ال‌جی گوشی‌های پرچم‌دار سری G خود را برای همیشه کنار خواهد گذاشت!

طبق گزارش منتشر شده از سوی ال‌جی موبایل، این کمپانی قصد دارد گوشی‌های سری G خود را کنار گذاشته و از نام دیگری برای پرچم‌داران خود استفاده نماید. به همین دلیل در سال جاری، به‌جای رونمایی از گوشی ال‌جی G7 باید منتظر تغییر نام این اسمارت‌فون باشیم.

گوشی‌های سری G برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ با موبایل اپتیموس G متولد شدند و سپس با اسمارت‌فون G2 و چهار دستگاه دیگر این روند ادامه یافت. نام جایگزین مورد نظر برای پرچم‌داران این سازنده هنوز انتخاب نشده ولی گفته می‌شود این غول کره‌ای دنیای تکنولوژی تصمیم گرفته تا از یک حرف جدید و اعداد دو رقمی برای محصولاتش استفاده کند.

ال‌جی سری G

برخی معتقد هستند که علت این تصمیم ال‌جی، آن است که استفاده از نام‌های تک رقمی مانند: G7 باعث می‌گردد که کاربران تصور کند اسمارت‌فون‌های این سازنده، یک نسل عقب‌تر از دیگر رقبای حاضر در بازار مانند آی‌فون ۸ یا گلکسی S9 هستند. شاید این دلیل در ابتدا قانع‌کننده به نظر نرسد ولی با نگاهی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که سامسونگ نیز در سال‌های گذشته سری نوت خود را به وسیله پرش از شماره پنج به هفت با سری S همگام کرد. مایکروسافت نیز دیگر سازنده‌ای بود که با کنسول‌های ایکس‌باکس خود، همواره در حال تلاش برای تعقیب پلی‌استیشن‌های سونی است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *