافی است آن را اجرا کنید. دقت کنید که باید حتما نرم افزار واتس اپ تان روی گوشی نصب و با توجه به شماره تان، فعال باشد.

وقتی اپلیکیشن shh Whatsapp incognito را دانلود و نصب کردید، ان را اجرا کنید. اولین چیزی که با آن مواجه می شوید عبارت GOT IT است! روی آن ضربه بزنید تا وارد مرحله بعد شوید:

shh Whatsapp incognito

بعد از این باید امکان دریافت نوتیفی را فعال کنید. بعد از این نوبت به این می رسد که به اپ بفهمانید که می دانید می خواهید چه کنید! به بیان ساده تر بعد از فعال سازی نوتیفی ها با صحنه ای مثل زیر روبرو می شوید که باید در قبال آن روی گزینه I UNDRESTAND ضربه بزنید.

shh Whatsapp incognito

بعد از اینکه این گزینه را انتخاب کردید با صحنه ای دقیقا مثل عکس زیر روبرو می شوید:

shh Whatsapp incognito

در این مرحله از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید حریم خصوصی تان برای کدام دسته از افراد حفظ شود!؟ آیا می خواهید برای گروه ها حریم تان را حفظ کنید یا اینکه می خواهید برای افراد خاصی پنهان باشید؟ اصلا اگر می خواهید برای افراد شخصی و یا گروه ها این حریم خصوصی حفظ شود، کافی است که گزینه اول را انتخاب کنید! اگر می خواهید فقط برخی از افراد را از حال خود بی خبر بگذارید بهتر است گزینه دوم اما اگر فقط می خواهید برخی گروه ها از این وضعیت بی خبر باشند، گزینه سوم را انتخاب کنید. عاقلانه ترین کار این است که این وضعیت را برای گروه ها و یوزر ها یعنی گزینه اول، برنامه ریزی کنید.

بعد از اینکه تنظیمات را تا اینجا پیش بردید وارد صفحه اصلی برنامه shh Whatsapp incognito می شوید:

shh Whatsapp incognito

وقتی که این صفحه را مشاهده کردید، یعنی کار تنظیمات را به درستی انجام داده اید. حالا هر وقت فردی به شما پیام دهد، در نرم افزار shh Whatsapp incognito در همین صفحه نوتیفی دریافت می کنید و می توانید به حالت امن و البته خصوصی پیام های آنان را بخوانید اما نمی توانید به آن ها جواب دهید. تمام نوتیفی ها در همین صفحه ظاهر خواهند شد.

امیدواریم که بتوانیم با این ترفند مشکلی از مشکلات شما را حل کرده باشیم! دیدگاه ها و تجربیات مشابه خود را در این باره و با این موضوعیت را با اینفو در میان بگذارید و این آموزش ارزشمند را همین حالا روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *