استاندارد های قالب سایت چیست؟ چگونه قالب زیبا طراحی کنیم؟

با هم ویژگی های یک قالب خوب را با هم مرور می کنیم و اهمیت آن در محیط وب را بررسی میکنیم. با توجه به رقبای بسیار زیاد، سایتهای زیبا و طراحی های منحصر به فرد و یونیک، که هر روزه با آخرین تکنیک ها بروز می شوند و با توجه به این جریانات.. همیشه باید سعی کنیم بهترین قالب را برای سایت خود در نظر بگیریم.

از نظر من قالب سایت جدا از استانداردهای روز، باید مرتبط با آن موضوع سایت باشد . رنگ و مینیمال بودن طراحی سایت مواردی است که باید به آن خیلی توجه کرد.

ترکیب رنگ سایت

هر کسی زیبایی و ترکیب رنگ سایت را به سلیقه خود می پسندد ولی ترکیب رنگ اصولی برای انتخاب سایت خود یکی از مهم ترین نکات ظاهر سایت است و پیشنهاد میکند از رنگ های رایج و مینیمال استفاده نمایید و سایت هایی هستند که کار آنها نمایش دادن بهترین ترکیب رنگ است و به کمک آنها به راحتی بهترین ترکیب را به ظاهر سایت خود ببخشید سایت ۱ سایت ۲

نوع طراحی قالب

همانطور که گفتم ظاهر وب سایت باید با موضوع فعالیت شما هم خوانی داشته باشد، به طور مثال سایت بازی رایانه ای معمولی از عکس های بازی زیادی استفاده می شود و سایت شرکتی باید تا حدودی رسمی باشد.

بروز بودن قالب سایت

معمولا هر دو اسل یک بار ظاهر سایت برای کاربران معمولی می شود و واقعا نیاز و تغییر و تحول اساسی است و پیشنهاد می شود حتما ظاهر سایت را عوض کنید تا از یک نواختی سایت در بیاید. جدا از این ها می توانید امکانلت دیگری هم همراه با تغییر قالب سایت به سایت خود اضافه نمایید.

امکانات قالب سایت

امکانلت ظاهر سایت می تواند شامل اضافه کردن فیلد خبرنامه، یا اضافه کردن اسلاید های جدید برای سایت باشد. حتی با اضافه کردن اسلاید شو به سایت، می توانید بروز بودن سایت را نمایش دهد و با این ترفنن تا حدودی بروز بودن سایت خود را به کاربران نشان می دهید

واکنشگر بودن قالب

رسپانسیو یا واکنشگر بودن قالب یکی از نیاز های اصلی قالب سایت است که چند سالی است با وارد شدن دیوایس های جدید مثل موبایل، تبلت، و غیره، یکی نیازهای کاربران شده است و باید به این موضوع تا حدودی اهمیت دهیم. همه ی اینها کمک میکنند که یک قالب زیبا و استاندارد طراحی کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *