رویداد افشاسازی کامل

موجودات فرازمینی

فرازمین

رویداد افشاسازی کامل ، لیزا رنی – اتحاد نور

 

رویداد افشاسازی کامل اشاره دارد به بالاترین سطح افشاگری فرازمینی برای ساکنین زمین که در آن سناریوها کاملا و با جزئیات تمام در زمینه تاریخ کهکشانی حقیقی فرازمینی پنهان انسانها برای انسانها آشکار خواهد شد و این روایت حقیقی هیچ گونه شباهتی به نسخه دستکاری شده دستورکار بیگانگان منفی تحت استراتژیهای فریب آرکانی که برای کنترل حافظه های تاریخی جریان اصلی به کار برده شده است ندارد، نسخه جعلی که از زمان تجاوز سومر-مصر برای بردگی انسانها مورد استفاده بوده است.

 

انسانها در مورد مسائلی فراتر از وجود نژادهای فرازمینی، سفینه ها و توافقنامه های همکاری آنها با دولتهای زمینی اطلاعات دریافت خواهند کرد. به علاوه، انسانها آموزش مجدد دریافت خواهند کرد تا در مورد گروه های دستورکار بیگانگان منفی، برنامه های مخفی فضایی، قاچاق انسان، کنترل ذهن، ترنس اومانیسم و دستورکارهای هوش مصنوعی، دی ان ای و برنامه های دستکاری ژنتیکی در داخل و خارج سیاره، و اینکه چگونه منابع زمین، انسانها و تکنولوژی، برای معامله و تجارت با گستره‌ای از تمدن های فراسیاره ای و نژادهای فرازمینی مورد استفاده قرار گرفته، اطلاعات کسب کنند.

 

رویداد افشاسازی کامل، شامل افشای نخبگان قدرت و بیگانگان منفی است که در زمین از قدرت سوءاستفاده کرده اند و بنابراین لازم است که تعادل انرژتیک را دوباره برقرار کنند تا آسیبهای ناشی از جنایات خود علیه بشریت را جبران کنند:

 

نژادهای مختلف فرازمینی و گارد حفاظتشان و برنامه های تغییر ژنتیک آنها، برنامه‌های هیبرید سازی، MILAB، ترنس اومانیسم و سایر دستورکارها (خیرخواهانه یا شرورانه) مرتبط با آزمایشات گسترده تکامل مشترک آگاهی و یکپارچه سازی قطبیت ها در دنیای ما؛

 

جنگهای کهکشانی، تاریخ کهکشان و دخالت مخفی فرازمینی ها در زمین و اینکه چگونه آنها از پرده مخفیکاری برای نفوذ و تأثیر بر همه تعاملات انسانی، جوامع و سیستم های اعتقادی بهره برده اند (آزمایشات اجتماعی)؛

 

تکنولوژی های پیشرفته مخفی که در دسترس خواهند بود که کاملا پارادایم زمین بعدسومی را توسط افشای سیستم های انرژی و قدرت رایگان، معکوس سازی پروسه پیری و بیماری، پایان دادن به فقر و بردگی، و ایجاد هوا، غذا و آب پاک و.. تغییر می‌دهند؛

 

مکانیک کوانتومی به عنوان اصول اولیه برای درک دینامیک صعود (صعود به معنی وارد شدن کالبدهای انرژتیک-روحی ما به داخل کالبد فیزیکی از طریق پروسه بیداری پیشرونده کندالینی در انتهای ستون فقرات و حرکت آن به سمت چاکرای تاج است) و واقعیت آگاهی مولتی دایمنشنال موجود در همه سیستم های انرژی هوشمند زنده؛ آگاهی در مورد طبیعت حقیقی واقعیت، مانند دروازه های ستاره ای، خطوط لی، ساختارهای ژئومنتیک، و هندسه مقدس که برای نوشتن کدهای خلقت و خلق طرح ها و هدایت طیف فرکانسی و کنترل دی ان ای و تجلی ژنتیکی همه موجودات زنده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

چنانچه افراد بیشتری بدون اینکه مورد تهدید، حمله و یا آزار و اذیت قرار بگیرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند، آنگاه انسانهای بیشتری جرأت می‌کنند حقایق را بیان کنند. مخفی کردن این اطلاعات و ادامه گسترش دروغ ها و فریبها، باعث می‌شود تا کسانیکه بر روی حمایت از صعود و یا موضوعات مرتبط با افشاگری کار می‌کنند، مورد آزار و اذیت و تهدید و یا حتی خشونت قرار بگیرند. این دلیل دیگری بر اهمیت افشاگری است.

 

افشاگری بار عظیمی از تهدیدها و حملات را از دوش عده ای از ما که از این موضوع حمایت می‌کنیم برخواهد داشت. اگر افراد از اطلاعات افشاسازی شده بهره مند شوند، تمایل بیشتری برای درک قوانین طبیعت خواهند داشت و همچنین قادر خواهند بود تا ببینند که چگونه “فرهنگ مرگ” مهندسی شد تا به هدف به بردگی کشاندن انسانها، آن قوانین را مورد هجوم قرار دهد. بیشتر مسائلی که امروزه به انسانها آسیب می‌زنند تنها با عقل سلیم و توانایی کاهش خودخواهی و حرص متوقف خواهد شد.

 

مبارزه برای افشاگری:

 

بشریت در حال تجربه یک نبرد مخفیانه مولتی دایمنشنال برای افشاگری است که تدریجا و با تغییر آگاهی جمعی به سطوح دایمنشنال بالاتر در نتیجه چرخه صعود اتفاق می‌افتد. واضح است که تلاش هایی برای سرقت و تغییر و تحریف حرکت افشاگری به هدف کسب کنترل کامل بر نحوه به اشتراک گذاری اطلاعات برای عموم در حال انجام است.

 

این موضوع از طریق نشر روایت های آشنا و تاکتیک های پروپاگاندای مشابه در جهت نفوذ روانی بر مخاطبان معین و مهره های کلیدی صورت می‌گیرد. برای اینکه یک پروپاگاندا مؤثر باشد باید سخنگو داشته باشد، باید عوامل کلیدی یا افرادی در جایگاه های قدرت با کنترل کافی بر رسانه های ارتباط جمعی وجود داشته باشند، افرادی که اعتبار زیاد و مخاطبان زیادی داشته باشند که برایشان پول ساز هستند.

 

اوپوزیسیون های کنترل شده، تاکتیک های کنترل ذهن قابل پیش بینی جهت گنجاندن افراد کلیدی در پستهای کلیدی و نقش های رهبری یک حرکت خاص هستند، که در بیشتر اوقات ناگهان ظاهر می‌شوند و به عموم مردم واقعیت‌های باورنکردنی یا قطعاتی از حقایق جالب را مطرح می‌کنند. ممکن است شخصیتی ماهر باشد که در پی جمع آوری دنبال کنندگان زیاد آنلاین از طریق انتشار جنگهای کابال از طریق حرکت کیو انان باشد. ممکن است یک شخصیت گورو (پیر و مرشد) باشد که پیشنهاد فعالسازی دی ان ای و توانایی تجلی هر آنچه که بخواهید را می‌دهد. در نتیجه این احساس گرایی و هیجان زدگی، و نیز بازاریابی یا سایر روش ها جهت انتقال این سطح اطلاعات، آنها کسب قدرت کرده و بر افرادی که جمع کرده اند تأثیر می‌گذارند، و به همراه کلیکهای آنلاین و پولی که مخاطبان برای خرید محصولاتشان یا تماشای آنها در رویدادها پرداخت می‌کنند.

 

قدرت و نفوذ، نیروهایی هستند که جمع آوری می‌شوند تا آن افراد تبدیل به شخصیت های معروف، مورد ستایش و قهرمان شوند. این افراد جمعیت‌های ساده لوح و زود باور را به هر جهتی می‌کشانند در حالیکه در نهایت گرگانی در پوستین میش هستند که در آن جایگاه گمارده شده اند تا اهداف اصیل آن حرکت را به سرقت ببرند و آن حرکات را از مسیرش خارج کنند. استراتژی اوپوزیسیون کنترل شده در شرایطی بهترین کارکرد را خواهد داشت که عموم مردم زودباور و دهن بین باشند و فاقد تفکر نقادانه باشند و نتوانند تصویر بزرگ را تشخیص دهند و نتوانند ببینند که چگونه اقدامات یا عدم آن یا دستکاری اطلاعات از جانب آن موجودیت تحت کنترل در واقع به نفع موجودیت کنترل کننده است.

 

افشاگری بسیار نزدیک است:

 

سیاهچاله های غیر ارگانیک پارگی هایی در بافت فضا زمان هستند که اتمسفر سیاره را تضعیف کرده و اجازه می‌دهند تا بیگانگان منفی و نیروهای تاریک نفوذ بسیار بیشتری به جهان ما داشته باشند. دستورکار بیگانگان منفی کاملا آگاه بوده اند که انسان های کنترل گر طمع‌کار از توافقات تجاری و فناوری ها سوءاستفاده خواهند کرد تا شرایط را برای توسعه جنگ تکنولوژیک علیه زمین در سالهای حساس پس از ۲۰۱۲ آماده سازند. برای سالهای طولانی کنترل ذهن مداوم و تاکتیک های هراس افکنی در جهت ایجاد جنگ جهانی و اشاعه آگاهی فقر و ترس همراه با نشر اطلاعات غلط از طریق رسانه های جمعی استفاده شده است تا جمعیت انسانها را گمراه و تحمیق کند.

 

در عین حال عادات طمع کارانه و سوءاستفاده از قدرت از جانب نخبگان قدرت پنهان مانده است و این امر باعث شده تا نفوذ گسترده کنترل شرکتی به بالاترین زنجیره های فرماندهی در دولت های جهانی ایجاد شود. مجتمع صنعتی نظامی، دولتهای فاسد و نظام شرکتی به وسیله قوانین بسیار سختگیرانه مخفی‌کاری از طریق اعمال مجازات اعدام و پنهان کردن خشونت آمیز مسأله فرازمینیان از عموم مردم در واقع ساکنین زمین را به دستورکار بیگانگان منفی فروخته اند. به همین دلیل است که فاش کردن مسأله فرازمینیان به عموم مردم بسیار اهمیت دارد. تا زمانیکه که این دستورکار مخفی باقی بماند، عفونت انگلی عمیق و عمیق تری زمین را دچار می‌سازد و به همه ساکنان آن آسیب می‌زند.

 

قاچاق جهانی انسان و تجارت فراسیاره ای:

 

هیچ سیستم ارزی یا مالی میان تمدن های فضایی وجود ندارد، بنابراین همه چیز بر اساس معامله کالا به کالا است. برخی از فرازمینیان به آثار هنری زمین علاقمند هستند (برخی از مشهورترین آثار هنری تاریخی مفقود شده در کلکسیون های خارج از جهان ما قرار دارند)، برخی به اقلام تجملی، ادویه جات، شکلات، یا حیات حیوانی یا گیاهی علاقمندند و بسیاری دیگر علاقمند هستند که فناوری و نمونه های بیولوژیکی شان را که جای دیگری به دست آورده اند، در ازای انسان ها معامله کنند. از این انسان ها به اهداف متعددی از جمله بردگی، تجارت جنسی و قابلیتهای مهندسی و تولیدی استفاده می‌شود (ما انسانها به دلیل توانایی‌هایی که در زمینه برخی مهارتهای فنی معین داریم، مشهور هستیم).

 

برخی فرازمینیان هستند که از انسانها به عنوان منابع غذایی به روش های مختلف استفاده می‌کنند.

 

دولتهای مخفی زمین و سندیکاهای آنها متوجه شدند که تعداد زیادی از انسانها توسط فرازمینیان مختلف به خارج از سیاره منتقل می‌شدند. پس تصمیم گرفتند راهی پیدا کنند که از این موضوع سود ببرند و بتوانند در مورد اینکه چه افرادی ربوده می‌شوند نیز حق انتخاب داشته باشند. در توافقات اولیه به آنها وعده داده شد که در ازای اینکه اجازه دهند گروه هایی انسان ها را بربایند، فناوری و نمونه های زیستی دریافت کنند، اما این فرازمینیان به ندرت وعده هایشان را عملی می‌کردند. هنگامیکه زیرساختهای پیشرفته موسوم به آی سی سی را در منظومه شمسی به همراه فناوری های پیشرفته (که برخی از هزاران گروه های فرازمینی که در منظومه خورشیدی سفر می‌کردند و حالا علاقه داشتند بدست بیاورند) توسعه دادند، و قادر شدند بیشتر مهمانان نامطلوب را از ورود به فضای اطراف زمین بازدارند، آنگاه کابال/آی سی سی تصمیم گرفت از قاچاق انسان به عنوان یکی از منابعش در معاملات کالا به کالای میان ستاره ای استفاده کند.

 

افشاسازی کامل جهت فاش کردن مقیاس کامل بردگی انسان ها است که به فراتر از سیاره و بسیاری تمدن های دیگر گسترش می‌یابد که در آنها انسان های زمینی و بسیاری از کودکان به عنوان کالای جنسی قاچاق می‌شوند. در بیشتر این موارد برده داری و بردگی جنسی و کاری، سودهای عظیمی برای دستورکار بیگانگان منفی وجود دارد.

 

خطوط زمانی جنگ دوم جهانی:

 

آنچه پنهان مانده این است که دستورکار بیگانگان منفی تأثیر وسیعی بر قدرت‌هایی داشت که جنگ های جهانی را براه انداختند و به فناوری های پیشرفته تسلیحاتی بیگانگان، فناوری کنترل ذهن، استعمار فضایی، و اعمالی نظیر قربانی های وسیع خون انسان و گرفتار کردن ارواح در سطح اختری دسترسی داشتند که بر جهان سلطه یافتند.

با پایان جنگ دوم جهانی، تلاش های سازمانی عظیمی آغاز شد تا برنامه های مجرمانه عظیم کهکشانی پنهان در برنامه های مخفی فضایی ایجاد شود که سطوح وسیع قاچاق انسان جهت بردگی، تولید سوپرسربازها، و بردگان جنسی را مدیریت کنند و از انسانها به عنوان یک کالای تجاری برای معامله با تمدن‌های فرازمینی بهره می‌گرفت.

مخالفت نخبگان قدرت با فاش شدن وجود فرازمینیان، موجودات فرابعدی و کلونی های انسانی فراسیاره ای و سازمان هایی که از تکنولوژی‌های پیشرفته سوءاستفاده می‌کنند در حالیکه علیه جمعیت زمین مرتکب جنایات بزرگ و نسل کشی جدی می‌شوند، باعث شده تا دسترسی به «رضایت آگاهانه» برای فعالیتهای زمین به نحو مغرضانه ای مسدود شود و این یعنی همه ساکنین زمین فریب خورده اند و به این ترتیب تجارت کهکشانی انسانهای برده پشتیبانی می‌شود.

این موضوع به این سندیکاهای مجرمانه انسانی و غیر انسان اجازه می‌دهد هزاران تا میلیون ها انسان بزرگسال و کودک را برای پروژه های نظامی مخفی، بردگی جنسی، منبع غذایی، و به عنوان اسباب بازی، کارگر رایگان، مهندسی ژنتیک و طیفی از دستورکارهای بیگانگان منفی بربایند که همه آنها برای برده ساختن و شکنجه انسانها است.

 

رضایت آگاهانه:

 

با توجه به اهمیت “رضایت آگاهانه” برای حفاظت از حقوق بشر و به عنوان یک دکترین اخلاقی، این مفهوم به عنوان یکی از قوانین یونیورسال جهت درخواست افشای حقایق واقعی و فاش شدن دقیق رویدادها برای جمعیت انسانها در طی رویداد افشاسازی کامل، کاربرد دارد.

در این مقطع زمانی روی سیاره زمین و با توجه به تصویر بزرگتر رویدادهای جهانی که برای برده داری وسیع و دستورکارهای کشتار جمعی موجودات فرابعدی طراحی شده اند، رضایت آگاهانه وجود ندارد. بنابراین همه افرادی که علاقمند هستند به حرکت افشاسازی کمک کنند می‌توانند با درک اصول بالاتر رضایت آگاهانه یا درک عدم وجود رضایت آگاهانه، در مورد پیامدهای اخلاقی آن برای نژاد انسان دیالوگ برقرار کنند و در همین حال تقاضا برای افشاسازی کامل قویتر و متحدتر می‌شود. در این مقطع، عدم وجود رضایت آگاهانه در نتیجه عدم افشای رویداد های واقعی و حقیقی سیاره باعث سوءاستفاده های بسیار وسیع می‌شود که می‌تواند مستقیما منجر به نابودی ژنتیک گونه های متعدد و عواقب ویرانگر دیگری شود.

 

کابال یا نخبگان قدرت:

 

نخبگان قدرت گروه کوچکی از افراد هستند که از طریق مناسک تاریک به جادوی سیاه می‌پردازند که این کار در جهت حفظ ارتباط با دستورکار بیگانگان منفی انجام می‌شود، تا بتوانند از طریق دستکاری آگاهی جمعی به وسیله برنامه دهی ترس-محور که از طریق کنترل ذهن منتقل می‌شود، کل سیاره را تحت کنترل داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *