توریست آلمانی ویدیوی یوفو تغییر شکل دهنده را از پنجره هواپیما شکار کرد

یک توریست آلمانی از پنجره هواپیمای در حال پرواز ویدیویی را از یک یوفو تغییر شکل دهنده و درخشان ثبت کرده که سروصدای زیادی به پا کرده است.

اخیرا یک گردشگر آلمانی ویدیویی از یک یوفو درخشان و تغییر شکل دهنده را در آسمان ضبط کرده است که به گمانه‌زنی‌ها و نظریه‌های توطئه دامن زده است. این ویدیو در شبکه های اجتماعی و یوتیوب بازتاب زیادی داشته و خیلی‌ها از آن به عنوان یک شی ناشناس یا بشقاب پرنده یا یوفو یاد کرده‌اند. گفته می‌شود این توریست آلمانی در هنگام پرواز با هواپیما این نور عجیب را از پنجره خود مشاهده کرده و از آن فیلمبرداری کرده است.

او که با دیدن این پدیده شگفت‌زده شده بود با دوربین نیکون P900 خود از آن فیلمبرداری کرد و مدعی شد که این شی پرنده عجیب و مشکوک به مدت هفت دقیقه در کنار هواپیما وجود داشته است. در این ویدیو یک نور سفیدرنگ درخشان نشان داده می‌شود که مدام تغییر شکل می‌دهد و در ارتفاع بالاتری نسبت به هواپیما پرواز می‌کند.

به گفته این توریست آلمانی، ارتفاع هواپیما بین ۱۰ تا ۳۰ هزار پا بود و این نور یا شیء به مدت هفت دقیقه در کنار هواپیما حرکت می‌کرد. وی می‌گوید از نظر بسیاری از مردم شاید این یک بشقاب پرنده نامیده شود، اما من بیشتر تمایل دارم که این را یک موجود بیولوژیکی یا شکل حیات بر اساس پلاسما بدانم که در جو فوقانی ما زندگی می‌کند.

در حالی که این ویدیو سروصدای زیادی به پا کرد و بسیاری از مردم مجذوب این منظره بودند، برخی دیگر از کاربران گفتند که این پدیده می‌تواند بازتابی روی شیشه پنجره هواپیما باشد. همچنین خیلی‌ها هم این ویدیو را یک حقه می‌دانند و می‌گویند این ویدیو حاصل زوم کردن دوربین روی قطرات آب در خارج از پنجره بوده است. به عنوان مثال یکی از کاربران گفته است:

اگر تا به حال از پنجره‌های هواپیما عکس گرفته باشید این را تشخیص می‌دهید. کریستال‌های یخ در پنجره‌های دوجداره به این شکل به نظر می‌رسند، می‌پرند، حرکت می‌کنند و در یک لحظه تغییر شکل می‌دهند.

ارزانسرای آرایشی

همچنین برخی از محققان به این ویدیو واکنش نشان داده‌اند و گفته‌اند که این تصویر حاصل از شکست نور در نقطه حائل بین شیشه هواپیما و فضای بیرون آن است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *