افسانه واقعی بارش بارانی از خون (قطرات باران سرخ رنگ)

افسانه واقعی بارش بارانی از خون (قطرات باران سرخ رنگ)

200px-Fort_charles_1920

رویدادهای عجیب و غیر قابل توضیحی که توسط نویسنده و محقق آمریکائی (چارلس فورت) در زمینه ماورا نوشته شده است، تاکنون نیز بدون جواب مانده که یکی از مشهورترین آنها باراش بارانی از خون در طول زمانهای مختلف است.

در سال ۱۸۸۴ در یک روز کاملا بدون ابر مناطق روستائی کشور چتم، ساکنین محلی برخلاف همیشه که منتظر بارش بی موقع باران باشند، در این حال قطرات عجیب سرخ رنگ به طور عجیبی شروع به بارش نمودند. با این بارش بسیار مرموز مساحتی در حدود یک هکتار با قطرات سرخ رنگی که از اسمان باریده بود به رنگ خون دیده می شد.
گزارش دیده شدن این رویداد بسیار عجیب در سر تا سر این کشور و همچنین در روزنامه های محلی نیز منتشر شد. پس از انتشار گسترده این خبر پرفسور فرانسیس ونابل راهبری تحقیقاتی در این راستا را بر عهده گرفت.
ونابل نمونه هایی از ماده قرمز رنگ را که بر روی شن و ماسه، خشک شده بود را برای آزمایش و تحلیل جمع آوری می کند. بررسی نمونه های اولیه از این ماده مرموز در زیر میکروسکوب نشان داد که به طور قطع طیف گسترده ای از خون می باشد ولی او با این حال نمی داند چطور به آسمان رفته و علاوه برا آن نیز چگونه بر زمین باریده است؟
چارلس فورت می نویسند بر اساس نظریات موجود که بارش قطرات مایع خون مانند و آن هم از آسمان بدون ابر اصلا طبیعی نیست و هیچ دلیل قانع کننده ای برای آن وجود ندارد و هیچ کس نمی تواند توضیحی برای این ماده عجیب و بارش آن از آسمان را ارائه دهد.

به دنبال این رویداد بسیار عجیب در اکتبر سال ۲۰۱۲ پدیده ای مشابه به بارش باران سرخ مانند و یا بارانی از خون از آسمان هند بر روی زمین میزان عجیب بودن این واقعیت بسیار مرموز را بیشتر از پیش می کند.

maxresdefault

این رویداد به مراتب بسیار همانند نمونه سال ۱۸۸۴ بوده و پس از پژوهش در مورد ماهیت این قطرات سرخ رنگ ثابت شد که خون واقعی از یک موجود زنده هستند.

SEM_blood_cells_e1283804976882

بر اساس برخی از پیش بینی های کهن انگلستانی بارش همزمان قطرات سرخ رنگ از آسمان هند می تواند آغاز آشوبی در زمین باشد. هرچه باشد هنوز هم با وجود گذشت چند دهه از بارش مرموز بارانی از خون توضیح قابل قبولی برای این رویداد وجود ندارد.

red_rain_India


منبع ترجمه و گردآوری:

 پایگاه بسوی حقیقت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *