آیا این نقاشی های باستانی UFO ثابت می کنند که ما تنها نیستیم؟

ایده بازدید از بشقاب پرندگان بیگانه از زمین از آغاز بشریت ، یک تئوری توطئه محبوب است ، اما این مجموعه عجیب و غریب از نقاشی های باستانی از سراسر جهان می تواند حتی سخت ترین شکاکان را حیرت زده کند.

از بالا بردن اهرام مصر تا خطوط اسرارآمیز Nazca و سرهای شنیع ایستر ایسلند ، ایجاد بسیاری از بناهای باستانی به بازدید کنندگان میان ستاره ای نسبت داده شده است.ده ها سال است که این مکان های شگفت انگیز دست ساز توسط  رمزنگاران باستان شناسی به امید کشف شواهدی از مداخلات فرازمینی مورد بررسی قرار گرفته اند.در طول سال ها ، بسیاری ادعا می کردند که اثبات منبت کاری های باستانی ، نقاشی های غار و نمادهای دیگر کشف شده است که اثبات غیرقابل انکار UFO ها است.

اما برخی از قانع کننده ترین این تصاویر ظاهراً بیگانه از گذشته ای طولانی چیست؟

۱٫ هیروگلیف های هلیکوپتر در معبد ستی ۱

بیگانگان باستانی

اهرام بزرگ و باشکوه جیزا برای نظریه های توطئه محبوب است و کل تمدن مصر باستان به شکلی با توطئه های عجیب و غریب بیگانه پیوند خورده است.

اما یکی از قانع کننده ترین بخش های شواهد بیگانگان که در واقع به ایجاد تمدن باستان کمک کرده است ، مجموعه ای از سلسله مراتب غیرمعمول در معبد ۳۰۰۰ ساله ساتی در آبیدوس ، مصراست.این نمادها به دلیل نشان دادن تصاویر هولناک از هواپیماهای هلیکوپتر و آینده نگر به عنوان “هیروگلیف های هلیکوپتر” شناخته شده اند.

برخی باستان شناسان که هیرو گلیف ها را دیده اند، ادعا کردند که مسافران هنگام مسافرت پشت سر می گذارند ، در حالی که برخی دیگر اظهار داشتند که آنها برای احترام به بازدید کنندگان بیگانه پشت سر گذاشته اند.

با این حال بیشتر باستان شناسان اصیل موافقند که نمادها نتیجه ساده خطاهای تایپوگرافی هستند – نمادهای همپوشانی در عصری که در آن مناقشه ها کاملا به معنای واقعی کلمه در سنگ قرار گرفته بودند.

۲٫ نقاشی دیواری باستانی UFO از Charam

بیگانگان باستانی

این نقاشی عجیب و غریب که در غاری در هند یافت می شود ، دانشمندان را به خاطر اینکه از یک بشقاب پرنده بیگانه در آسمان پرت شده است ، برانگیخت.

نقاشی های دیواری گیج کننده از Charama ، Chattisgarh ، حدود ۱۰،۰۰۰ سال قبل از اینکه انسانها چرخ را اختراع کنند، بر می گردد.

باستان شناس JR Bhagat که نقاشی های غار را در سال ۲۰۱۴ مورد مطالعه قرار داده است ، اظهار داشت که آنها شواهد مستقیمی هستند که بیگانگان در گذشته در میان ما قدم گذاشته اند.

وی گفت: “این یافته ها نشان می دهد که انسان ها در دوران ماقبل تاریخ ممکن است موجوداتی را از سیارات دیگر دیده یا تصور کنند که هنوز هم در بین مردم و محققان کنجکاوی ایجاد می کنند.برای تحقیقات بیشتر اطلاعات گسترده ای لازم است. وی اضافه کرد: “آنتن فن مانند و سه پایه وسیله نقلیه به وضوح شباهتی به صنایع دستی UFO دارند.”

۳٫ نقاشی دیواری سنگ های فضانورد بیگانه از وال کامونیکا

نقاشی باستانی

منبت کاری های سنگی در دره آلپ از وال کامونیکای ایتالیا ، یکی از بزرگترین مجموعه پتروگلیف های ماقبل تاریخ است.بیشتر گلیف ها حدود ۸۰۰۰ سال قبل از عصر برنز حک شده اند و به طور معمول شامل نقاشی های  روزمره انسان اولیه مانند تصویر مردم و حیوانات است.اما مجموعه ای از حکاکی های خاص تئوری های توطئه را قانع کرده است که برخی از گلیف ها نمایانگر فضانوردان بیگانه هستند که در میان آنها قدم می زنند.

به نظر می رسد که گلیف های مورد نظر ، مردانی را نشان می دهند که کلاه های تابشی روی سرشان دارند و دارای اسلحه های عجیب و غریب هستند .شکارچیان UFO از سراسر جهان معتقدند که این تصاویر اسناد غیرقابل انکار هستند

۴- شیء بالدار مرموز در کاخ آشورنصیرپال دوم ، پادشاه آشور

یک تخته سنگی سنگی که روی دیوارهای کاخ باستانی بسیار قدرتمند وجود دارد ، شامل نمای خدای بین النهرین آشور در داخل یک گوی با بال های دراز است.

اگرچه حکاکی های سنگی به وضوح به عقاید مذهبی باستانی بین النهرین باز می گردد ، اما برخی از توطئه گران معتقدند این تصویر از عاشور به معنای مسافر بیگانه است.

یکی از توطئه کنندگان UFO که با نام کاربری Luissaade  ادعا کرد که نقش برجسته بودن “روش انسان های اولیه برای ترسیم موجودات بیگانه است که خلبانان با ماشینهای پرواز و فن آوری های بیگانه در زمین پرواز می کنند.”

کاخ آشورنصیرپال دوم یا کاخ کالهو یک مکان باستانی است که قدمت آن به ۸۷۹ سال قبل از میلاد در عراق کنونی ، درست در شمال بغداد واقع شده است.

بیشتر کاخ در دهه ۱۸۴۰ توسط باستان شناسان بریتانیا حفاری شد و یافته های خیره کننده آن در موزه های سراسر دنیا یافت می شود.

۵٫ درب سارکوفاگوس عجیب و غریب پادشاه مایان ، پاسال

آثار هنری مایان باستان به دلیل طراحی های بسیار پیچیده ، بافندگی و هندسی شناخته شده است و درب سارکوفاگوس پادشاه مایان پاکسال گواهی بر توانایی های مایاها است.

با این حال ، کتاب “ارابه های خدایان” در سال ۱۹۶۸ ،نوشته اریش فون دایکنن ، اشاره کرده است که به دور از تابوت بسیار تجملاتی ، سارکوفاگبر پایه ی اشاراتی به UFO های بیگانه است.به گفته آقای فون دایکنن ، شخصیت اصلی وسط سارکوفاگوس یک بیگانه فرازمینی است که به نظر می رسد یک موشک یا نوعی مرکز کنترل کشتی فضایی است.وی نوشت: «در مرکز آن یک مرد نشسته است ، که به جلو خم می شود. وی روی بینی خود ماسکی دارد ، از دو دست خود برای دستکاری برخی کنترل ها استفاده می کند و پاشنه پای چپ او روی نوعی پدال است که دارای تنظیمات مختلفی است.

“قسمت عقب از او جدا شده است. او روی یک صندلی پیچیده نشسته است ، و در خارج از این کل قاب ، شعله ای کوچک مانند اگزوز را می بینید. “

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *