اسرار خاکستری ها – برسی حیات در دیگر سیارات ایا حیات فرازمینی واقعی است


اسرار وجود موجودات بیگانه خاکستری

در سری مطالب مربوط به اسرار خاکستری ها در مورد مباحث گوناگون بحث شد در این قسمت قرار است سوالی بحث برانگیز پرسیده شود و ان پرسش این است که ایا حیات در درون کره ی زمین شکل گرفت یا متعلق به جای دیگری است و به زمین منتقل شده است . پس در این مطلب با ما همراه شوید تا قفل از این معما باز کنیم.

ایا حیات در جایی خارج از زمین و مارس پدید امده و بعد به انجا منتقل شده است؟ که شاید واقعاً حیات در جای دیگری در جهان وجود داشته باشه . می بینیم که مریخ از مکان والایی در خرد و فولکلور انسان در دوران یونان باستان برخورداره.و این اهمیت ،با نزدیکتر شدن ما به پایان قرن نوزدهم بیشتر هم میشه یعنی زمانی که ما به نجوم قابل استنادتری دست پیدا کردیم.

کپلر نام فضاپیمایی است که برای کشف سیارات فراخورشیدی استفاده می شد و دارای تلسکوپهای قدرتمندتری شدیم که می شد به طور مثال با اونها کانالهای سیاره مریخ رو دید مردم شروع کردند به تصور کردن تمدنی که شاید در زمانی بسیار دور در مریخ وجود داشته و این کانالها رو به منظور رفت و آمد یا هر دلیل دیگری ایجاد کرده اند.

نقل شده از مطلب پیشین در این مورد
آیا ممکن است که “مارس” روزی سیاره ای حاصلخیز همچون زمین بوده باشد؟

ایا روزگاری مریخ حامل حیات بوده است

در اینصورت آیا ممکن است که ماوای موجودات فضایی بوده باشد که ما آنها را “خاکستریها” مینامیم؟ همانطور که برخی از نظریه پردازان فضانوردان باستانی به آن معتقدند؟

تمامی افسانه های اسطوره ای مریخ را سیاره جنگ میدانند. ایا این را می توان نشانه دانست نشانه از انچه موجودات فضایی لغب گرفته است.

بنابراین شما نمیتونید این قاعده رو در نظر نگیرید که روزگاری در گذشته … مثلاً زمانی در ۱۰۰۰ سال یا صد هزار سال پیش مریخ دارای یک تمدن بوده باشه.

تمدنی که ما امروز به ان ها موجودات فضایی لغب داده ایم.

برسی سیاره سرخ ( مریخ)

چه دلیلی داشته که تمدن مریخ از بین رفته ؟ایا روزگاری در مریخ حیات وجود داشته است؟

ما همیشه در فیلم های سینمایی هالیوودی که در مورد آدم فضایی ساخته شده دیدیم که یک سیاره شبیه به مریخ رو به نمایش در اوردن یعنی می خوان یک پیش زمینه فکری به ببنیده بدن که شاید ما بی خود فکر کرده ایم که حیات بیگانه یا آدم فضایی از میلیون ها سال نوری به سمت ما امدن.

شاید اونها از همین سیاره همسایه خود یعنی مریخ به کره ما سفر کرده باشند . و ما در اصل با همسایه خود دیدار داشته ایم.

مریخ دارای یک تمدن بوده باشه و این تمدن خودش رو نابود کرده حالا به هر دلیلی که بوده بعد هم بعضی از آنها که از این ماجرا جان به در برده اند، به زمین آمده اند .

نیاکان ما باور داشتند که حیات روی مریخ وجود داشته مریخ همیشه تنها جرم سماوی بوده که به عنوان دوقلوی زمین محسوب میشده .

 

انگار که به نوعی یک بخشی از “دی-ان-ای” ما به ما میگه ما ژن فرا زمینی داریم . حال باید سوال کنیم که ایا اجداد فرا زمینی ما روزگاری در سیاره مریخ نمی گذراندن .

اگر روزی ما برادری در مریخ داشته ایم ، بهترین کار این هست که بریم و شواهد وجود این برادر رو در مریخ پیدا کنیم هر چه که به عنوان ارتباط غیر بشر در گذشته و یا دوران اخیر میدانیم به نوعی شبیه به انسان بوده بنابراین ، دریافتن اینکه این موجودات فرا زمینی پایگاهی در مارس داشته اند یا نه؟

فکر می کنم بسیار قابل انتظار باشه هر گونه موجودی در مریخ امروز ،احتمالاً یک زندگی زیر زمینی داره و این بخش جالبی از این ایده هست که “خاکستریها” ساکن مریخ باشند

ما میدونیم که اینجا در روی زمین ، شواهدی از فعالیتهای زیر زمینی وجود داره شاید اینها همون “خاکستریها” فرا زمینی باشند که از مریخ آمده اند.

برسی سیاره هایی که احتمالا دارای حیات و حیات متمدن هستند

داستان هایی که در مورد یوفوها شنیده ایم بیشتر در مورد چیست در مورد اینکه چرا ما با انها می گویم یوفوها چرا باید انها برای ما اشیاء ناشناخته باشد . در صورتی که اگر درست به ان توجه کنیم می بنینم یوفوها کاملا منطقی هستند انها ناشناخته نیستند انها تجهیزات و ادوات پروازی موجوداتی با تمدنی خاص هستند.

اما اگر مریخ روزی حامل حیات و احتمالاً موجوداتی هوشمند بوده باشد آیا ممکن است که سیارات دورتر کیهان نیز حامل حیات بوده و احتمالاً تمدنی بومی داشته باشند؟

سیاره

پنجم دسامبر ۲۰۱۱ دانشمندان ، با استفاده از تلسکوپ فضایی نَسا موسوم به “کِپلر” اعلام کردند که سیاراتی را یافته اند که در گردش به دور ستاره هایی شبیه به خورشیدند و بر روی مسیر باریکی از فضا در منظومه خورشیدی خود ، در گردشند که به آن ،”نقطه قابل سکونت” می گویند .

کپلر ۲۲ نام سیاره همانند زمین است که توسط فضاپیمای کپلر کشف شده. نقطه ای که در آن ممکن است سیارات حاوی آب و یا حیات ثابتی باشد یک خبری اخیراً از “کِپلر- بی” و سیاراتی تازه به دست ما رسیده ما دوره ای بسیار هیجان آور در دنیای نجوم داشته ایم تلسکوپهای ما به اندازه ای قدرتمند شده اند که بالاخره می تونند سیاراتی رو به دور خورشیدهای دیگری پیدا کنند .ما هم خورشید داریم پس چرا باید منحصر به فرد باشیم؟

“کِپلر- ۲۲بی” یک مثال هست دو و نیم برابر سایز زمین داره حول یک محور ۲۹۰ روزه می چرخه بسیار شبیه به موقعیت خودِ ما اینجا در زمین هست پس به صورت بالقوه “خاکستریها” یا غریبه های متنوع دیگری که قبلاً به اینجا آمده اند از دنیاهایی دیگر آمده اند که ما بالاخره شروع به شناسایی مکان اونها کرده ایم.

آنچه ما در اینجا داریم، یک مرز هست علم، و در اینجا نسا واقعاً قدم بزرگی در این بینش برداشته که بگه ما زمینه احتمالات رو پشت سر گذاشتیم و وارد قلمروی شده ایم که در آن تئوری “غریبه های باستانی” دیگر یک تئوری نیست و بیشتر و بیشتر و بیشتر به سندیت داشتن نزدیک میشه البته اگر نخواهیم بگوییم که اثبات میشه من فکر می کنم که بسیار محتمل است که “کِپلر” بیشتر و بیشتر، سیاراتی شبیه زمین را پیدا کنه.

برسی دانشمندان در مورد سیارات دارای حیات تاکنون به کجا رسیده است؟

دانشمندان پیشاپیش به این ایده رسیده اند که بیلیونها سیاره در کهکشان ما وجود داره بعضی از اونها باید واجد حیات هوشمند باشند اگر غریبه های خاکستری، از سیاراتی قابل سکونت ،همچون “کِپلر ۲۲بی” آمده باشند آیا سندی وجود دارد .

داستان های گذشته در مورد فضایی ها همیشه برای همه جذاب بوده ولی اغلب افراد جامعه به ان نگاهی سطحی دارند و بیشتر تئوری فضایی ها را مسخر می کنند.

اما امروز پرده ایی جدید به شما نشان خواهیم داد تا اطمیان وجود پدیده ی فضایی ها را هر چه بیشتر قوت می بخشد.

آیا سندی وجود دارد مبنی بر اینکه عواملی بین سیاره ای آنها را به زمین کشانده است؟

طبق گفته نظریه پردازان فضانوردان باستانی نیازی نیست تا نگاهی فراتر از بناهای سنگی و اهرام امریکای مرکزی و شهر باستانی “تیو تیهوکان” بیندازیم واژه “تیوتیهوکان”، یعنی : جایی که بشر با خدایان ملاقات کرد دلیل اصلی اینکه “تیوتیهوکان” اصلاً ساخته شد این بود که یک ارتباط با فرازمینیها ، در “تیوتیهوکان” شکل گرفت .

باستانی

تیوتیهوکان

بر اساس گفته محققین سه هرم اصلی “تیوتیهوکان”، در راستای دقیق سه ستاره درخشان صورت فلکی “اوریون” ساخته شده اند .

و به شکل حیرت آوری، بنای کوچکتری که در راستای خیابان عریض واقع شده یاد آور منظومه خورشیدی ماست “تیو تیهوکان”، یک خیابان اصلی داره که در جهت شمالی جنوبیست .

و در راستای این خیابان ساختمانهای متعددی وجود داره که اغلب هرمی شکل هستند هر بنایی، در موقعیت یکی از سیارات منظومه خورشیدی ما قرار گرفته و فاصله بین یک بنا و بنای بعدی مثل رابطه فاصله های سیارات منظومه خورشیدیست.

که کمربند غبارهای سیاره ای هم شامل این ساختار میشه ، شما در منظومه خورشیدی خود ما خورشید رو در مرکز می بینید و بعد به ترتیب مرکوری (تیر) ونوس و مارس(مریخ) هستند.

بین مریخ (مارس) و ژوپیتر کمربند غبار سیاره ای قرار گرفته بعد از آن هم اورانوس نپتون و پلوتو و بقیه اما سازنده های این بناها نباید از اینها با خبر بوده باشند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *