بیگانگان باستانی نژاد دراکو

بیگانگان باستانی نژاد دراکو

بیگانگان باستانی نژاد دراکو

 

فرازمینی های منفی

 

دراکوها قدیمی ترین نژاد خزندگان در کیهان ما هستند. اجداد آنها از جهان یا سیستم واقعیت جداگانه دیگری به جهان ما آمده اند. زمان این اتفاق را کسی نمی داند. دراکوها خودشان هم در مورد زمان آمدنشان به اینجا اطمینان ندارند.

دراکوها به مردم خود می آموزند که آنها از ابتدا و قبل از انسانها در این جهان حضور داشته اند، به همین دلیل آنها وارث کیهان هستند و این باید جزو حق امتیازشان محسوب شود. آنها در واقع از اینکه انسانها این را به عنوان حقیقت قبول نمی کنند، نفرت دارند. دراکوها بسیاری از سیستم های ستاره ای را فتح کرده اند و بسیاری از اشکال و فرم های مخلف حیاتی را که باآنها روبرو شده اند از نظر ژنتیکی تغییر داده اند.

منطقه ای از کهکشان که بیشترین جمعیت نژاد های رده پایین دراکو در آن حضور دارند سیستم اوریون است که یک سیتم عظیم است و همینطور در سیتم های ریگل و کاپلا نیز هستند.

حالت ذهنی یا آگاهی بیشتر نژادها در این سیستم ها، خدمت به خود است، به همین دلیل، آنها همیشه متجاوز و خرابکار هستند و نژاد های کمتر پیشرفته را مهندسی و دستکاری می کنند و از فناوری های خود برای کنترل و سلطه گری استفاده می کنند.

این یک جنگ بسیار قدیمی و باستانی است و اینکه صلحی وجود نداشته به این علت است که همواره توسط این موجودات مورد آزمایش قرار گرفته شده است، کسانی که معتقدند ترس حکم می کند و عشق ضعف است.

نژادهای دراکو قابلیت تغییر شکل دارند و به شدت توانایی کنترل ذهن را گسترش دادند، که آنها را قادر می‌کند تا از طریق برون فکنی، آگاهی بدنها را تسخیر کنند. بنابراین به این دلیل که آنها از سیستم ماتریکس شبح phantom matrix موجودات هوش مصنوعی شیطانی می‌آیند، خیلی از مردم این دراکوها را با شیطان اشتباه می‌گیرند (شیطان یا ابلیس به عنوان یک فرد مشخص).

دراکوها بر این باورند که عده ای که در مقایسه با آنها از شانس و اقبال کمتری برخوردارند، به این معناست که باید برده آنها شوند. این سیستم اعتقادی در بدو تولد در نژاد خزندگان ترویج می شود ، جایی که مادر پس از زایمان فرزندان خود را رها می کند تا زندگی خود را تأمین کند.

اگر آنها زنده بمانند، یک طبقه جنگجو از آنها مراقبت می کند تا این کودکان برای بازیهای رزمی و سرگرمی مورد استفاده قرار بگیرند.

بنابراین میبینید که خزندگان همیشه در یک حالت بقا گیر کرده اند. این بدان معناست که آنها هیچ مرزبندی در قبال اعمالی که در برابر موجودات دیگر انجام می دهند ندارند.

این در سلسله مراتب دراکوها حک شده تا به آنها بیاموزند که هرگز به یک انسان اعتماد نکنند. به آنها نسخه دراکویی از تاریخ “جنگ عظیم کهکشانی” تعلیم داده می شود ، که نشان می دهد انسانها مسبب تجاوزات کیهانی هستند و اینکه انسانها از روی خودخواهی میخواستند که جامعه دراکوها گرسنگی بکشند و برای بدست آوردن مواد اساسی مورد نیاز شان که به آنها امکان بقا می دهد، در تنازع باشند.

فرازمینی‌هایی که از لحاظ ژنتیکی با رپتایلها مختلط شده‌اند، تحت یک سیستم سلسله مراتبی شدید عمل می‌کنند و با نژاد اصلی فرق دارند.

دراکوها از سیستم آلفا دراکو، فرماندهی رپتایلهای زیرزمینی سیاره زمین را بر عهده دارند. رپتایلهای زمین اعتقاد دارند که دراکوها صاحبان زمین و انسانها هستند و آنها را ارشد خود میدانند. رپتایل-دراکوها خودشان را به عنوان باهوشترین نژاد در کیهان میدانند و اعتقاد دارند که انسانهای زمین نتیجه فرآیندهای ژنتیکی-بیولوژیکی آنها در سیارات مختلف هستند.

آلفا دراکوها یک طبقه سلطنتی دارند که رنگشان روشنتر است، پوستی سفید دارند و بال دارند، و دو یا سه برابر بزرگتر از یک انسان هستند، و خیلی عضلانی. آنها خیلی تهدید کننده و مستبد هستند، و حتی نسبت به اعضای گروه خودشان که ممکن است از دستورات سرپیچی کرده باشند، رحمی نشان نمی‌دهند.

رپتایلهای زمین فرماندهی گروهی را به نام خاکستری‌های کوچک به عهده دارند. رپتایلها فاقد کالبد احساسی هستند.

نژادهای رپتایل شناخته شده روی زمین با سیاستمداران و افراد سطح بالای دولتی و نظامی قراردادهای مختلف بستند، که بنام پروژه‌های سیاه دولت سایه نامیده میشود، مانند secret space programs, پروژه MILABS, و ایجاد پایگاههای مخفی نظامی جهت آزمایش و بکارگیری تکنولوژی‌های بیگانه که از طریق قرارداد به آنها دسترسی دارند.

دراکوها به شدت دارای ویژگیهای نظامی‌گری و زن‌ستیزی بوده و نژاد جنگ طلبی هستند که در حال کنترل سیاستمدارها، سیستم مالی، سیستم پزشکی و دارویی و سیستم مالی و بانکداری هستند. آنها و نژادهای تحت فرماندهی آنها، جنگ و کشتار را از طریق نظامی‌گری، ایجاد فقر آگاهی و اطلاعات، برنامه‌های بردگی انسان، خشونت دینی، تروریسم، و دزدی از دی ان ای انسانها از طریق آدمای ربایی و آزمایش انجام میدهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *