تهیه نسخه پشتیبان در دایرکت ادمین

تهیه نسخه پشتیبان در دایرکت ادمین

تهیه نسخه پشتیبان در دایرکت ادمین

آموزش تهیه بک آپ گیری در دایرکت ادمین Direct Admin

با سلام خدمت همه کاربران عزیز. اگر بخاطر داشته باشید قبلا برای شما آموزش تهیه ی نسخه ی پشتیبان آموزش داده شده، نحوه ی بک آپ گیری از وردپرس یکی از مراحلش تهیه نسخه پشتیبان از وب سایت میباشد که توضیح داده شده. با توجه به درخواست برخی کاربران قصد آموزش این روش  در دایرکت ادمین را داریم. وارد آموزش این بخش میشیم که به ترتیب زیر میباشد…

پس از واردن کردن اطلاعات ورود به پنل مدیریت دایرکت ادمین وارد میشوید که به این صورت میباشد :

سپس گزینه Creat/Restore backup را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید

بعد از کلیک بر روی گزینه ی Creat/Restore backup ، گزینه هایی را در این صفحه مشاهده خواهید کرد که تیک آنها زده شده که که مشخص کننده قسمتی هست که میخواهید از آن بک آپ تهیه کنید. معمولا بهترین راه این هست که برای داشتن یک نسخه ی پشتیبان کلی از تمامی این قسمت ها تیک خورده و بک آپ گیری انجام شود ، بنابراین بدون برداشتن هیچ یک از این تیک ها بر روی گزینه ی Creat backup کلیک میکنیم تا از تمامی بخش ها نسخه ی پشتیبان تهیه شود.

در این قسمت شما توانستید نسخه پشتیبان تهیه نمایید و میتوانید آن را در هرجایی که میخواهید ذخیره کنید مانند کامپبوتر ، سایت Dropbox و ایمیل !
ممکن هست برای شما سوال پیش بیاید  که نحوه ی بازگردانی بک آپ به چه صورت میباشد ؟ که این کار کار بسیار ساده ای میباشد.
از همان بخش قبلی Creat/Restore backup لیستی از نسخه های پشتیبانی که تا به حال تهیه کرده اید رو با تاریخ تهیه مشاهده می کنید که میتوانید هر یک از آنها را انتخاب کنید و عملیات Restore را انجام نمایید.

همچنین برای حذف بک آپ های گذشته و غیر قابل نیاز نیز بر روی Click here for a list of your current backups کلیک کنید و بک آپ مورد نظر خود را  حذف کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *