معرفی محبوب ترین ساعت های هوشمند موجود در بازار

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند

امروزه ساعت‌های هوشمند به یکی از پرکاربردترین گجت‌های پوشیدنی در بازار تبدیل شده‌اند، به‌طوری‌که برندهای مختلف برای تولید و عرضه انواع ساعت‌های هوشمند و دستبندهای سلامتی با قابلیت‌های متنوع به بازار اقدام کرده‌اند. در این مطلب به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چه ساعت‌ های هوشمندی در بازار فعلی محبوبیت بالایی دارند؟ در ادامه همراه ما باشید.

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۴

یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید گوشی‌ها و گجت‌های هوشمند، برند شیائومی است که در تولید انواع ساعت‌ هوشمند اعتبار خوبی کسب کرده است. مدل شیائومی می بند ۴، یکی از پرفروش‌ترین تولیدات این شرکت محسوب می‌شود که با وجود گذشت سال‌ها از زمان تولید آن، همچنان این مقام را دارد. در این مدل هم مانند تمام تولیدات این برند،‌ ویژگی مقرون به‌صرفه بودن بسیار به چشم می‌آید. البته، نباید از این حقیقت غافل شد که قابلیت‎های این ساعت هوشمند نسبت به مدل‌های برندهای دیگر کمی محدودتر است. برای مثال، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که صفحه‌نمایش امولد این ساعت هوشمند،‌ لمسی نیست و دستورات مختلف را از طریق دکمه اجرا می‌کند.

با استفاده از این گجت شما می‌توانید حالت‌های مختلف ورزشی مانند دویدن در محیط داخلی، دویدن در فضای باز، انجام تمرینات ورزشی، شنا کردن، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را بررسی کنید. این ساعت همچنین انواع مختلف حرکات شنا را تشخیص می‌دهد.

امیزفیت Neo

ساعت‌ هوشمند امیزفیت Neo با طراحی کلاسیک یا اصطلاحاً رترو،‌ یک انتخاب مناسب برای افرادی که عاشق طرح‌های کلاسیک هستند به‌حساب می‌آید. گرچه طراحی این ساعت شما را به یاد ساعت‌های کلاسیک و قدیمی می‌اندازد، اما قابلیت‌های آن کاملاً امروزی و متنوع هستند. زیر برند امیزفیت، تحت نظارت برند شیائومی قرار دارد که ساعت‌های هوشمند امیزفیت توسط آن تولید می‌شوند. این شرکت برای مدل امیزفیت Neo، از قابلیت‌ها و استانداردهایی مانند استاندارد ضد آب تا ۵۰ متر، طول عمر باتری بیش از ۲۰ روز، دریافت اعلانات تماس و پیام، گام‌شمار، پایش ضربان قلب و هشدار عدم تحرک استفاده کرده است.

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند

سامسونگ گلکسی واچ R800

سامسونگ گلکسی واچ R800 یکی دیگر از گزینه‌هایی است که در لیست چه ساعت های هوشمندی در بازار فعلی محبوبیت بالایی دارند؟ قرار می‌گیرد. این مدل همراه با گوشی گلکسی نوت ۹ معرفی شده است و شامل یک صفحه‌نمایش امولد با رزولوشن ۳۶۰×۳۶۰ می‌شود. این نمایشگر توسط یک لایه گوریلا گلس +DX محافظت شده است. این مدل از حسگرهای متنوع مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب پشتیبانی می‌کند. بدنه گلکسی واچ R800 از فلز و پلاستیک ساخته شده و باتری به‌کار رفته در آن قابلیت نگهداری شارژ تا یک هفته را دارد.

ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند

هوآوی مدل watch fit

اگر بودجه محدودی دارید و می‌خواهید بدانید که چه ساعت های هوشمندی در بازار فعلی محبوبیت بالایی دارند، هوآوی مدل watch fit یکی از بهترین مدل‌ها برای شما است. این مدل طراحی ساده و باریکی دارد، اما با وجود این سادگی بسیار لوکس به‌نظر می‌رسد. صفحه‌نمایش این ساعت هوشمند به‌ شکل مستطیلی طراحی شده و از نوع امولد است. این نمایشگر محتوا را با کیفیت تصویر ۲۸۰ در ۴۵۶ پیکسل به نمایش درمی‌آورد.

سیستم‌عامل مخصوص Lite OS به‌کار رفته در این ساعت هوشمند باعث می‌شود که مصرف باتری آن کاهش پیدا کند. باتری این گجت هوشمند می‌تواند در استفاده معمولی تا ۱۰ روز و درصورت استفاده سنگین تا ۷ روز دوام بیاورد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *