آیا برخورد دهنده بزرگ هاردونی باعث سفر در زمان می شود؟

برخورد دهنده

به طرز شگفت انگیزی ادعا شده است برخورد دهنده بزرگ هادرونی یک پیچ و تاب در زمان”به وجود می آورد که در یک چشم بر هم زدن یک هواپیمای مسافربری را هزارن مایل دورتر فرستاده است “و باعث شده انرژی عظیمی از آن خارج شود .

نظریه پردازان توطئه می گویند این آزمایش عظیم علمی ، که برای جمع آوری ذرات برای کشف اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی شکل گیری جهان استفاده می شود ، یک دروازه زمانی را باز کرد به این معنی که Iberworld Airbus A330-300 ناپدید شد و در ۵،۵۰۰ مایل از جایی که قرار بود قرار بگیرد ، فرود آمد.

این دستگاه پیچیده ساخته شده در بین مایلها تونل در زیر مرز سوئیس و فرانسه ، توسط سازمان اروپایی تحقیقات هسته ای (CERN) اداره می شود.در حال حاضر ادعا شده است دانشمندان CERN هنگام آزمایش بلافاصله پس از حادثه ی هواپیما ، LHC را خاموش کردند.

مقاله ای در وب سایت Freedom Fighter Times می گوید: “قدرت آزاد شده از LHC به قدری قوی بود که باعث پیچیدگی زمانی به سراسر سیاره شد.“آنچه واقعاً رخ داده است به بهترین وجه می تواند به عنوان قطع برق گسترده در سراسر آمریکای جنوبی توضیح داده شود.”

در این گزارش آمده است که دانشمندان سرن مجموعه ای از آزمایشات را آغاز کردند که در طی آن آنها آزمایش کردند که “میدان مغناطیسی زمین ما را تحریف می کند و” موج زمانی “را به سمت هسته سیاره” شلیک کرده است “.

در این گزارش آمده است که ردیابی نشان می دهد که موج دقیقاً به سمت “Sun Gate” در کوههای Andes بولیوی چرخیده است.در این گزارش ، موج اولیه “ایجاد شده توسط LHC” از “گیت خورشید” بیرون آمده و به سمت فضای بالای آمریکای جنوبی حرکت کرده است.

سپس موج “نگاهی به مسیر یک هواپیمای Iberworld Airbus A330-300 که توسط Air Comet پرواز شده بود ، که آماده آغاز فرود خود به سانتا کروز ، بولیوی بود ، شد ، اما پس از آن” فوراً و مرموز “خود را بر فراز آسمان سانتا کروز ، در تنریف اسپانیا ، بیش از ۵،۵۰۰ مایل دورتر “.پیدا کرد. ،

همه ۱۷۰ مسافر و خدمه پرواز A7-301 در امان بودند و پس از ۱۷ ساعت روی زمین در اسپانیا مجدداً به سمت بولیوی عزیمت کردند. گفته می شود که این حادثه عجیب هواپیما در اول نوامبر ۲۰۰۹ اتفاق افتاده است.

یک روز بعد سرن در LHC قدرت خود را از دست داد و چند روز بعد در بیانیه ای اعلام کرد پرنده یک قطعه بگت را روی ماشین آلات انداخته و باعث خاموش شدن آن شده است.این گزارش می افزاید: “بعد از این واقعه اسرارآمیز CERN دانشمندان CERN را به علت آزمایش ناکام خود بر روی پرنده ای که قطعه ای از نان را بر روی ماشین آلات فضای باز گذاشته بود ، خاموش کرد.

“پس از آن مدیر تحقیقات و محاسبات علمی ، سرجیو برتولوچی ، هشدار داد که دستگاه LHC احتمالاً می تواند پدیده های علمی قبلاً غیرقابل تصور ، یا” ناشناخته های ناشناخته “مانند” بعد اضافی “را ایجاد یا کشف کند.”

این گزارش و سایر موارد مشابه ادعا شده ، حتی پس از خاموش شدن LHC ، “تحریفات بعدی” ایجاد شده در آمریکای جنوبی توسط “موج زمان” ادامه یافت و باعث شد تا یکپارچگی دروازه خورشید آنچه را که دانشمندان روسی به  “ارتباط دیجیتال” تشبیه می کنند ارسال کند.

گفته می شود که این امر باعث منفجر شدن هزاران اهرام و سایر اماکن باستانی در برزیل و منطقه آند می شودو  همچنین منجر به قطع برق گسترده ای می شود که “ده ها میلیون انسان را به تاریکی” فرو می برد.

آیا هیچ یک از این موارد صحیح است؟

درست است که CERN در تاریخ ۱ نوامبر ، LHC را آزمایش کرده بود ، پس از آنکه بیش از یک سال ، پس از قطع برق قبلی در حالت عملیاتی قرار گرفت.

همچنین صحیح است که CERN مجبور شد آزمایشات LHC را در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۰۹ به تعویق بیندازد ، پس از آنکه پرنده نان را به داخل منبع تغذیه برقی خارجی به داخل دستگاه انداخت ، همانطور که چند روز بعد در بیانیه مطبوعاتی اعلام شد.همچنین گزارش هایی به صورت آنلاین منتشر شده است که پرواز A7-301 در سانتا کروز ، در تنسی ، به جای همین در بولیوی ، با ۱۷۰ مسافر در هواپیما به پایان رسید ، که در ابتدا توضیحی در این مورد داده نشده است.

با این حال ، هیچ گزارشی در این گزارشها از هرگونه ناهنجاری زمانی وجود ندارد. در حقیقت گفته شد این پرواز سفر پنج ساعته به اقیانوس اطلس است ، زمانی که خلبانان از دسترسی به حریم هوایی برزیل محروم شدند و مجبور شدند که به آنجا برگردند ، شش ساعت دیگر طول کشید تا به فرودگاه منحرف شده برسند.

همچنین صحیح است که در یازدهم نوامبر ۲۰۰۹ ، قطع برق میلیون ها نفر در برزیل را به مدت دو ساعت و در پاراگوئه به مدت ۲۰ دقیقه تحت تأثیر قرار داد. اما علت این امر به عنوان یک سد عظیم هیدروالکتریک به طور ناگهانی نقص یافت.

سد Itaipu ، در دو مرز ، تولید ۱۷،۰۰۰ مگاوات برق را متوقف کرد. علت در آن زمان مشخص نشده بود ، اما تصور می شد طوفان های شدید باعث بین بردن درختان در نزدیکی سد است.

بدبینان می گویند نظریه پردازان توطئه در پر کردن شکاف ها و پیوستن به نقاط بسیار خوب هستند. آنها همچنین سایتهای خبری را رصد می کنند ، بنابراین هنگامی که حوادثی از این دست در همان زمان اتفاق می افتد ، آنها را با هم جمع می کنند تا یک نظریه جدید ایجاد کنند.

بعضی ها ادعا می کنند که این ، همراه با بی اعتمادی به بیشتر توضیحات رسمی برای رویدادهای غیر منتظره ، به این معنی است که فقط یک نتیجه خواهد بود و نظریه ای متولد می شود که سپس مانند آتش سوزی در وب سایت های مختلف سفر می کند.

گزارشی در یک وب سایت آمده است: “برای شروع یک تئوری توطئه ، باید چیزی باشد که یک نظریه پرداز توطئه بتواند از آن استفاده کند ، چیزی که منطقی نیست. در بعضی از تئوری های توطئه ، چیزی بسیار اندک است. “یک نظریه پرداز توطئه ممکن است متوجه ده‌ها ناهنجاری دیگر شود.

“پرتوهای کیهانی – ذرات تولید شده توسط حوادث در فضای بیرونی – با انرژی بسیار بیشتری نسبت به LHC با ذرات موجود در جو زمین برخورد می کنند. “این پرتوهای کیهانی از زمان شکل گیری این اجسام ، جو زمین و سایر اجساد نجومی را بدون عواقب مضر بمباران می کنند .

“این سیارات و ستاره ها با وجود این برخورد های انرژی در طی میلیاردها سال دست نخورده مانده اند.” سرن گفت: “LHC باعث ایجاد سیاهچاله ها به معنای کیهان شناسی نمی شود.

“با این حال ، برخی از تئوری ها نشان می دهند که شکل گیری سیاهچاله های” کوانتومی “ریز میتواند ممکن باشد. “مشاهده چنین رویدادی از نظر درک ما از جهان هیجان انگیز و کاملاً بی خطر خواهد بود.”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *