برای خانواده ی جَمیسون چه اتفاقی افتاد؟!

احتمال اینکه اعضای یک خانواده به طور ناگهانی و بی دلیل ناپدید شوند چقدر است؟ در دنیای امروز با وجود شنیدن چنین مسائلی هرگز حتی فکر نمیکنیم چنین اتفاقی برای ما بیوفتد، خانواده ی جَمیسون نیز از همان دسته است خانواده ای که به شکل ناگهانی و بی دلیل ناپدید شد و پلیس با وجود تمام تلاشی که انجام داده نتوانسته است حتی کوچکترین سرنخ و دلیلی برای آن بیابد.

خانواده ی جَمیسون  از نظر تمام اقوام و نزدیکانشان خانواده ی خوشبخت و بی مشکل بود که هرگز نکته ی خاصی درمورد آنها توجه کسی را جلب نکرده بود.

این خانواده ی کوچک متشکل از سه عضو بود، بابی جَمیسون  پدر خانواده، شرلین جَمیسون  مادر و مدیسون جَمیسون دختر کوچک خانواده، هر سه عضو این خانواده به شکلی بسیار عجیب در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۰۹ ناپدید شدند و تا به امروز هیچ خبری درمورد وضعیت آنها در دسترس نیست.

اولین نکته ی مشکوک درمورد احتمال ناپدید شدن این خانواده مربوط به ماشین آنها بود که در نزدیکی شهر کوچک کینتا در ایالت اوکلاهما رها شده بود ، از اعضای این خانواده اثری نبود اما سگ آنها در همان اطراف بود و به علت گرسنگی به شدت ضعیف شده بود، بررسی ها نشان میداد این سگ درون ماشین رها شده بوده و خودش توانسته بود از قسمتی از شیشه ی ماشین بیرون برود.

کارت هویت اعضای خانواده، موبایل، جی پی اس و چیزی نزدیک به ۳۲ هزار دلار پول نقد درون ماشین رها شده بود که همین نکات باعث شد پلیس جستجوی خود را برای یافتن خانواده ی جَمیسون  آغاز کند.

در ابتدا تئوری های بسیاری مطرح شد مانند خودکشی دسته جمعی و یا حمله ی خرس و یا گرگ های خاکستری اما پلیس بسیاری از این تئوری ها را رد کرد.

اما یکی دیگر از تئوری هایی که پلیس اهمیت بیشتری به آن داد احتمال دخالت بابی جَمیسون  در قاچاق دارو و مواد بود، با توجه به مبلغ زیاد پولی که در ماشین جا مانده بود وهمین طور فیلمی که دوربین امنیتی یک بانک از آنها در زمان جابجایی وسایلشان گرفته بود این احتمال قوت گرفته بود.

بررسی تماس های شرلین با مادرش نشان میداد او بارها به مادرش اعتراض کرده بود که موجودی مانند روح در خانه ی آنها زندگی میکند! هرچند پلیس اعتقاد دارد اعضای این خانواده توسط گروهی به نام “وایپر” به قتل رسیده اند.

در ۳ جولای ۲۰۱۳ دو شکارچی در اعماق جنگل های آن منطقه چیزی حدود ۱۵ کیلومتر دورتر از جایی که ماشین خانواده ی جَمیسون رها شده بود اسکلت ۲ انسان بالغ و یک کودک را پیدا کردند که در ابتدا به نظر میرسید مربوط به جَمیسون ها باشد اما آزمایش دی ان ای نشان داد اسکلت ها مربوط به پرونده ی دیگری است که در سال ۲۰۰۵ اتفاق افتاده بود.

یکی از عجیب ترین نکات پرونده ی جَمیسون ها فیلمی است که یک دوربین امنیتی از آنها گرفته است، در این فیلم رفتار بسیار عجیبی از بابی و شرلین سر میزند، روانشناسان پلیس عنوان کرده اند این دو نفر به دلایل نامشخصی بسیار آشفته هستند و نزدیک به ۱۸ بار بین خانه و ماشین خود رفت و آمد میکنند و بسیاری از وسایل را به شکلی تکراری جابجا میکنند و هرکدام دوبار لباس هایشان را عوض میکنند!

 

(تصویری که توسط دوربین امنیتی گرفته شده است)

با وجود تمام تلاش ها و جستجوی گسترده ی منطقه تاکنون هیچ گونه مدرک و سرنخی برای کامل کردن پرونده پیدا نشده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *