مجموعه ای از عجیب ترین جمجمه هایی که تا کنون کشف شده اند


هنگامی که باستان شناسان حفاری میکنند، گاهی اوقات جمجمه ها یی را که واقعا عجیب و غریب هستند پیدا می کنند و به نظر می رسد هیچ ارتباطی با تاریخ تکامل انسانی ندارند،
معمولا برخی از جمجمه های اسرارآمیز که تا به حال توسط باستان شناسان کشف شده اند، همانطور که درک و تصور میکنیم. بسیار عجیب و غریب بعنوان یک موضوع ناهنجار به ما القاﺀ میشوند.با این حال، برخی از این جمجمه های عجیب و غریب ممکن است نگاهی به دنیای ماقبل تاریخ داشته باشند که بسیار متفاوت از درک فعلیمان نسبت به آنان است. گاهی اوقات افراد جمجمه هایی پیدا می کنند که به نظر می رسد از کوتوله ها، یا شیاطین و یا موجودات دیگر اساطیر هستند. از همه جمجمه هایی که تا کنون توسط محققین کشف شده اند، این پنج نوع عجیب ترین هستند.

۱ – جمجمه شاخدار

در دهه ۱۸۰۰ میلادی، گروهی در پنسیلوانیا جمجمه هایی با شاخهای بزرگ کشف کردند. برخی از اسکلت ها بیش از ۲ متر بلند بودند! که مربوط به قرن سیزدهم میباشند. آیا موجودات شاخدار در قرن سیزدهم در پنسیلوانیا زندگی میکردند؟ اگر چنین است، آیا چنین موجوداتی امروزه در بیابان زندگی میکنند؟
متاسفانه جمجمه ها دیگر وجود ندارند. گفته شده است که آنها یک بار در موزه فیلادلفیا بوده اند، اما اکنون انها را نمی توان یافت.

۲ – جمجمه مخروطی

بر خلاف جمجمه های شاخدار فیلادلفیا، گروه دیگری از جمجمه های عجیب و غریب در آمریکای جنوبی که از دهه ۱۹۲۰ هنوز وجود دارند. جمجمه ها به شکل مخروط و هزاران ساله هستند. شکل سرهای مخروطی ممکن است ناشی از اتصال ابزار خاص کششی به سر نوزاد باشد. اما، این ابزار کششی، اندازه مغز را افزایش نمی دهند. جمجمه هایی که یافت شدند ۲۵٪ بزرگتر و بیش از یک و نیم برابر سنگینتر از هر جمجمه دیگر بودند که در هر کجا یافت میشدند. به گفته مدیر موزه ی “اطراف تاریخ”، آزمایشات DNA نشان می دهد که کد ژنتیکی آنها بسیار عجیب است.

۳ – جمجمه ستاره ای

معروف ترین جمجمه های اسرار آمیز، به اصطلاح جمجمه ستاره ای است که در دهه ۱۹۳۰ در مکزیک یافت شده است. این جمجمه بسیار بزرگ، عجیب و غریب شکل گرفته اند و به نظر می رسد که یک موجودی است، فراتر از انسان های امروزی. همانطور که برخی می گویند، ایا کودک ستاره ای محصول تداخل یک انسان و یک فرازمینی بوده؟ در حالی که برخی میگویند جمجمه فقط تغییر شکل یافته است، آزمایش های DNA خلاف اینرا نشان میدهند.

۴ – جمجمه بلغاری

کشف جمجمه اروپای شرقی که نه به حیوانات و نه به انسانها یا هر موجود شناخته شده ای شباهت ندارد، نیز مورد توجه است.
این اسکلت در زمان قدیم در کوه های رودپا یافت شده، جمجمه چیزی شبیه به یک انسان نیست و هرگز به دلیل تغییر شکل انسان مورد قبول واقع نشده است. این جمجمه شبیه هیچ حیوان زنده ای نیست و به نظر نمی رسد که ممکن است حیوان باشد و تغییر شکل داده است. از ان فقط تصاویر جمجمه وجود دارد، اما کسی به صاحب ان مبلغ زیادی پول داده و اکنون خارج از دسترست است.

۵ – جمجمه کریستالی

همچنین از جمجمه های انسان ها و حیوانات عجیب و غریب، جمجمه های کریستالی از آمریکای جنوبی نیز تعجب آور هستند. آیا آنها فقط نمونه هایی از آثار هنری باستانی از جنس بسیار مرغوب هستند؟ بعضی آنها را مصنوعات قدرتمند جادویی می دانند. گفته میشود که جمجمه های کریستالی باعث توهم و عواقب عجیب و غریب می شوند.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. ر.وزین گفت:

    مطلب بدون عکس جذاب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *