زنی انگلیسی به نام سو سیل میخواهد ثابت کند حقیقتت جایی در بیرون از زمین است .

آیا ما در این دنیا تنها هستیم ؟ هرکسی نظریه ای دارد ، اما برای سو سیل فقط یک جواب وجود دارد. سو ۵۷ ساله از اوتلند انگلستان ادعا میکند برخوردهای زیادی با یوفوها داشته است و همچنین معتقد است در سال ۲۰۱۰ توسط بیگانگان ربوده شده است. بنا به اظهارات وی شهر هادرزفیلد محلی دایمی از فعالیت یوفوها است و او از آنها در سراسر شهر فیلمبرداری کرده است. آخرین تجربه ی او ماه گذشته در حالی که از نوری بالای خانه اش در آسمان فیلمبرداری می کرد اتفاق افتاد.

engufo (2)

engufo (1)
او می گوید :» با خواهر شوهرم کولین در آشپزخانه بودم ، کسی که چیزهای زیادی با من دیده است، او گفت دوباره چیزی بالای خانه ات است ، نوری روشن در آسمان .» سو سیل بیشترعمرش مشتاق به پیدا کردن یوفوها بوده است و در سال ۲۰۱۰ تجربه ای داشته است که مطابق توصیفاتش یک ربایش بوده است در اطراف همانجایی که دایره های کشتزار در کاستل هیل یافت شدند. او می گوید :» مشغول به مرتب کردن وسایلم و رفتن به حمام بودم ، به اتاق خوابم برگشتم و و گویی به حالت خلسه رفتم.
» روی تختخواب نشستم و بعد, پیکرهایی پدیدار شد. آنها واقعا کوچک بودند با پوست ولباسهای یکدست سیاه ، بازوهای لاغر و بلند داشتند و صورتهایشان مانند مایعات محو و تار بود. با خودم فکر کردم، اوه خدایا دارد چه اتفاقی می افتد ؟ آنها به کنار تختخواب آمدند و چیزی پرده مانند روی من کشیده شد. چیز بعدی که میدانم این است که در فضا در یک سفینه بودم و به زمین نگاه می کردم، مانند یک قارچ، و قلبم فرو ریخت. » هنگامی که یکی از آن موجودات دستش را روی شانه ام گذاشت بنظرم شبیه به ای تی بود و انگشت وسطی بلندی داشت. گویی از احساساتم تغذیه می کرد. به خاطرم می آورم که آن موجود گفت :» نگران نباش حالت خوب می شود.» احساس نکردم بخواهند صدمه ای به من یا مردم زمین برسانند، فکر میکنم آنها به اتفاقاتی که در زمین رخ می دهد اهمیت می دهند و ما نیز در حال از بین برده سیاره خود هستیم.»

engufo (1)
سو سیل همچنین می افزاید :» ناگهان از خواب بیدار شدم در حالی که لباس بر تن داشتم و روی تختخواب دراز کشیده بودم و به یاد آوردم که چند ساعت پیش به اتاقم آمده بودم. سعی کردم از جایم برخیزم اما نتوانستم سر پا بایستم ، احساس کردم بیمارم. سعی کردم کارهای روزمره ام را انجام بدهم ، آماده شوم و به سر کار بروم اما بنظر می رسید دچار پرواز زدگی شده ام. همسایه ام را دیدم ، پرسید چه اتفاقی افتاده است . گفتم فکر می کنم ربوده شده ام و او خندید. فکر می کردم دارم دیوانه میشوم بنابراین به پزشک مراجعه کردم ، پزشک پس از معاینه من را نزد روانپزشک فرستاد او نیز تشخیص داد که حال من خوب است ، همانطور که خودم نیز می دانستم.

منبع :

http://www.ufosightingsdaily.com/2016/01/alien-abductee-sue-sill-of-outlane.html

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *