اسرار کد ۱۱:۱۱

اسرار کد 11:11

هوشیاری فیزیکی برنامه ی هوشیاری ای است که توسط کدهای دیجیتال ساخته میشود. اعداد ، کد های مرموز عددی ، به گونه هستی مارا معنی میکنندا.  DNA  انسانی ، حافظه ی ژنتیکی ما با کدهای دیجیتال در زمانها و فرکانس های معین کد گزاری شده است. این کدها باعث تغییر و تکامل هوشیاری ما میشوند.

۱۱:۱۱ یکی از کدهاست ، به معنی فعال سازی DNA.

فرکانس ۱۱:۱۱ فرکانس همزمانی در زندگی شماست. سال ۲۰۱۱ ما یک حس آگاهی بااهمیت پیرامون یک نوسان بزرگ را پیش رو خواهیم داشت. اول ژانویه ۲۰۱۱ ما متوجه خواهیم شد ۱/۱/۱۱ همان کد ۱۱۱۱ است.۱۱ نوامبر ۱۱/۱۱/۱۱ ، این وعده ای برای هوشیار کردن و آگاهی برای سال ۲۰۱۲ است. در تقویم مایایی ۱۱:۱۱ دقیقه به وقت جهانی زمان پایان دنیاست. (در سال ۲۰۱۲)

۲۰۱۲

ماه

روز

ساعت

۲۰۱۲

ماه

روز

ساعت

دقیقه

ماه

روز

ساعت

دقیقه

سمت‌ الشمس‌

Jan

۵

۰۰

نقطه اعتدالین

Mar

۲۰

۰۵

۱۴

Sept

۲۲

۱۴

۴۹

اوج

July

۵

۰۳

نقطه انقلاب(تحول)

June

۲۰

۲۳

۰۹

Dec

۲۱

۱۱

۱۱

۱۱ یک عدد دورقمی ست وگفته میشود یک عدد جامع وعددی قدرتمند است. در مبحث معانى رمزى اعداد (Numerology) عدد ۱۱ نماد آرمانگرایی است. رویاگرایی ، پالایش آرمانها ، درک مستقیم (اشراق) ،الهام، نبوغ هنرمندانه و مبتکرانه ، پیشرو و موجد( سبک و طریقه هنرى) ، دوجنسیتی ، غشا، آوازه و شهرت ، تهذیب و پالایش درون هنگامی که با شریک خود کار میکنید.

یازده بیشترین فاصله بین دو فرکانس با نسبت۱:۲ برای عدد ۲ است. این باعث به وجود آمدن نوعی ویبراسیون یا بالانس منظم بین خاصیت های زنانه و مردانه میشود. به خاطر اینکه ۱۱ دارای بخشش هایی چون هوشیاری فیزیکی و حس باهوش بودن و همچنین نکات منفی ای چون بی وفایی و خیانت است.

بسیاری ۱۱:۱۱ را با کد بیداری( wake-up) مرتبط میدانند. هشداری که آنان در ساهت های دیجیتالی میبینند. شاید این کلیدی برای گشودن  ناخوآگاه ذهن باشد، یا حافظه های رمزی شده ی ژنتیک که نشان میدهد ما روحهایی در حال آزمایش جسمی هستیم نه جسمهایی برای شروع یک آزمایش روحی.

۱۱:۱۱ یا اعداد گرفته شده از آن ،۱۱۱ و ۱۱ ،اعدادی هستند که چون الگویی برای ما در زمان تکرار میشوند. این میتونه مربوط بشه به شکوفایی یا سقوط یک تمدن. آزمایش های شخصی ما نوعی گره خوردگی در زمان را نشان میدهد. آنها نوعی سیکل یا چرخه هستند که براساس برنامه ای خاص کار میکنند.

الی (Ellie) و ۱۱:۱۱ …. در سال ۱۹۹۱ هنگامی که من میزبان یگ گفتگو به نام آزمایش های متافیزیکی » The Metaphysical Experience » خانمی به نام سولارا «Solara» مهمان من بود. موضوع تاپیک او  «فعال سازی درگاه ۱۱:۱۱ (Activation of the 11:11 Doorway)» بود. موضوع او پیرامون نظریه ی صعود (معراج) و شروع آگاهی پیرامون کد ۱۱:۱۱ بود. در سال ۱۹۹۵ یکی از دوستان به نام جو»Joe» ایمیلی برای من فرستاد و از آزمایشی با عدد۱۱۱:۱۱۱ برایم نوشت بنابراین نکاتی  که خواهید خواند نتیجه ی آزمایشهای اوست که برای من فرستاده است:

۱۱ نمایانگر یک مارپیچ حلزونی دوقلو از دی ان ای انسانی در فرکانس بالای هوشیاری است.

اسرار کد 11:11

۱۱ نمایانگر تراز است.

۱۱+۱۱=۲۲=۴=Time (11یک ارباب است یا یک عدد ماسونی)

حقیقت چون یک طرح هندسی است که براساس اعداد پایه گزاری شده است (زبان جهانی) که سیکل های آزمایش را چون یک خط تکرار میکند. در مبحث‌ معانی‌ رمزی‌ اعداد فیثاغورثی (PythagoreanNumerolgy) ، یک سیکل بر اساس ۹ پایه گزاری شده است.

۹ = پایان

۱۱/۹ = پایان DNA زیست زا

تروریسم و ۱۱ :

۲۰۰۱ / ۱۱ / ۰۹     – ۱۱/۹  –    حمله ۱۱ سپتامبر در نیویورک

۲۰۰۴ / ۱۱/ ۰۳       -۱۱/۳  –    بمب گزاری مادرید

۲۰۰۶  / ۱۱ / ۰۷      -۱۱/۷ –   بمب گزاری  قطار بمبئی

همه ی ما یک یا چند از این کدهای عددی را در خود داریم که براساس هندسه ای روحانی برنامه ریزی شده اند.  در مورد مارپیچ گونه بودن هوشیاری، میتوان اعداد فیبوناتچی را نام برد. درمورد مارپیچ طلایی که درجستجوی کمال یافت شده یادرمورد تناسب هرم بزرگ میتوان از آنها یاری گرفت.

بسیاری از رمز های پنهان که از حافظه فراخوانده میشوند دودویی هستند یا به صورت معکوس مانند ۱،۲،۳،۴ یا ۵،۴،۳ ،۲،۱،۰ تا برسیم به نقاط زیر صفر.

شما تجربه خواهید کرد یک جنبش سریع که هرگزدر واقعیت شبیه آن را تجربه نکرده اید. شما تصمیم دارید خودتون را پالایش کنید  ، شفا و توازن برای خودتون. انتظار نداشته باشید دیگران نیز در این سفر با شما همراه باشند، این تنها برای شماست. شما مجبورید که در ذهن خود دوستانی را برای خود برگزینید. در اولین قدم ،در دیجیتال را بازکنید ، یادتان باشد راه بازگشتی نیست. روح شما مرحله به مرحله اوج میگیرد تا وارد شوید. هوشیاری نوعی بسط دادن است پس شما چیزهای بیشتری را درک خواهید کرد. شما از چیزهای زیادتری باخبر خواهید شد البته با تکرار آزمایش همزمانی در چندین مرتبه. این باتوجه به روحتون به وجود میاد وبه یاد شما خواهد اورد که شما یک جرقه ی روحی در یک عالم فیزیکی هستید.

شما ابتدا رمزهای پنهان عددی را میبینید. شما فعال میکنید کدهای مخفی دی ان ای خودتون رو تا زمانی که پیام رو دریافت کنید.

اسرار کد 11:11

به محض مشاهده ی اعداد رمزی شده ، شما ممکنه احساس نیاز شدیدی رو در خودتون احساس کنید…حالا وقتشه.

سیگنالهای غیر معمول عددی در لایه های زندگی شما تغییر میکنند.

شما ممکنه در خواب چیزهایی رو ببینید که ازشون سردر نیارید ووقتی ساعت زمانی دیجیتالتون به صدا در میاد ….این رو ببینید:      ۱۱:۱۱

برگرفته از www.crystalinks.com

منبع: :http://extict-truth.blogfa.com/post-98.aspx

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *