تصاویر لو رفته از Asus ZenFone 5 گویای نمایشگر ۱۸:۹ آن است

ایسوس تایید کرده که سری های  ZenFone 5 قرار است در ۲۷ فوریه به طور رسمی معرفی شود اما تا کنون هیچ اطلاعاتی در مورد سری این گوشی ها ارائه نداده است که حد اقل بتوانیم یک پیش درآمدی از آن ها داشته باشیم. 

اینفو: اما ما به تازگی با توجه به عکس هایی که دریافت کرده ایم توانسته ایم برخی از اطلاعات لازم و مفید از این سری ایسوس پیدا کنیم. چند روز پیش چند عکس از دفترچه راهنمای این سری از گوشی های ایسوس به طور ناخواسته لو رفت و حالا اطلاعات آن را تاجایی که بتوان شرح می دهیم

گوشی جدید ایسوس

ابتدای امر باید بدانید که گفته شده این گوشی دارای نمایشگر ۵٫۷ اینچی است که با نرخ نسبت ابعاد ۱۸:۹ معرفی شده است.

همچنین ایسوس جک ۳٫۵mm صوتی را از روی گوشی خود برنداشته و ظاهرا هنوز به این انتخاب کاربران احترام می گذارد.

علاوه بر این ها  پورت microUSB  در پایین گوشی و در میان دو میکروفون و بلند گو قرار داده شده است.

گوشی جدید ایسوس

به نظر می رسد که این گوشی از نظر سخت افزاری، یک گوشی در رده متوسط اسمارت فون های امروزی باشد اما از نظر نرم افزاری قطعا پیشرفت هایی دارد و انتظار داریم که تحت اندروید ۸ ( حداقل ) روانه بازار شود.

البته گمانه زنی هایی در رابطه با این گوشی حاکی از این است که سیستم عامل این سری از گوشی های ایسوس Android ۸٫۰ Oreo خواهد بود که باز هم باید منتظر تصمیم های جدی ایسوس بود که آیا این رویا واقعیت دارد یا خیر!؟ چرا که گوشی هایی که معمولا در رده متوسط تولید می شوند از نسخه های قدیمی تر اندروید پشتیبانی می کنند و با این دسته از سیستم عامل ها روانه بازار می شوند

اما از حقیقت دور نشویم که عکس هایی که می تواند گویای ابعاد این دیوایس باشد حاکی از این هستند که با یک گوشی باریک و شکیل و زیبا روبرو هستیم به طوری که می توان تمایز آن را با سایر ایسوسی ها کاملا احساس کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *