در عمق اینترنت چه چیزی نهفته است؟ (۳)

Deep web یا Dark web دو اصطلاح متفاوت است که به قسمتی بسیار بزرگ از اینترنت نسبت داده میشود، قسمتی که برای نشان دادن آن چگالی یخ و آب را مثال میزنند، واقعیت این است که موتور جستجویی هایی مانند گوگل طوری طراحی شده اند که تنها میتوانند حدود ۵ درصد از کل محتوای مورد استفاده را جست وجو کنند و چیزی حدود ۹۵ درصد از محتوا را بدون جستجو رها میکنند، اما در این ۹۵ درصد چه میگذرد؟ هیچ بدبینی در کار نیست چراکه از ۹۵ درصد موجود تنها ۱۰در صد به شکل سایت قابل مشاهده است، سایت هایی به غایت سیاه و وحشتناک…تجربه ای که به هیچ کسی پیشنهاد نمیگردد….

انسان، مخوف ترین موجود زنده ی هستی است، شکی در این ندارم…(ژنرال منستوف )

شاید این جمله درمورد مطالب پیش رو کافی باشد، انسان های مریضی که رفتار آنها به هیچ شکل قابل توجیه نیست و تنها یک دیوانه قادر به انجام انها خواهد بود.

در این قسمت دو سایت بسیار مخوف را که توسط یک نفر اداره میشدند خواهیم دید، تصاویر موجود بسیار زننده و دهشتناک است و با توجه به محدودیت های موجود تنها عکس های موجود در گوگل و جستجوی عادی قرار داده میشود و ویدئوهایی که به آنها اشاره خواهد شد به علت افتضاح اخلاقی -جنسی موجود در آنها قرار داده نخواهد شد.

در سال ۲۰۰۶ سایتی به نام DAFU  LOVE  تاسیس شد که در آن تصاویری بسیار عجیب و غریب و بیمارگونه منتشر میشد، مانند تمام سایت هایی که از این دست بودند ابتدا تنها شک درمورد یک شوخی کثیف بود تا اینکه در سال ۲۰۰۸ ویدئویی از این سایت برای فروش قرار داده شد که حتی قبول حقیقت داشتن آن بسیار سخت بود، انسان تا چه حدی میتواند بیرحم و بیمار باشد؟!

در این ویدئو که با قیمت ۱۵۰۰ دلار برای فروش قرار داده شده بود و در مدت ۶ ماه بیش از ده هزار بار دانلود شد اعمالی بسیار وحشتناک و فراتر از باور صورت میگیرد.

با توجه به احتمال ف-یلت-ر شدن و طیف متنوع خوانندگان سایت از بازگو کردن اتفاقات ویدئو معذورم.

پس از انتشار این ویدئو ی بسیار عجیب اف بی آی شروع به دنبال کردن اطلاعات موجود در رابطه با آن کرد.

یک سال پس از انتشار این ویدئو سایت دیگری با نام Daisys destruction  شروع به فعالیت کرد، در این سایت نیز تصاویر و ویدئوهایی بسیار مخوف منتشر شد که در آن تعدادی دختر بین ۱ تا ۱۰ ساله به شکل عریان روی هم افتاده بودند و افرادی در حال کتک زدن آنها بودند، اعمالی که پس از آن روی این کودکان انجام شد بسیار وحشتناک بود به طوری که اف بی آی به سرعت اقدام به بررسی موضوع کرد.

یکی از نکات بسیار جالب درمورد این ویدئوها این بود که سعی شده بود در آنها صحنه های خاصی از بعضی فیلم ها را تقلید کنند! برای مثال فیلم معروف ۱۲۰ روز پازولینی که در سکانس آخر اعدام ها به روش قرون وسطایی رخ میدهد را به شکلی بسیار وحشتناک تقلید کرده بودند.

در قسمتی دیگر نیز سعی شده بود قسمتی از فیلم “یک فیلم صربی” تقلید شود.

بریدن زبان، شکست جمجمه، تجاوز با وسائل مختلف و … تنها قسمتی از این ویدئو های عجیب بود.

درنهایت اف بی آی با دنبال کردن اطلاعات مختلف و خصوصیات فیزیکی قربانیان متوجه شد این فیلم ها در فیلیپین فیلم برداری شده اند.

با شروع همکاری پلیس امریکا و فیلیپین پس از ۳ ماه تلاش عاملان این جنایات دستگیر شدند، دو زن ۲۸ و ۳۰ ساله ی فیلیپینی و دوست پسر آنها “پیتر اِسکولی”.

(پیتر جرالد اِسکولی)

پیتر اِسکولی که اصلیتی استرالیایی داشت برای ارضای نیازی های کثیف فکری خود به فیلیپین رفته بود و با کمک دو زن دیگر و دزدیدن کودکان اعمال بسیار وحشتناکی را انجام داد.

از میان ۱۲ نفری که این سه نفر دزدیده بودند تنها ۲ دختر جان سالم به در بردند، که هردوی آنها از مشکلات وحشتناک جسمی و روحی رنج میبرند.

بررسی ها نشان از بیماری روانی شدید اِسکولی دارد، در نهایت در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۴ او به ۳ بار حبس ابد در یک موسسه ی روانی محکوم شد.

———————————————————————

اعمال انجام شده در ویدئوهای منتشر شده به حدی عجیب و غیرقابل باور است که بسیاری تا زمان دستگیر شدن اِسکولی آنرا دروغ میدانستند، تجاوز به کودکان، خرد کردن جمجمه، سوزاندن، بازیها ی عجیب و چندش آور مانند پرت کردن کودکان و زدن آنها با چوب گلف! و … تنها قسمتی از جنایات مرتکب شده توسط این فرد بیمار است.

خوشبختانه ویدئوهای موجود به شکل کلی توسط اف بی آی از اینترنت حذف شدند و تنها تعداد کمی لینک مربوط به آنها وجود دارد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *