حیات فرازمینی در زمین – ایا ما انسان ها فرازمینی هستیم

موجودات فرازمینی

حیات فرازمینی در زمین – و برسی ماهیت ستارگان در این رخ داد

ایا اوریون فقط یک ستاره است و یا چیز بیش از این را در خود نهفته دارد

 

چون ناگهان ما متوجه می شیم که “اوریون ” واقعاً چه معنایی داره معنای اون در رابطه با خلقته “خلقت جادویی” و خلقت در اون روزها فقط با خدایان مربوط بوده.

“اوریون” و “اوزیریس” در مصر باستان یکی بوده اند .

اهرام مصر

اهرام مصر

مصریها معتقد بودند که “اوزیریس” یک روزی از “اوریون” بر میگرده . همه فرهنگهای باستانی چنین باوری را درباره کسی که روزی باز می گردد داشته اند.

ما هنوز هم منتظر کسی هستیم که روزی قراره برگرده آیا حکایات مصریان درباره آفرینش در حقیقت، گزارشیست از منشاء غیر زمینی بشر ؟

همانگونه که نظریه پردازانِ فضانوردان باستانی به آن معتقدند؟ در اینصورت، آیا ممکن است که آنها شواهد بیشتری از خود بر جای گذاشته باشند؟ مثلاً شواهدی حکاکی شده بر سنگ؟

بر اساس متون اهرام که مجموعه ای از مکتوبی مذهبی کنده شده بر دیوارهای اهرام و متعلق به ۲۴۰۰ پیش از میلاد است “اوناس”، فرعون مصر باستان به مدت ۳۰ سال بر مصر حکومت کرد …

پیش از آنکه راهی سفر دریایی خود و مجموعه ستاره های “اوریون” شود .

“اوناس” ، بر اساس متون اهرام از خوردن خون دشمنان فناپذیر خودش و همینطور با ذبح کردن خدایان و خوردن حریصانه اونها نیرو می گرفت.

میگن که این کار بر مبنای باورهای جادویی انجام میشده که بر اساس اون، نوشیدن خون افراد نیرومند قدرت اونها رو به فرد منتقل می کرده.

“اوناس” بعد از ذبح کردن و بلعیدن روح و قدرت اونها به “اوریون” سفر کرد

آیا ممکن است که آثار به جا مانده در کتیبه های اهرام آنطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی می گویند چیزی بیش از افسانه پردازی صرف بوده باشد؟

آیا ممکن است که “اوناس” واقعاً به فضا سفر کرده باشد؟ اما چگونه؟ شما وقتی حکایات مصر باستان رو می شنوید می بینید که به روشنی مبین اون هستند که هدف از ساخت هرم بزرگ تنها ساخت یک مقبره نبود بلکه بیشتر به منظور ایجاد یک معبر انتقال بوده فرعون به صورت یک انسان، وارد این مرحله میشد و طی روند تکنولوژیکی که اهرام بر اون مبنا ساخته شده اند.

فرعون به یک خدا تبدیل می شد و حالا دیگه اون کسی بود که می تونست به ستاره ها رفت و آمد کنه.

 

ظاهراً هدف اونها ایجاد یک سکوی پرتاب بوده یک سکوی عبور برای فرعون

ایده اصلی بر این مبنا بود که بنایی ایجاد کنند تا با این بنا روح شاه به ستاره ها فرستاده بشه آیا ممکن است که فراعنه مصر باستان قادر به سفرهای رفت و برگشت به ستاره ها و “اوریون” و با استفاده از اهرام بوده باشند؟

طبق گفته نظریه پردازان فضانوردان باستانی اثبات این موضوع را می توان در بررسی یک سری کانالهای استادانه ای که در درون هرم بزرگ ایجاد شده است، یافت.

هواکشهایی که مستقیماً رو به ستاره های “اوریون” و “شباهنگ” تعبیه شده اند مطمئناً اطلاعات علمی بسیاری وجود داره که نشون میده این هرم و سرتاسر مجموعه اهرام “جیزه” و جهت این کانالها و همچنین دهلیز شاه و ملکه رو به “اوریون” قرار دارند.

و این می تونه پیامی برای ما باشه که به ما میگه این فرازمینی ها از کجا اومده اند.

این که هر سه هرم “جیزه” در یک راستای معین از “کمربند اوریون” واقع شده اند ، موضوع بسیار جالبیست.

و به نظر میرسه که این موضوع نشان دهنده آن هست که “اوریون” مقصد نهایی معبر آسمانیست که اونها در “جیزه” بنا کرده اند.

چرا هرم بزرگ، دارای هواکشهاییست که رو به “اوریون” تعبیه شده اند؟

آیا ممکن است که آنها به عنوان نوعی معبر کیهانی میان زمین و “اوریون” مورد استفاده بوده باشند؟ در اینصورت، آیا ممکن است که این نیز دلیل دیگری مبنی بر منشاء فرازمینی ما باشد؟

هستند کسانی که معتقدند پاسخ را می توان در میان صحرای حبشه یافت جایی که محققین توانسته اند در آن چیزی را بیابند، که می تواند کهن ترین مجموعه بناهای رو به “اوریون” به حساب آید .

مصر باستان

مصر باستان

جنوبِ مصر

در ۵۰۰ مایلی جنوب “قاهره” و در ناحیه ای متروک در شرق صحرای بزرگ افریقا یک منطقه اسرار آمیز باستانشناسی موسوم به فلات “نبتا” واقع شده است .

محققین معتقدند، این سنگهای بزرگ که در سال ۱۹۷۴ کشف شده و در اینجا و آنجا پراکنده گشته اند .

قسمتهایی از مجموعه مذهبی وسیعی متعلق به تمدنی باستانی بوده اند که از ۶,۴۰۰ تا ۳,۴۰۰ پیش از میلاد و درست پیش از ظهور مصریان از آبادانی برخوردار بوده است.

ما میدونستیم که مناطق ماقبل تاریخ زیادی در “صحرا” و در این بخش از بیابانهای مصر وجود داره .دلیل تفاوت فلات “نبتا” این هست که اینجا یک محل زندگی نبوده کاملاً واضحه که یک مکان آیینی بسیار پیچیده بوده.

خصوصیات غریبی داره دارای دوایر متحد المرکزیست که به: «استون هنج کوچک صحرا» معروفه ،برای بیش از سه دهه این ساختار مُدور سنگی و همراستایی آن با ستاره های کمر بند صورت فلکی “اوریون” باستانشناسان را به چالش کشیده بود.

سازنده های فلات “نبتا” ظاهراً درک بالایی از فیزیک و ریاضیات داشته اند که تونستند ساختاری ایجاد کنند که کاملاً نشان دهنده اینه که اونها از علم صُور فلکی آگاهی زیادی داشته اند.

مهندس “رابرت باوال” و فیزیکدان فضا “تامس بروفی” برای بیش از ده سال این ساختار اسرار آمیز را مورد مطالعه قرار دادند.

آنها در کتاب خود، موسوم به “پیدایش سیاه” آورده اند که این دوایر سنگی نمایه ای نجومیست که با ستاره های کمربند “اوریون” در زمان اعتدال تابستانی همراستاست.

و ردیفهای سنگی هستند که ستاره ها رو نشون میدن ما فکر می کنیم که این گاهشمار مدور در واقع نموداریست که گردش فلک رو در طول زمان نشان میداده مدلی که در اینجا می بینید، یک ماکت کوچک از گاهشمار مدور فلات “نبتا”ست این سنگها در واقعیت، تا زانوی شما می رسند.

و قطر دایره اونها، در حدود ۱۲ فوته دو دروازه هم روی محیط دایره قرار داره

این دروازه ها رو به مکان طلوع خورشید در زمان اعتدال تابستانی هستند طبق گفته دانمشندان تاریخ گذاری کربنی نشان داده است که این سایت در حدود ۷,۰۰۰ سال پیش ساخته شده است با در دست داشتن این محاسبه زمانی “بروفی” دروازه های مذکور و سنگهای مرکزی را مورد مطالعه قرار داد و دریافت که در حدود ۴,۹۰۰ پیش از میلاد بوده

که این سه سنگ مرکزی دقیقاً با سه ستاره درخشان صورت فلکی “اوریون” منطبق شده اند ما اگر به آسمان آن زمان نگاه می کردیم ، این سه سنگی که در اینجا می بینید مکان دقیق ستاره های کمربند “اوریون” را در آن زمان به شما نشان می دادند.

ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *