تاج گل طبیعی یا سبد گل پایه دار برای تبریک

تاج گل طبیعی یا سبد گل پایه دار برای تبریک

ما در این مطلب قصد داریم در مورد انواع سبد گل پایه دار، انواع تاج گل تبریک، خرید تاج گل برای افتتاحیه، تاج گل تبریک برای نمایشگاه، خرید سبد گل پایه دار برای عروسی و جشن، اندازه ی تاج گل تبریک، قیمت سبد گل پایه دار و متن روی تاج گل تبریک صحبت کنیم. به طور کلی انواع سبد گل به ۳ نوع سبد گل دایره ای، بیضی و آبشاری تقسیم می شود. سبدهای گل پایه دار خود شامل تاج گل یک طبقه، دو طبقه، ۳ طبقه و تاج گل چوبی می باشد. قیمت تاج گل تبریک هم طبیعتا بسته این موارد، اندازه، نوع دیزاین، جنس سبد و تعداد طبقه و نوع گل های انتخابی، متغیر می باشد.

حال اگر می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

سبد گل پایه دار

سبد گل پایه دار

 

خرید تاج گل

بدون شک یکی از زیباترین و ماندگارترین هدایایی که می توان به عنوان تبریک و شادباش در مناسبت های مختلف از خواستگاری، مراسم های تولد و جشن های ازدواج و نامزدی گرفته تا افتتاحیه شرکت ها، نمایشگاه ها و موفقیت های تجاری، به دیگران اهدا کرد انواع تاج گل های تبریک است. امروزه در تمام مراسم های رسمی و جشن ها از تاج گل استفاده می شود چرا که این سبدهای گل از تعداد زیادی گل تشکیل شده اند و شکوه و زیبایی خیره کننده ای دارند. لذا در فیلمبرداری و عکاسی جلوه ای خاص دارند.

نکته مهم در خصوص تاج گل ها این است که این نوع گل ها داخل سبدی هستند که پایه دار است به همین دلیل به آن ها سبد گل پایه دار هم می گویند. بسیاری از افراد بر این باورند که این گل ها با هم فرق دارند در صورتی که تاج گل با سبد گل پایه دار هیچ تفاوتی ندارند و در واقع یکی هستند.

اما علاوه بر سبد گل پایه دار یا همان تاج گل، نوع دیگری گل برای تبریک وجود دارد که آن، سبد گل است. اندازه و سایز سبد گل از تاج گل کوچکتر است و طبیعتا آن شکوه و و عظمت تاج گل را ندارد. ولی در بسیاری از گلفروشی ها انواع سبدهای گل وجود دارند که بسیار زیبا و خیره کننده هستند و می توان آن را به عنوان شادباش در انواع مناسبت ها هدیه داد.

خود سبد گل به ۳ دسته ی سبد گل دایره ای یا گرد، سبد گل بیضی و آبشاری تقسیم می شود. این نوع سبدها هم برای هر مناسبتی چون عیادت، تولد نوزاد، جشن و نامزدی و .. مناسب است. عموما از این نوع سبدها برای عرض تبریک استفاده می کنند. از دیگر قابلیت های این سبدها قیمتشان است که هم ارزان قیمت دارند و هم سبد گل لاکچری و گران قیمت.

سبد گل پایه دار

سبد گل پایه دار

انواع سبد گل پایه دار

سبدهای گل پایه دار یا همان تاج گل ها به ۴ دسته تاج گل ۱ طبقه، تاج گل ۲ طبقه، تاج گل ۳ طبقه و تاج گل های چوبی تقسیم می شوند. هر شخصی می تواند با توجه به مناسبتی که پیش رو دارد و هزینه ای که می خواهد بابت این گل بپردازد تاج گل مورد نظر خود را که می تواند ارزان قیمت و یا لاکچری باشد انتخاب کند.

خرید تاج گل برای تبریک افتتاحیه

بدون شک اولین تصویری که هر شخصی بعد از شنیدن واژه افتتاحیه در ذهن خود مجسم می کند تاج گل های مختلفی است که در این مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه دیگر اکثر افراد برای افزایش یا حفظ روابط کاری و تجاری خود از انواع تاج گل ها برای هدیه دادن استفاده می کنند. اما اگر نمی خواهید در خرید این گل ها هزینه بالایی بپردازید می توانید تاج گل های ارزان قیمت و یک طبقه را انتخاب کنید. اولی اگر طرف مقابلتان شخص مهمی است و احترام خاصی برای او قائلید بهتر است تاج گل های لاکچری را انتخاب کنید.

در هر صورت، چه تاج گلتان ارزان قیمت باشد و چه لاکچری و گران قیمت باید به نکته ای توجه کنید و ﺁن توجه به فصل و گل های انتخابی شماست. در واقع باید شما گلی انتخاب کنید که در فصل مورد نظر، بیشترین ماندگاری را داشته باشد. به عنوان مثال در تاج گل هایی که مخصوص افتتاحیه اند باید گل هایی استفاده شوند که در برابر سرما و گرما، بیشترین مقاومت را از خود نشان می دهند.

خرید تاج گل برای نمایشگاه

از دیگر تاج گل های پرمصرف می توان به تاج گل های تبریک نمایشگاه اشاره نمود که این نوع گل ها نه تنها در نمایشگاه ها بلکه در داخل سالن های همایش، سالن های کنفرانس و تالارها و سایر مناسبت هایی که در فضاهای سرپوشیده انجام می گیرد استفاده می شود. در واقع امروزه استفاده از تاج گل ها در ورودی غرفه ها به نوعی ترفند برای جذب مخاطب بیشتر تبدیل شده است چرا که این گل ها از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار هستند. به همین دلیل عموما تاج گل هایی که به این منظور خریداری می شوند تاج گل های لاکچری و گران قیمت می باشند.

سبد گل پایه دار

سبد گل پایه دار

البته اگر نمایشگاه مورد نظر شما دائمی است بهتر است از تاج گل های مخصوصی استفاده کنید که عموما این تاج گل ها با گل های آنتوریوم با رنگ های مختلف و گل های لیلیوم تزئین می شوند. نکته مهم دیگر در خصوص این تاج گل ها توجه به ماندگاری گل است. عموما نمایشگاه ها ۵ تا ۷ روزه هستند لذا باید گی هایی انتخاب کنید که ماندگاری بالایی دارند.

اندازه سبد گل پایه دار

به طور کلی سبد گل پایه دار یا تاج گل ها در اندازه های مختلفی طراحی می شوند که شما می توانید بسته به نوع مناسبت خود و همچنین هزینه ی مد نظر، اندازه ی دلخواه خود را انتخاب کنید.

قیمت تاج گل

قیمت تاج گل یا سبدهای گل پایه دار به عوامل مختلفی همچون تعداد طبقه ها، جنس سبد، تعداد و نوع گل ها و همچنین دیزاین سبد بستگی دارد. طبیعتا هر چه تعداد طبقات بالاتر و کیفیت گل ها بهتر باشد قیمت تاج گل هم بیشتر می شود. تاج گل هایی که دارای گل های لیلیوم اورینتال، ارکیده، رز، استر لیتزیا و آنتوریوم هستند از قیمت بالاتری نسبت به تاج گل هایی که داخل آن ها با  گل های داوودی، میخک، آلسترومریا، لیسیانتوس و ژربرا تزئین شده است برخوردار می باشند. به تاج گل های گران قیمت تاج گل های تبریک لاکچری هم می گویند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *