دانلود کتاب دنیای شگفت انگیز اطراف ما از هارون یحیی

نام کتاب: دنیای شگفت انگیز اطراف ما – راهی به سوی خداشناسی

نویسنده: هارون یحیی

مترجم: علیرضا عیاری

انتشارات: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سال نشر: ۱۳۸۷

زبان: فارسی

تعداد صفحات: ۱۴۶ صفحه

فرمت: PDF

حجم: ۹٫۰۲ مگابایت

دنیای شگفت انگیز اطراف ما – راهی به سوی خداشناسی

هر ذره از این دنیای پهناور معجزه‌ای شگرف و نشانی بی‌همتا از خرد و قدرت و هنر خداوند است. هماهنگی و تناسب شگفت‌انگیز قوانین فیزیکی حاکم بر یک ذره تا کهکشان‌های کیهان بی‌کران زمینۀ زندگی در این کرۀ خاکی را برای انسان‌ها پدید آورده است. از سرعت انبساط جهان گرفته تا موقعیت زمین در کهکشان راه شیری، از طیف تشعشعات خورشید گرفته تا مقدار غلظت آب، از فاصله ماه تا زمین گرفته تا نسبت گازهای تشکیل‌دهنده اتمسفر و عوامل بی‌شمار دیگر همگی در چگونگی زیست مناسب انسان درکارند. کوچک‌ترین دگرگونی حتی در یکی از این عوامل، زندگی بر روی زمین را ناممکن می‌سازد.

در کتاب دنیای حیوانات، هارون یحیی برپایۀ تازه‌ترین داده‌های علمی، به زبانی ساده و رسا و همراه با تصاویر متناسب و گویا، در پی آن است تا این دقت شگفت‌انگیز و این میزان‌سازی دقیق در آفرینش را بازگو کرده و خرد را به پیشگاه آفرینندۀ حکیم رهنمون سازد. برخی از عناوین این کتاب عبارتند از:

• شگفتی های خلقت منظومه شمسی

• معجزه ای در سرعت انبساط جهان

• هماهنگی بین نیروها در جهان

• ترتیب دقیق در منظومه شمسی

• معجزه نور نامرئی

• گزینش شگفت انگیز اتمسفر

• معجزه شیمیایی در آب

• معمایی در تنوع سلول ها

• هوش باکتری ها

و …

هارون یحیی، امروزه در بازار کتاب ایران به نامی آشنا و پرفروش بدل شده است. اکنون کتاب‌های متعددی از این نویسنده‌ ترک در ایران، در هر دو حوزه‌ بزرگسال و کودک منتشر و از سوی خوانندگان ایرانی با استقبال رو‌به‌‌رو شده است. مردم سراسر جهان نیز کتابهای هارون یحیی را به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، اردو، عربی، روسی، یونانی و … مطالعه می کنند. کارهای هارون یحیی همه در جهان تحسین شده و سبب ایمان آوردن تعداد زیادی از مردم و قوت ایمان عده ای دیگر گشته است. خردمندی، اخلاص و فصاحت کتابهای وی بر قلب خواننده اثر می گذارد. بدون شک این همه از برکت خرد و فصاحت نهفته در خود قرآن است. ناممکن است کسی آثار این دانشمند را خوانده باشد و باز هم از نظریات ماده پرستی الحادی دفاع نماید. سپاس از نوشته های هارون یحیی که تمام تحرکات انکاری را در عصر حاضر مغلوب گردانیده است

download-book

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *