آیا این گواهی بر صحت ادعای ربوده شدن بتی و بارتی هیل توسط فرازمینیها است؟

آیا این گواهی بر صحت ادعای ربوده شدن است؟
زنی که ربوده شده بود نقشه خوشه ستارگانی که مبداء بیگانگان رباینده است را ترسیم می کند
بتی و بارنی هیل, از اهالی پرتس موت نیو همپشایر بنا به ادعای خودشان در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۱۹۶۱ توسط بیگانگان ربوده شدند. دانشمندان در زمان طرح این ادعا, نقشه ترسیم شده توسط بتی که موقعیت دقیق مبداء بیگانگان را نشان میداد بی اعتبار خواندند و در مقابل ادعا کردند هیچ خوشه ای که مشابه با نقشه ارائه شده توسط بتی هیل است وجود ندارد.

aliens-location-found-map-606441
اما امروز بعد از سالها, یک متخصص آمار چنین نتیجه گرفته که امکان ندارد مطابقت جایگیری منحصر به فرد ستارگان اصلی و خورشید مانند در نقشه بتی هیل با خوشه زتا رتیکولی اتفاقی بوده باشد و در نتیجه او واقعاً ربوده شده بوده است.
بتی و بارنی هیل چنین ادعا میکردند که در جنوب لنکشایر در نیو همپشایر یک سفینه بیضوی را دیده اند که بر فراز سرشان در پرواز بوده. سپس گروهی از بیگانگان انسان نما را دیده بودند که از پشت شیشه قوس دار سفینه به انها نگاه می کرده اند. آخرین خاطره ای که بتی و بارنی هنگام هشیاری به خاطر داشتند این بود که بیگانگان میان جاده ایستاده و راه آنها را سد کرده بودند.

Betty-Hill-349425

aliens-349430
آنچه پس از این نقطه به یاد می آوردند این بود که اتومبیل خود را جلوی خانه خود در پرتسموت متوقف کرده اند. از سه ساعت فاصله بین دو نقطه هیچ خاطره ای نداشتند و هیچ یک از جزییات وقایع آن شب را به یاد نمی آوردند.
بتی پیش از مرگش در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار در مصاحبه ای گفت: «من را به داخل سفینه بردند. بارنی را به اتاق دیگری بردند. بیگانه ای را که آزمایشات را انجام میداد معاینه کننده مینامیدند. ابتدا من را روی چارپایه ای قرار دادند و چشمها, بینی, گوشها و گلویم را معاینه کردند. سپس من را روی میزی قرار دادند و گفتند قصد دارند سیستم عصبیم را معاینه کنند. بعد سعی کردند سوزنی را در ناحیه ناف من وارد بدنم کنند که چون دردناک بود ادامه ندادند. آزمایشات بارنی هم مثل آزمایشات من بود با این تفاوت که به استخوان بندی او هم توجه کرده بودند.»
بتی همچنین به خاطر می آورد که با رهبر گروه بیگانگان مکالمه داشته و از او درباره مبداء شان پرسیده. «به او گفتم شما اهل این سیاره نیستید. اهل کجایید؟ او نقشه ای از ستارگان به من نشان داد و گفت اهل آنجا هستند.»

Betty-map-349422

Constellation-349423

بتی زیر هیپنوتیزم نقشه را به خاطر آورد و کشید. نقشه شامل ۱۲ ستاره اصلی بود که با خطوطی به سه ستاره فرعی تر وصل میشدند و تشکیل مثلث میدادند. به گفته بتی بیگانگان گفته بودند ستارگانی که با خطوط ترسیم شده به هم وصل میشدند «مسیر تجاری» بودند و مسیرهای نقطه چین, مسیرهای کمتر تردد شده بودند.
دیوید ساندرز, متخصص آمار که به مطالعه یوفوها میپردازد معتقد است همراستایی ستارگان اصلی خورشید مانند که در اطراف زتا رتیکولی واقع شده اند, نمیتواند اتفاقی باشد و بتی واقعاً ربوده شده بوده. به نظر او تنها بیگانگان ممکن بوده چنین نقشه ای را در اختیار بتی قرار دهند.
سایر شواهد تعجب آوری که در حاشیه این ربایش وجود داشتند شامل این موارد بودند: لباس پاره شده بتی که آغشته به پودری صورتی رنگ بود. غیر آلی و کانی بودن این پودر بعداً تایید شد. همچنین دایره های درخشان هم مرکزی بر روی خودروی آنها دیده میشد و عقربه قطب نما در مجاورت خودرو به طور غیر قابل کنترلی میچرخید.

alien-sketch-349428
بعد از ربایش, بتی و بارنی از کابوسهای شبانه وحشتناکی رنج میبردند و علائم استرس شدید در آنها دیده میشد. بارنی چنان بیمار شد که مجبور به مراجعه به پزشک شد. هر دو مورد معاینه قرار گرفتند و توسط دکتر روانکاو, بنجامین سیمون, هیپنوتیزم شدند تا جزییات این تجربه خارق العاده شان آشکار شود.

Ufo-archive-349431

Betty-Ufo-349432

تصویر باورنکردنی دیگری که از این جلسات هیپنوتیزم حاصل شد, طرحی از صورت ربایندگان بود. این طرح, اولین نمونه طرح شناخته شده است از ظاهر ربایندگان است که بعدها بر اساس آن یک مدل سه بعدی توسط یکی از هنرمندان محلی تهیه شد.

 

10569alien-drawing_044

Alien bust

 

بارنی در ۲۵ فوریه ۱۹۶۹ در اثر خونریزی مغزی و در سن ۴۶ سالگی درگذشت. بتی عقیده داشت این خونریزی تا اندازه ای به دلیل تجربه ترسناک ربایش او اتفاق افتاده بود. بتی در ۱۷ اکتبر ۲۰۰۴ و پس از سالها تلاش برای اثبات ادعای ربایش توسط بیگانکان درگذشت.

برای مطالعه کل ماجرای بتی و بارنی هیل و به یاد آوری ربوده شدنشان کتاب پیام آوران کیهان را دانلود کنید.

منبع:  http://www.express.co.uk/news/science/606441/alien-map-location-drawn-found-extra-terretrial-life

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *