رپری که ادعا میکند خدای جهانی دیگر بود

مسافر زمان

یک رپر مسافر زمان از لس آنجلس ادعا می کند که او در واقع “خدایی از جهان دیگر است”.

در ویدئویی که توسط تئوری توطئه کانال یوتیوب ApexTV منتشر شده است ، رپری که خود را لیل کوری نامیده بود ، گفت: “من اعتقاد دارم جهانی که من از آن هستم نابود شده است.” او ادعا می کند اثر پروانه اثبات سفر بین بعدی او است. وی گفت: “یک پروانه می تواند باعث ایجاد یک راه حل طوفان در سراسرجهان میشود ، فکر می کنید ارسال ذرات زیر اتمی به سیاه چاله چه کاری انجام خواهد داد؟”

لیل کوری سپس ادعای حیرت انگیزی را مطرح می کند که معتقد است: “من یک خدایی هستم از جهان دیگری که برای بالا بردن فرکانس ارتعاش توده ها به اینجا اعزام می شود”.

وی گفت: “شجره نامه من ممکن است از زمانهای دور یا به این سازمانهای محرمانه مرتبط باشد.”

او علیه کسانی که سعی می کنند او را متقاعد کنند ، قدم می زند و می گوید: “هرچند کسانی میخواهند من را متقاعد کنند که من از اینجا هستم ، دیوانه ام و چقدر سخت سعی می کنم دنیا را متقاعد کنم که من در واقع خدای جهانی دیگر هستم.

وی افزود: “من فقط نمی دانستم ، خیلی سریع اتفاق می افتد.“من می خواهم که همه در کاری که برای آن به دنیا آمده اند موفق شوند.

 لیل کوری برای سیاره زمین مشاوره داد ،وی گفت: “ما به این رهبران زیادی احتیاج نداریم ، ما به تأثیرگذاری نیاز داریم.

“وقتی می گویم احساس می کنم واقعاً مثل این است که من این را می دانم .: این مسافر بصری که احساس تنهایی می کند ، می گوید: “من خیلی منزوی هستم زیرا واقعاً مطمئن نیستم به چه کسی اعتماد کنم.وی گفت: “من اکنون تعداد زیادی دشمن دارم ،ایمیل هایی را دریافت می کنم که احساس می کنم دائماً تحت نظر قرار می گیرم.

“من می دانم که آنها ما را می خواهند و احتمالاً همین حالا به ما گوش می دهند.” کاربران YouTube برای رد کردن ادعاها به بخش نظرات ویدیوی عجیب و غریب مراجعه کردند.  شخصی  نوشت: “من نمی توانم منتظر قصه پیچیده تو باشم.” و دیگری نوشت: “این حیوانات را کجا می یابید؟ و آیا پیشینه این افراد را قبل از قرار دادن آنها بررسی نمی کنید؟”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *