یوفوها ، بیگانگان و کتاب مقدس

UFOCRASH

رئیس جمهور فقید ؛ ریگان ، سابقاَ اظهار می کرد که در طول جلسات محرمانه ۵ ساعته بحثشان با گورباچف به گورباچف گفته است : « اگر به صورت ناگهانی از جانب سایر گونه ها از سیاره دیگری ، موجود درجهان ، تهدیدی برای زمین پیش می آمد ، وظیفه من و او { گورباچف } در این جلساتی که برقرار می کنیم ، چگونه می تواند آسان باشد ؟ در این صورت تمام اختلافات کوچک منطقه ای که بین کشورهای ما جاری ست ، فراموش خواهیم کرد . » ۱۹۸۵ .
* « در جلسه مشترکمان در ژنو ، رئیس جمهور آمریکا گفت که اگر زمین با تهاجم موجودات فرازمینی مواجه می شد ، ایالات متّحده آمریکا و اتّحاد جماهیر شوروی برای عقب نشاندن چنین تهاجمی نیروهایشان را متحد خواهند کرد . من با این فرضیه مخالف نیستم ، گرچه فکر می کنم که هنوز برای نگرانی درباره چنین هجوم ناگهانی کمی زود است … » دبیر کل حزب کمونیست روسیه . میخاییل گورباچف . فوریه ۱۹۸۷ .
* « ریگان ، در ادامه … من گاه و بیگاه فکر می کنم ، اگر ما با تهدیدی بیگانه از خارج از زمین روبرو می شدیم ، اختلافاتمان در سراسر دنیا { زمین } چقدر سریع ناپدید می شد ، با این وجود ، می پرسم که آیا نیروی بیگانه هم اکنون در میان ما نیست ؟ » – جمله اول مستمسک و مقدّمه استدلال به جمله دوم . رئیس جمهور ریگان . سازمان ملل متحّد . ۱۹۸۷ .
* « اغلب برای من سؤال است که ، اگر همه ما کشف می کردیم که از سوی یک خارجی ؛ نیرویی از فضای بیرون زمین ، از سیّاره ای دیگر ، با تهدید مواجه بودیم ، آنوقت چه ؟ » رئیس جمهور ریگان .
{ چرا رئیس جمهور فقید ؛ رونالد ریگان ، دست کم در ۵ مورد در منظر عموم جامعه و حتی پیش روی سازمان ملل متحّد ، چنین اظهارات بی پروایی را مطرح کرد ؟ آیا رئیس جمهور اوباما نیز به زودی ، اظهارات مشابه ای را حتی با جزییات افشاگرانه ی بیشتر راجع به توافق پایدار طولانی ما با بعضی از نژاد های بیگانه ، مطرح خواهد کرد ؟ }
برخلاف عقیده عمومی ، در کتاب مقدّس ، دلیلی که منکر این واقعیت باشد که ، موجوداتی وجود دارند که ما امروزه آنها را « بیگانگان » یا « نژاد ها و تمدّن های فرازمینی » می نامیم ، وجود ندارد . در واقع امر ، کتاب مقدّس از داستان هایی ، راجع به برخورد با موجود فرازمینی یا بیگانه ، سفینه های فضایی ، آدم ربایی ، تبادل فن آوری ، مهندسی ژنتیک و حتی روابط جنسی بین انسان ها و بیگانگان / فرازمینی ها و اولاد آنها ، انباشته شده است. همچنانکه ما حرکت خود را به سوی واقعیت پنج بُعدی دنبال می کنیم ، یاد می گیریم که کتاب مقدّس را با دیدگانی جدید بخوانیم و مطالعه کنیم . { از گذشته تا کنون } برای پذیرش این واقعیت ها که انسان های مستقر در سیاره زمین ، تنها موجودات جهان نیستند ، ترسی وجود داشته است ؛ برای اینکه ، مردم به دلیلی نامعلوم ، احساس می کنند که شاید مجبور شوند مقداری از الهیاتی که متّکی به آن هستند و فهم سنّتی شان از زندگی بعد از مرگ را انکار نمایند . من شادمانم تا آن کسی باشم که به شما می گوید ، همه ی ما مجبور خواهیم شد تا درباره ی خدا شناسی ( الهیات ) خودمان تجدید نظر نماییم . این اتّفاق خوبی ست ، برای اینکه عمده مکاتب مذهبی که ما امروزه از آن برخورداریم ، بی نهایت پر ایراد بوده و باعث مرگ و ویرانی بسیاری گشته اند . از سوی دیگر ، کسانی هم هستند که هرگونه نظر درباره ی موجودات غیر از انسان را به عنوان موجودات وابسته به دنیای شیطانی ( شرّ ) ، طبقه بندی می کنند . * (۱ ) این عقیده به صورت جزیی ، ریشه در حقیقت دارد ؛ ولی در هر حال ما نشان خواهیم داد که
اکثریت موجودات ( باشندگان ) * ( ۲ ) غیر از انسان ، آن چیزی که ما ( demons ) شیاطین می نامیم ، نیستند . در جهان شناخته شده در حدود ۳۰۰ میلیارد کهکشان وجود دارد ؛ هر کهکشان در حدود ۳۰۰ میلیارد ستاره و خورشید های همراه با سیاراتی دارند که هر منظومه خورشیدی منحصر به فرد را می آرایند . کهکشان راه شیری ما ۳۰۰ میلیارد خورشید / ستاره دارد و ما هم اینک اینجاییم ؛ فقط نقطه ای کوچک ، در لبه یکی از حلقه های مارپیچی کهکشانمان . تاکنون منظومه ما تنها یک خورشید دارد و خورشیدی دوّم در آینده نزدیک ، قابل تصوّر نیست . در منظومه شمسی ما ۹ سیاره شناخته شده وجود دارند . ما درباره سیاره خودمان ( زمین ) دانشی اندک و سؤالات بی جواب بسیاری داریم . با این دانش ناچیزی که ما از آن برخورداریم ، چگونه کسی می تواند منکر ِ امکان وجود نژاد های فرازمینی که احتمالاَ بسیار پیشرفته تر از ما هستند ، باشد ؟
کتاب مقدّس ( کلمات فرستاده شده از جانب خداوند یکتا ) صرفنظر از چیزهای بسیار دیگری که می توان ، به آن نسبت داد، کتابی از رمز ها ، معمّا ها و تمثیل هاست . کتابی ست چند بعدی و زنده . همچنانکه آگاهی انسان رمز ها را می گشاید ، مُهرها شکسته شده و اسرار ، بیشتر افشاء می شوند. ما در زمانه پرده برداری ( آخرالزمان ) هستیم و لایه های جهل ، کنار زده می شوند . در حالیکه افشای تمامی جزییات خلقت در دو فصل آغازین سفر پیدایش کاری ناممکن می نماید ، با این حال ما نسخه ویراسته ای از کتاب مقدّس در اختیار داریم که به ما امکان می دهد تا « نقطه ها » را به هم متصل کنیم . به مقتضای عمق و اهمیّت این موضوع ، قصد ما ایجاد تکانه ای در ذهن شماست تا بیندیشید که شما نیز می توانید تحقیقات { متناسب }خودتان را انجام دهید . در هر حال ، در آینده ای نزدیک ، همانطور که – هر چشمی خواهد دید – و پی خواهد برد که ما در جهان تنها نیستیم ، تمامی شبهات ، حل خواهند شد . بویژه آنکه ما منتظر یک اعلان رسمی از جانب حکومت و رهبران مذهبی ، در آینده ای قریب الوقوع هستیم . این ، دکترین« عصری جدید » نیست ، بلکه ، صرفاَ به این علّت که بسیاری چیزها ، عامدانه از ما مخفی نگاه داشته شده و در فهم ِاجتماع کهکشانی بچه گانه عمل کرده ایم ، ممکن است در نظر انسان معاصر ، جدید ، به نظر بیاید . مسیح ( ع ) فرمود : « زمانی خواهد رسید که هر آنچه پنهان مانده ، آشکار خواهد شد و تمام اسراری که تا پیش از این ، زمزمه می شد ، از بام خانه ها به فریاد در خواهد آمد . » (۳). اکنون ما به آن زمانه رسیده ایم !
بازتعریف کلمات و شرایط ( اصطلاحات )
هر از چند گاهی فرهنگ لغات ما بروز رسانی می شود ؛ برای اینکه کلماتی که روزی برای تعریف چیزی به کار می رفتند ، به مرور زمان تغییر کرده اند . پیام مسیح این بود و هست که : « توبه کنید که پادشاهی آسمان مهیّاست . » ( ۴ ) توبه در معنای ساده اش بدین معناست که فکرت را و شیوه ای را که از آن طریق ، چیزها را می نگری ، تغییر بده ! افکار گذشته و شیوه های اعمال در گذشته را رها کن ! الگوهایت را تغییر بده و تنها در آن لحظه است که چشمان ما به روی چیزهایی که از قبل وجود دارند باز می شود . برای تحقّق فهم کامل ما از آنچه قرار است در زمین رخ دهد ، بازتعریف ِ بعضی از مجموعه ی واژگان قدیمی یهودی – مسیحی که ما به آن خو گرفته ایم ، الزام آور است . آن هایی که نمی توانند یا نمی خواهند به این تعریف دوباره تن دهند ، شدیداَ سرگشته شده و با خشونت ناشی از ترس واکنش نشان داده و حتی تجربه ای را که با « خالق » از سر گذرانده اند ، انکار خواهند نمود . ( اطلاعاتی که ما در اینجا با شما سهیم می شویم ، ناشی از تجربه های شخصی ، الهام و پژوهش می باشد . ما ادّعای این را نداریم که متخصّص ویژه چیزی هستیم . ) .

بازتعریف مفهوم خداوند
کلمه خدا . وجود محض . خالق . پدر . روح اعظم . الله که ما آن را به عنوان خداوند ( ذات یگانه ) می خوانیم و می شناسیم ، در آن معنایی که مقصود ما از این کلمات است ؛ همواره خداوند ( ذات یگانه احدی ) بوده و تغییری نخواهد کرد . ولی در هر حال ما به این نکته پی خواهیم برد که تمام چیزها ( کلماتی ) که خدا نامیده شده اند ، به مفهوم « خالق – The Creator » نیستند ؛ اگرچه که « خالق – The Creator » همیشه مشمول عنوانِ « خداوند – God » خواهد بود . به عنوان مثال : » در آغاز خداوند آسمان ها و زمین را خلق کرد » ( ۵ ) این همان خدای خالق اولّیه است . آگاهی مطلق ، حاضر در همه جا در هر زمان . خداوند یگانه قادر مطلق . در هر حال ، هر بار کلمه « خدا – God » معادل کلمه عبری « Elohim » ( الوهیم ، صیغه جمع کلمه El – جمعی از خدایان ، قادر ، نیرومند ) در کتاب مقدّس مورد استفاده قرار می گیرد ، همیشه ، مقصودش « خدای خالق » نیست . گاهی این کلمه برای توصیف یک قانونگذار ، دادرسِ { آسمانی } ، فرشتگان و حتی برای توصیف انسان به کار می رود . با در نظر گرفتن مزامیر داوود / ۸۲ ، عیسی ( ع ) نیز در صحبت با مردم زمانه اش چنین فرمود : « من پیش ازین گفته ام که شما خدایانید » ( ۶ ) – انجیل یوحنّا ۱۰ / ۳۴ به نقل از مزامیر ۸۲ ( ۷ ) – . به ملاحظه این نظر ، ما اکنون می توانیم بین « خالق قادر مطلق آلفا » و « خدای اُمگا » و خدایان نیرومند همکار خدای خالق در خلقت ( وجودهای مجرد ، فرشتگان ، انسان ها ، فرمانروایان و غیره ) فرق قائل شویم . آیا ممکن است وقتی که اجداد ما روی این سیّاره موجودات پیشرفته ای را ( فضانوردان ، دانشمندان و آموزگاران ) با فن آوری پیشرفته ، سوار بر سفینه های فضایی شان ، شناور و در حال پرواز در اطراف می دیدند ، آنان را خدایان نامیده و حتی به پرستش آن ها روی می آوردند ؟ در نظرِ مردم بدوی ناشناخته ی ساکن اعماق آمازون یا اقوام بدوی ساکن ِاعماق کنگوی آفریقا مشاهده انسانی بسیار پیشرفته از نژادی متفاوت با لباسی متفاوت که از فنّ آوری مدرن روزگار ما ( اسلحه ، هواپیما ، هولوگرام ، موبایل و غیره ) استفاده می کند ، چگونه خواهد بود ؟ آیا چنین انسانی در نظر آنان از بعضی جنبه ها ، همچون یک خدا ( رب النوع ) یا موجود فوق طبیعی جلوه گر نخواهد شد ؟ تعریف کلمه « توبه » را فراموش نکنید .
باز تعریف فرشتگان
فرشتگان پیام آورانی فرستاده شده از سوی خداوند ، در حال ماُموریت با هدفی مشخص هستند . گرچه آنچنان که گفته شد ، آنان گاهی در کتاب مقدّس ، خدایان ( Elohim or El ) (8) نامیده می شوند . در کتاب مقدّس عبرانی و ذهنیت مسیحی ، دست کم ۹ نژاد از فرشتگان وجود دارند . سلسله مراتب فرشتگان از حیث حوزه اختیار ( قدرت ) در ۳ بخش به شرح ذیل است ( ۹ ) :
۱ – سرافیم . کروبیون و اُفانیم / حاملان عرش
۲ – فرشیان . متّقیان ( عبادت پیشگان ) . صاحبان قدرت
۳ – رؤسا ( فرمانروایان ) . فرشتگان بزرگ ( فرشتگان جنگ ) . فرشتگان زیر دست .
بعضی از این نژادهای فرشتگان اصلا از نظر ظاهری شبیه انسان نیستند ؛ برای نمونه : برترین نژاد ، سرافیم هستند. ایسایا ۶ . آنها از نژاد خزندگان هستند ( مارهای آتشین پرّان ) حتی نام « سرافیم » برای تعریف همین معناست ، اما آنها نزدیک ترین فرشتگان به عرش الهی ( سریر قدرت خالق یکتا ) می باشند . اُفانیم ، چشمان بسیار دارند و گاهی « چرخ ها » نامیده می شوند . دانیال نبی آنها را مشاهده می کرد . رساله دانیال . ۷ : ۹ – ( ۱۰) . آنها عرش ( اورنگ ) نیز نامیده شدند . حزقیال نبی آن ها را مشاهده کرد و سفینه های ( یوفو ؟ ) آن ها را همچون « چرخ در میان چرخ » توصیف نمود . رساله حزقیال .۱ ( ۱۱ ) حزقیال کروبیان را هم دید که { بنا بر فرموده او } می توانند به ظاهر انسان ، شیر ، گاو نر یا عقاب تمثُل یابند . به نظر می رسد که بعضی از نژاد های فرشتگان در کتاب مقدّس ، بال دارند ( توان پرواز – که می تواند به معنای وسایل نقلیه پرنده – ارّابه های خدا باشد که به کار گرفته شده و مشاهده شده اند . حال آنکه در سایر موارد ، آنها صرفا از طریق دروازه ای آسمانی به قلمرو زمین پدیدار می شدند . فرشتگانی که پیامبران باستانی و مردان صالح می دیدند ، همان هایی هستند که ما امروزه « بیگانگان یا موجودات فرازمینی » می نامیم . مدت زیادی است که می دانیم نژاد های فرشتگان برای ماُموریت در سیارات گوناگون ، گماشته می شدند ( بر اساس گفتارهای سن توماس آکویناس ) . خدای خالق در تورات « خدای میزبان » نامیده می شود . احتمالا صدها تریلیون از این موجودات پیشرفته در سراسر هستی وجود دارند . « آیا لشگریان پروردگار به شمار در می آیند ؟ » کتاب ایّوب ۲۵ / ۲ . دست کم ۹ نژاد بیگانه / فرشته گون در تاریخ یهودی / کتاب مقدّس ذکر گردیده اند . این تصادفی نیست که ۹ سیاره شناخته شده در منظومه شمسی ما وجود دارند . با تعریف جدید ما از کلمه ی بیگانه یا فرازمینی : هر باشنده ای که ریشه در سیاره زمین ندارد ، اعم از بیگانگان یا فرشتگان ، موجود فرازمینی نامیده می شود . ما مدعی این نیستیم که فقط ۹ نژاد فرازمینی یا بیگانه وجود دارند . تعداد بیشمار بیشتری هستند که برخی از آنها در سیاره ما زندگی می کنند و اگر آنها را ببینید ، نمی شناسیدشان . و بعضی از آنها هم هستند که در ، درون سیّاره ما {زیر پوسته زمین }زندگی می کنند .
فرازمینی ها ، درون زمینی ها و دیگر گونه ها
انسان ها گونه ی غالب روی سیّاره زمین هستند . بیشتر آنچیزی که تحت عنوان علم ، مذهب و تاریخ به شما آموخته شده در واقع امر ، فریب بوده . حقیقت ، پنهان در میان تمثیل ها ، اساطیر ، افسانه ها و فیلم های هالیوودی ، بی پرده در معرض دید بوده . اکنون ، حقیقت ، آنچنان که نیروی روح القدس از آن پرده بر می دارد ، در حال افشاء شدن است . ای تی ( ET ) یا فرازمینی ( Extraterrestrial ) چیست ؟ فرازمینی به معنای موجود ( باشنده ) ای است که ریشه در زمین ندارد . آنها اهل سیّاره دیگری در منظومه خورشیدی ما یا خارج از منظومه خورشیدی ما هستند . میلیاردها یا تریلیون ها سیاره در جهان هستی وجود دارند .
بعضی از این موجودات ، انسان نما ( به ظاهر شبیه انسان ) برخی ها خزنده ( مانند مارمولک یا مار – مار را در باغ عدن در اسطوره آفرینش به خاطر می آورید ؟ ) بعضی ها « حشره مانند » ( شبیه ملخ یا آخوندک ) بعضی ها « دورگه » ( نیمی انسان – نیمی حیوان ) و بعضی از آنها « دو زیست » ( شبیه ماهی یا دولفین ) هستند . روی سیّاره زمین ، ما برای تعریف یک شخص از روی رنگ پوست ، اندازه هیکل ، جنسیت و ظاهر کلی ، شرطی شده ایم در حالیکه ، بیشتر گونه های پیشرفته به تناسب { میزانِ } روحانیت ، هوش و قدرت مغزی ، مشخص می شوند . شکل فیزیکی یا بدنی که در بردارنده « جوهره پروردگار خالق یکتا » ست ، ربطی به آن تعریف { از دسته بندی ماهیت موجودات } ندارد ، خواه شبیه حیوان باشند ، خواه شبیه حشره ، ماهی یا انسان .
« IT » یا درون زمینی ها ( Intraterrestrials ) ، آنهایی هستند که زیر سیاره زمین زندگی می کنند . آنها مدت زمان زیادی است که اینجا بوده اند و ظاهری انسان نما دارند . روی این بخش از تاریخ زمین سرپوش گذاشته شده و به عنوان « راز » از آن محافظت شده . قبایل بومی گوناگونی ( سرخپوستان / اسکیموها ) برای هزاران سال است که درباره این باشنده ها ، سخن گفته اند . سال ها قبل در نواحی شمال کانادا ، من ، همنشین سرخپوستان کهنسالی شدم که به من داستان های زیادی درباره تمدن های پیشرفته زیر زمینی قطب شمال ، که از اجدادشان به آن ها رسیده بود ، تعریف کردند. دروازه ای هم{ به روی تمدن زیر زمینی } در قطب جبوب هست . کاشف انگلیسی « پِرسی هریسون فاوست » در سال ۱۹۲۵ میلادی ، همان را کشف کرد . آیا این می تواند دلیلی بر آن باشد که چرا هواپیما ها مجاز نیستند تا بر فراز این نواحی پرواز کنند یا تصاویر ماهواره ای ما از آن ها اجتناب می کنند ؟ هیتلر نیز به دنبال موجودات زیر زمینی بود . از قدیم اعتقاد بر این بوده است که دروازه دیگری به درون « شامبالا » و « آگارتا » ( باشنده گان زیر زمینی ) در اطراف سرزمین تبّت وجود دارد . (۱۲) .
باشندگان ابعادی ( فرا بعدی ) ، آنهایی هستند که درون فرکانس ارتعاشی بالاتری خارج از دیدِ طبیعی ما و در اطراف ما وجود دارند . ما آن را « بُعدی دیگر » می نامیم . این بعد چهارم است که ما گاه و بیگاه با آن فعل و انفعال متقابل داریم . این همان بُعدی است که بسیاری از باشنده هایی که ما آنها را « شیاطین – demon » ، « شبح » می نامیم و آنهایی که در حال عبور از فضای بین ابعادی در تله گرفتار می شوند ( منظور گرفتار شدن در بعد سوم ) ، درون آن موجودیت دارند . آنها فقط می توانند در گستره بُعد چهارم عمل نمایند و خود را در جهان ۳ بعدی ما صرفاَ ظاهر نمایند . این باشندگان بین ابعادی غیر از انسان از کجا آمدند ؟ حالا که ما می دانیم فرازمینی ها : بیگانگان / فرشتگان مدت زمان درازی ست که در حال رفت و آمد به زمین بوده اند ، کتاب مقدّس به همراه علم جدید معنای بیشتری را تداعی می کنند .
در سفر پیدایش ۶ : ۱ – ۴ درباره ی باشندگانی به نام « پسران خدا » سخن می گوید که با انسان اختلاط می نمودند ؛ این همان بیگانگان / فرشتگان اند که با انسان رابطه جنسی داشتند . اولاد آنها « نفیلیم – Nephilim » بودند ؛ غول ها . و در حقیقت مواردی از آدم ربایی فضایی و تجاوز وجود داشته . « آنها همسرانی را که بر می گزیدند با خود می بردند » این ها همان بیگانگان / فرشتگانی بودند که وضعیت ماهیتی اولیه خودشان را حفظ نکردند . رساله یهودا ۱ : ۶ – پطرس ۴ : ۲ ( ۱۳ ) . بر طبق فصل ششم « کتاب انوخ » ( ۱۴ ) ۲۰۰ فرشته / موجود بیگانه از « نژاد یا سلسله ی گریگوری – Grigori » ( ۱۵ ) سوار بر سفینه ها یا آنچه کتاب مقدّس آنها را « ارّابه های خدا » می نامد ، بر روی « کوه هرمون » در لبنان ، فرود آمدند . آنان « مراقبان » نژاد بشر بودند . آنها تصمیم گرفتند که با انسان ها و حیوانات سکس داشته باشند و بر طبق کتاب انوخ ، آزمایشات ژنتیکی را هدایت کردند . صبر کنید ! ولی مگر مسیح نگفته بود که فرشتگان / بیگانگان ، بدون جنسیت هستند ؟ نه ! « برای اینکه در قیامت ، کسی نه زن می گیرد و نه شوهر می کند ، بلکه همه همچون فرشتگان آسمان خواهند بود .» – انجیل متّی سوره ۲۲ آیه ۳۰ ) ازدواج ، برای اینکه نسل انسان منقرض نگردد و با هدف زایش ، مقدّر شد . نژاد فرشتگان / بیگانگان یا فناناپذیرند یا برای هزاران سال عمر می کنند . انقراض در مورد آنها امکان ندارد . مسیح نفرمود که آنها ، بدون جنسیت هستند ؛ بلکه اساساَ ، برای حفظ نژادشان نیازی به ازدواج ندارند . ( اطلاعات و افشاگری بیشتری در مورد ۱۱ نژاد غول ها – نیمه خدایان دورگه ای که روی زمین می زیستند و اینکه چگونه امروزه به صورت ژنتیکی احیاء شده اند تا پیشگویی مسیح را به انجام رسانند – درست همانگونه که در روزگار نوح بود ، بزودی منتشر خواهد شد ) .

mounthermon

نوح نبی در روزگار خود ، تنها فردی بود که با دی ان ای – DNA نژاد بیگانگانِ گریگوری ( مراقبان – Watchers ) آلوده نشده بود . نوح ، بی نقص بود . در میان نسل خود از نظر ژنتیکی آلوده نشده بود . سفر پیدایش ۶ : ۹ – رشته DNA نژاد گریگوری به طریقی از دی ان ای طبقات بالاتر ِنژاد های فرشتگان / بیگانگان ، متفاوت بود . مخلوط دی ان ای گریگوری و انسان غول ها و هیولاهای بی نهایت باهوشی را به وجود آورد که از میان تمام چیزهایی که می شد بدیشان نسبت داد ، نیم خیز و متمایل به خشونت بی حد و حصر بودند . به نوح در مورد آمدن طوفانی که انسان ها ، انسان های با بدن شفاف ، دورگه ها و هر چیزی را که اصلاح ژنتیکی شده بود ، نابود خواهد کرد ، هشدار داده شده بود . از آنجاکه نفیلیم ( هبوط کردگان ) نمی یا بخشی انسان بودند ، هرگز به این فکر کرده اید که بعد از نابودی جسم آنها { در اثر طوفان بزرگ } برای روح یا جان آن ها چه اتفاقی افتاد ؟ آنان تبدیل به موجودات بین ابعادی شدند که ما « شیاطین – Demons » می نامیم . توان عملکردشان به بُعد چهارم محدود شده و در دنیای سه بُعدی ما صرفاَ توان ظاهر شدن و خرابی و نابود کردن ِ { اجسام }دارند . به همین خاطر است که ، صعود فوری به بعد پنجم ؛ برای انسان و سیّاره زمین جزو الزامات حتمی مطلق است ؛ بسیار بالاتر از تمامی سلسله رؤسا – فرمانروایان ، حالت منفی یا آگاهی شیطانی . ما در حال حاضر تکرار روزگار نوح را مشاهده می کنیم ( دستکاری ژنتیکی ، کلون سازی موجودات و بیگانگانی که در حال آمیزش نطفه خود با انسان ها هستند و غیره ) . بدبختانه ، پس از طوفان نوح ، تعداد بیشتری از فرشتگانِ نژاد گریگوری به زمین آمدند ، مجذوب انسان ها شدند ، با انسان رابطه جنسی داشتند و نفیلیم های دورگه بیشتری تولید کردند . در آن روزگار و پس از آن ، غول ها روی زمین برقرار بودند – سِفر پیدایش ۶ : ۴ – و « نمرود » یکی از اولاد ِ{ ناشی از روابط جنسی آنان با انسان } بود . به همین دلیل در کتاب مقدّس ، سوابقی درباره غول ها تا ۱۰۰۰ سال پیش از مسیح و همچنین سوابق دیگری از آنها تا روزگار ما موجود است . چه چیزی در انسان ها بود که نژاد گریگوریان ( مراقبان – Watchers ) را تحریک کرد و آنچنان به هیجانشان آورد که همه چیز را به خطر انداختند ؟ کتاب مقدّس سرنخی به دست می دهد ؟ بله ! آنها نمی توانستند در مقابل موهای مجعد ، موج دار یا موهای صاف مقاومت کنند . به همین سادگی ! « پس هر زنی ، به خاطر چشم دوختن فرشتگان ، باید که پوششی را به نشانه اقتدار به سر کند . » – نامه اول پولس رسول به قُرنتیان ، بخش ۱۱ : ۱۰ ) – ریشه سنّت زنان آفریقایی و خاورمیانه به پوشاندن سر و حتی بعدها ، ترغیب زنان یونان و دنیای غرب به رعایت این سنّت به توصیه پولس رسول ، از همین جاست ، تا که فرشتگان وسوسه نشوند . ( یادآور می شوم که سرنخ ها ، اغلب درست جلوی چشم آدم پنهانند – آسمان ژرف نهم و نژاد گریگاری ( Grigari ) در مجموعه Star Trek تصادفی نیستند . )
حتی راز ژرف تری دراین باره هست که چرا مو ؟ که ما در این نوشته به صورت موشکافانه وارد بحث آن نمی شویم . سرنخش این است : موها ، رابط اتّصال به جهان هستی و آگاهی برترند . موها آنتن و گیرنده هایی برای دریافت نیروی زندگی به مغز و بدن اند . موهای انسان عیناَ شمار مشخص داشته و یا کُد بندی شده . ظاهراَ موهای زنان از طریق فرکانس دارای حساسیت بالاتر کُد بندی شده اند .
مسیح در کجای تمام این قضایا قرار می گیرد ؟
اوّل اینکه ؛ یک خدای خالق واحد هست و تمام تصاویری که کتاب مقدّس و سایر کتب مقدّس به ما نشان می دهند ، حقیقت اند ؛ حقایقی در نقاب تمثیل ها . « عیسی همه این مطالب را با مثلها برای جماعت بیان کرد و بدون مثل به آنها هیچ نگفت . » انجیل متّی ۱۳ : ۳۴ – « عیسی خودش مردانه وار بیان کرد که از این جهان نبوده .. « شما از پایینید ، من از بالا . شما از این جهانید ، اما من از این جهان نیستم . » انجیل یوحنّا . ۸ : ۲۳ – « عیسی پاسخ داد : پادشاهی من از این جهان نیست . » انجیل یوحنّا . ۱۸ : ۳۶ .
نژاد های خزنده و گریگوریان از میان فرشتگان و بیگانگان از طریق مهندسی ژنتیک و روابط جنسی ، دی ان ای انسانها را آلوده کرده بودند . به خاطر داشته باشید که « حوّا » در باغ عدن ، داشت با فردی از نژاد خزندگان ( مار ) حرف می زد . او ، حوّا را قانع کرد تا از درخت دانش / تکنولوژی ، سهمی ببرد . خداوند از قبل برای نجات و برنامه ریزی مجدد انسان ، طوری که مناسب زندگی ، آرامش و فراوانی باشد ، برنامه ای را ابداع کرده بوده تا بواسطه باکره ای ، مشخّصاَ اهل طایفه یهودا به نام مریم (س ) ( ۱۶ ) با ورود به قلمرو زندگی انسان به صورت ژنتیکی و روحانی ، دستکاری ژنتیکی را رها سازی کند . همین مداخله ژنتیکی بود که باعث شد انسان ها « فاقد نشانه » ( ۱۷ ) شوند . بنابراین ارتقاء ژنتیکی مجدد انسان به فرکانس ارتعاشی دی ان ای ( DNA ) متناسب ، مستلزم برنامه ریزی دوباره ژنتیکی بود . به همین علت ، آنقدر مهم بود که سوابق شجره انسان ( سوابق ژنتیکی ) حفاظت شود ؛ مخزن ژنتیکی انسان ها شدیداَ آلوده شده بود . « باکره ای باردار خواهد شد و پسری به دنیا خواهد آورد » ایسایا ۷ : ۱۴ – « او یشوع ( عیسی – Yahshua ؛ Ihsoa ؛ יהשוע ) نامیده خواهد شد و قوم خود را از گناهانشان نجات خواهد بخشید . » انجیل متّی ۱ : ۲۱ – مقصود از { نجات از } گناهان ، « از دست دادنِ نشانه » است . ( ۱۸ ) – نشانه چیست ؟ « نشانگر هایِ ژنتیکیِ » انسان ، از زمان تداخل با نژاد خزندگان – مارهای موضوع فصل سوم سِفر پیدایش در کتاب مقدّس ، از توالی ( ترتیب ) ژنتیکی خارج شده بودند و تا روزگار نوح ، این بی نظمی رشته های ژنتیکی بیشتر هم شده بود . نشانگر های ژنتیکی همان هایی هستند که مشخص می کنند شما چه کسی هستید . نشانگر ژنتیکی ، رشته هایی منظم از « ژن » یا « DNA » ای ست که مشخص می کند ، شما تا کی زنده می مانید ، به چه بیماری هایی مبتلاء خواهید شد ، رنگ پوستتان چگونه خواهد بود و غیره .. انسان ها قربانیان « هویت اشتباه » ( ۱۹ ) شده بودند . عیسی (ع) برای این آمد تا هویّت اصیل فردی و سیّاره ای (۲۰) و هویت ما به عنوان شهروندان اجتماع کهکشانی را به ما اعطاء کند . اگر مسحیان بپرسند که آیا عیسی مسیح (ع) ، هسته اصلی { عقیده دینی } است ؟ جواب : بله است . بیشتر چیزهایی که آموخته اید ، درست بوده ، البته تا اندازه ای محدود و خارج از تعادل. بنابراین عیسی(ع) ، حتی سرور آن وسایل پرنده ( UFO’s) و سرور کسانی ست که آن ها را به پرواز در می آورند . و ما چطور این را می دانیم ؟ طی سالیان دراز در سفرهایم ، فرصت اینرا داشته ام که آدم های زیادی را از قارّه های گوناگون ملاقات کنم . با مردمی که احساس می کردند موضوع ربایش و سوء استفاده جنسی فضایی بوده اند ، اعم از زن و مرد ، حرف زده ام و داستان هایی درباره ی باردار کردن و درآوردن جنین توسط فرازمینی ها شنیده ام ، اما در هر حال ، مهم ترین چیزی که فهمیدم ، راجع به کسانی ست که قادر بودند از « ربوده شدن های فضایی » جلوگیری کنند . ( اول از همه اینکه ، ما نمی گوییم که تمام ربوده شدن ها ، نحس بوده و توسط بیگانگان / فرشتگان یا شیاطین دغل باز انجام شده – خودم شخصا اطمینان دارم که بعضی از این تجربیات به منظور هدف والاتری از جانب خدا مقدّر شده اند . در کتاب مقدّس داستان های متعددی داریم که در آن ، پیامبران توسط بیگانگان / فرشتگان ، برده شدند و چیزهایی به آن ها نشان داده شد . ) از میان کسانی که ربوده شده اند یا مورد حمله ی باشندگان بین ابعادی شرور و فرشتگان ناقلا قرار گرفته اند ، افرادی بوده اند که از روی ایمان ، نام عیسی مسیح را صدا زده اند و ربایش یا حمله متوقف شده . معمولاَ « خاکستری ها – Greys » ؛ موجوداتی با سرهای بزرگ و بدن های نحیف و چشمان سیاه برجسته ، اینگونه تمرینات آزمایشی را روی انسان ، رهبری می کنند .
موفون ( M.U.F.O.N ) سازمانی غیر انتفاعی است که در سال ۱۹۶۹ آغاز به کار کرد . شبکه دوجانبه اشیاء پرنده ناشناس که برای تحقیق درباره ی یوفوها و موضوعات وابسته به آن اختصاص یافته است. اطلاعاتی هست که معمولا در اجتماع وابسته به تحقیقات یوفوها به صورت اخبار در نمی آید ؛ این اطلاعات روی صفحات ۲۳۶ و ۲۳۵ جلسات بحث پیرامون بیگانگان : شرح مذاکرات راجع به کنفرانس مطالعه آدم ربایی فضایی ثبت شده : » جو جردن ، یک مدیر ناحیه ای موفون در فلورایداست او بنیانگذار و رئیس گروه تحقیقاتی CE4 هم هست . به عنوان فردی مسیحی ، جو به کسانی که مدعی ربوده شدن توسط فضایی ها هستند مشاوره می دهد . جو بیش از ۱۰۰ پرونده مربوط به کسانی که نام مسیح را با اقتدار برای متوقّف کردن آدمربایی به کار گرفته اند ، جمع آوری کرده . سایرین سرودهای مسیحی یا نیایش خداوند را خوانده یا سایر انواع گوناگون روش های تصدیق مسیح به عنوان منبع یاری طلبی را به کار برده اند . جو با محقّقان برجسته جهانی که در زمینه مشاوره ادمربایی فضایی فعالیت می کنند یاداشت هایی را مقابله کرده . مردم تحت مشاوره آنها نیز به همان حکایت ها اعتراف کرده و نمی دانند با این مساله چه کنند ؟
عیسی(ع) سرور فرازمینی ها و موجودات زیر زمینی و سایر باشندگان بین ابعادی ست . » پس خدا نیز او ( مسیح ) را به غایت سرافراز کرد و نامی برتر از همه ی نام ها بدو بخشید . تا به نام عیسی هر زانویی خم شود ، در آسمان ، بر زمین و در زیر زمین ، و هر زبانی اقرار کند که عیسی مسیح « خداوند » است ، برای جلال خدای پدر . » – نامه پولس رسول به فیلیپیان . ۲ : ۹ – ۱۱ . در آسمان ( فرازمینی ها ) . در زمین ( زمینی – این جهانی ) در زیر زمین ( موجودات زیر زمین ) .
* » و هیچ کس ، نه در آسمان ، نه بر زمین ، ونه در زیر زمین ، توان آن نداشت که طومار را برگشاید یا حتی در آن نظر کند . من زاز زار می گریستم ؛ زیرا هیچ کس یافت نشد که سزاوار گشودن طومار یا نظر کردن در آن باشد . آنگاه یکی از پیران به من گفت : « گریان مباش ! اینک آن شیر قبیله یهودا ، آن ریشه داوود ، غالب آمده است ، تا طومار و هفت مُهر آن را بگشاید . » » مکاشفه یوحنّا . ۵ : ۳ – ۵ .
تمامی باشندگان ، نسبت به نام عیسی مسیح شرطی شده و او را به عنوان « سَروَر » به رسمیت می شناسند . » اما حتّی اگر ما یا فرشته ای از آسمان ، انجیلی غیر از آنچه ما به شما بشارت دادیم موعظه کند ، ملعون باد ! » نامه پولس رسول به غلاطیان . ۱ : ۸
دلایل مستند مبنی بر اینکه برخی EBE ها شبیه انسان هستند ؟
EBE ؛ یعنی ، موجود بیولوژیکی فرازمینی . همانطور که گفتیم ، در این نوشته ، کلمات « فرشته » ، « بیگانه » و « فرازمینی » را در کنار هم یا به جای یکدیگر به کار می گیریم . تاکنون به این فکر کرده اید که چرا ما آنسوی دیگر ماه را نمی بینیم ؟ … خب ، می دانم که علم به ما چه می گوید .( اگر شما هم بر این عقیده اید که ناسا و حکومت هر چیزی را که می دانند به مردم می گویند ، برای پذیرش این قطعه فیلم محرمانه ای که در سال ۲۰۰۷ میلادی درز کرده ، برایتان لحظه سختی خواهد بود . ) در سال ۱۹۷۶ ، یک ماُموریت مشترک فضایی فوق سرّی بین آمریکا و شوروی وجود داشت . پروژه آپولو ۲۰ . یکی از ماهواره ها ، پیش از آن ، سفینه مادر عظیم درهم شکسته ای را کشف کرده بود که البته در آنسوی دیگر ماه قرار دارد . دانشمندان تخمین می زنند که این سقوط ، بیش از یک میلیون سال قبل اتفاق افتاده . جسد فضانورد زن ، به خوبی محفوظ مانده بود اما جسد فضانورد مرد ، به شکل خیلی بدی رو به وخامت ( تجزیه ) نهاده بود . در زبان زمینی معاصر ما ، فضانورد زن بسیار شبیه نمونه یک نژاد آفریقایی اصیل است ، لب ها ، بینی و حتی موی بافته شده با چشمان انحنا دار و پوست تیره ؛ قطرات اشک او مایع زرد رنگند . شما فکر می کنید که ناسا تصادفاَ اجازه داده که این فیلم فاش شود ؟ آیا ممکن است که سیّاراتی دارای ساکنانی از نژاد های فرازمینی / گونه ی فرشته ، وجود داشته باشند که شبیه نژادهای گوناگون روی سیّاره زمین باشند ؟ آیا ما به صورت و ظاهر شکلی خدایان ( الوهیم – صورت جمع ِ خدا ) آفریده نشده ایم ؟ هنوز بیدار نشده اید ؟ حقیقتاَ چرا ناسا در اکتبر سال ۲۰۰۹ ماه را بمباران کرد ؟ آیا اینکار ناسا دلیلی برای صحّت این ویدئوی فاش شده بوده یا به خاطر وجود سایر ایستگاه های فضایی بیگانه ؟ بعضی محقّقان عقیده دارند که تمدن هایی زیر سطح ماه وجود دارند . آیا نیروهایی ( افرادی ) در ناسا هستند که می خواهند ما بدانیم و افرادی هستند که نمی خواهند ما بدانیم ؟
نژاد یا نژاد های انسان
نوح سه پسر داشت : سام . حام و یافث . به ما اینطور گفته شده که یافث پدر نژاد قفقازی ست . سام پدر نژاد آسیایی و شرقی و حام ، پدر نژاد آفریقایی ( سیاه و قهوه ای ) . علم به ما می گوید که انسان ها زمانی که از آفریقا مهاجرت کردند ، از نژاد سیاه آفریقایی به به برنزه و سفید و زرد ، تغییر رنگ پوست دادند . فکر میکنم که اگر به آسیا تغییر مکان می دادم و نوادگان من ، طی هزار سال با مردم آسیایی اختلاطی نداشتند اساساَ به همان شکل باقی می ماندند ، تنها ، دی ان ای من ، شکل ظاهری بدن و رنگ پوست را تعیین می کرد نه محیط جغرافیایی . بر اساس فصل سوم و ششم پیدایش در تورات و متون بعد از آن ، می دانیم که دی ان ای انسان مورد مداخله و دستکاری قرار گرفته . ممکن است که نژاد های گوناگونی از فرشتگان / فرا زمینی ها از بخش های مختلف جهان هستی در این مشارکت ژنتیکی مداخله داشته اند و به همین علت ، ما در زمین سه نژاد عمده داریم ؟ ( این هم به خاطر داشته باشیم که برخی از نژادهای بیگانه ، انسان نما نیستند ) اگر که این موجودات در بیش از یک میلیون سال قبل سفینه های عظیم می ساختند و در تسخیر فضا به استادی رسیده بودند ، مطمئنم می دانستند که چگونه از نظر ژنتیکی آنچیزی را که امروزه انسان ها می نامیم خلق کنند . ترکیب بیولوژیکی ما ثابت می کند که با چندین گونه – خزندگان ، دوزیستان ، پستانداران نخستین و غیره – DNA مشترک داریم و بخش اعظم DNA ما ناشناخته مانده . من این بخش ناشناخته را DNA ی خدای خالق یکتا می نامم ( قصد ما انکار خلقت انسان بوسیله خدا نیست ) .
اگر با خزندگان دی ان ای مشترک داریم ، نباید که خصلت های فردی آشکار مربوط به گونه خزندگان را دارا باشیم ؟ خب داریم ! در حینی که جنین انسان به شکل بچه در می آید ، از مراحل مختلفی که آنرا با مراحل تکاملی عمده ی شکل فعلی فیزیکی اش مرتبط می سازد ، می گذرد . در هفته هشتم پیوستگی هایی با پستانداران تکامل یافته ، خزندگان و ماهی دیده می شود . جنین اولیّه خط سیر تکاملی خودش را طی می کند . گاهی ، جنین ، آخرین دستور العمل تکاملی ژنتیکی را فراموش می کند و بچه ، با دُم ، زاده می شود . این موارد ، زائده دُمی خوانده می شوند و بیشتر این زائده ها در هنگام توّلد توسط پزشکان بریده می شوند ، اما در محیط هایی مثل آفریقا و هندوستان که پول کافی برای چنین جرّاحی هایی وجود ندارد ، تا امروز مردمانی که دُم دارند ، در این طرف و آن طرف ، سیر می کنند ! ولی مهم تر از همه چیز ، مغز مربوط به گونه خزندگان ( مارها ؟ ) در وجود تمامی انسان هاست .
در تفکّر یهودی ، مردم باستانی بر این عقیده بودند که ۲۲ حرف الفبای عبرانی که به صورت هیروگلیف می باشند ، رمز ِ وجود ۲۲ هزار سیّاره با زندگی هوشمند پیشرفته اند . باور من این است که بعضی از این شکل های هوشمند حیات ، گاهگاهی در سیر زمان ، به منظور به چالش کشیدن سایر نژادهای پیشرفته ، تصمیم گرفتند که عملیات پنهانی را در سیارات کمتر توسعه یافته ژنتیکی رهبری کنند . آنها تبدیل به بیگانگان / فرشتگان ِ دغل باز شدند ، درست مثل کاری که نژاد گریگوری ( مراقبان ) در این سیاره انجام دادند و هنوز هم به همراه سایر نژاد ها در حال انجام همان عملیات می باشند . وقتی این اتفاق رخ می دهد ، خدای خالق ، سایر فرشتگان / بیگانگان فرمانبردار ( مانند : میکاییل فرشته جنگ ، جبراییل ، رافاییل و غیره ) را برای یاری سیاره در حال توسعه و ساکنان آن اعزام می کند . در این باره نقل قولی هست که اکنون معنای آن برای من کاملا آشکار شده : » آیا نمی دانید که ما فرشتگان را داوری خواهیم کرد ؟ » نامه اول پولس رسول به قُرنتیان . ۶ : ۳ .
خدای خالق کنترل را به عهده دارد و از دیدگاه او ، همه اینها برای راضی ساختن اوست !؟ ما در زمانه تب آلودی زندگی می کنیم .همین حالا که مشغول صحبتیم ، فرایند افشاء سازی در حال رخ دادن است . سریال های تلویزیونی مانند « V » و « The Event » و بسیاری از فیلم ها به شما گونه های مختلف فرازمینی ها و مقاصد آنها را نشان می دهند . متون مقدّس از بسیاری جنبه ها ، صحت دارند . « Transformers 3 » ، چیزی نیست ، جز ، نمایش مجدد ماُموریت طبقه بندی شده آپولو ۲۰ ، مضافاَ به کشف بیگانگان رباتیک سایبری – NBE = باشندگان غیر بیولوژیکی . ( این را در ذهن داشته باشید که ما مدعی آن نیستیم که تمامی فرا زمینی هایی که ازین سیاره بازدید می کنند همان هایی هستند که کتاب مقدّس تحت عنوان « فرشتگان » یاد می کند – سیاره های زیادی با حیات هوشمند وجود دارند و اشکال یا نژادهای گوناگونی از سراسر کهکشان و جهان هستی از زمان قدیم مشغول بازدید از زمین بوده اند و در حال بازدید از زمینند . خداوند ما چقدر عظیم است . مترجم : « حسین مهدوی »
نویسنده : نامعلوم . انتشار : فرمان ملچیزدک . Order of Melchizedek . سال ۲۰۱۱ میلادی .
منبع : http://atam.org/UFO.html ماهیت متن : گمانه زنی بر اساس عقاید فرقه ای .
ترجمه این نوشتار ، مطلقاَ به معنای موافقت مترجم با مطالب مندرج در آن نیست .
پانوشت ها و توضیحات :
۱ – عبارت « Demonic World » با توجه به ادبیات مسلّط دین مسیحی و نوشتارهای وابسته ، طبقه موجودات اهریمنی تلقّی می گردد . در زبان فارسی ترجمه دقیقی برای کلمه « Demon » وجود ندارد .به کارگیری کلماتی نظیر ؛ دیو . شیاطین و موجودات شرّ به عنوان معادل پارسی این کلمه به هیچ وجه صحیح نیست ؛ زیرا ، Demon ، فقط یکی از انواع موجودات شرّ در سلسله مراتب موجودات اهریمینی در فرهنگ فکری مسیحیت بوده و حتی تلقّی این کلمه به موجود وابسته به شرّ در خود تفکر مسیحی ، موضوع نقد و از موارد نقصان در آن سلوک فکری ست و لزوماَ واقعیت ندارد . در فرهنگ زبانی ما ، تقسیمات مربوط به طبقه بندی موجودات هستی از دیدگاه مذهبی ، فقیر و محدود بوده و لذا به ناچار چنین معادل هایی در ازاء این کلمه استعمال می شود . ( مترجم ) .
۲ – واژه « Entity » در ادبیات رازآلود فرقه ای ، بخش هایی از عرفان مسیحی ، ادبیات مدعیان کانال زنی و … اساساَ به « باشندگان غیر مجرد » اطلاق می شود و با واژه « being » یکسان نیست . « Being » گاهی به اصل وجود اشاره داشته و گاهی به معنای وجود یا موجود یا باشنده مادی و جسمانی به کار می رود و گاهی با اتصاف به پیشوند هایی نشانه انحصار ، به وجود محض اطلاق می شود . در این نوشتار ، نویسنده یا نویسندگان ، مرز این دو کلمه را رعایت نکرده و در هر دو معنا استعمال شده . مترجم نیز به ناگزیر و برای فهم مطلب ، این دو کلمه را در هر دو معنا مد نظر داشته است ( مترجم ) .
۳ – اشاره به انجیل متّی ۱۰ : ۲۶ – ۲۷ . اصل آیات چنین است : « بنابراین از آنان مترسید . هیچ چیز پنهان نیست که آشکار نشود و هیچ چیز پوشیده نیست که عیان نگردد . آنچه در تاریکی به شما گفتم ، در روشنایی بیان کنید و آنچه در گوشتان گفته شد ، از فراز بام ها اعلام نمایید . »
۴ – اصل آیه چنین است : « و می گفت : زمان به کمال رسیده و پادشاهی خدا نزدیک شده است . توبه کنید و به این بشارت ایمان آورید . » انجیل مرقُس . ۱ : ۱۵ .
۵ – کتاب مقدّس . عهد عتیق . سِفر پیدایش ۱ : ۱ .
۶ – اصل آیه : « عیسی به آن ها پاسخ داد : مگر در تورات شما نیامده است که من ، گفتم ، شما خدایانید ؟ » انجیل یوجنّا . ۱۰ : ۳۴ .
۷ – مزامیر ۸۲ : ۶ « من شما را خدایان خواندم و لقب فرزندان خدای متعال را به شما دادم » .
۸ – اِل (به عبری: אל ) از قدیمی‌ترین نامهای خدا در فرهنگهای مختلف است( . ویکی پدیا .
http://en.wikipedia.org/wiki/El_%28deity%29 * این واژه در به تناسب ریشه های زبانی مختلف در عهد باستان و تغییرات زبانی در زبان های آرامی ، اکدی ، اور ( بین النهرین ) ، سامی ، عبرانی و فنیقی از معنای « رب النوع » تا « خدای خالق » تفاوت معنوی داشته است . مهم تر اینکه بر خلاف تصور رایج در میان پیروان شبه علم ، معلوم نیست که « Elohim » ، صورت جمع « EL » باشد . ( مترجم ) .
۹ – * اگرچه یهودیت، ترتیبی منطقی از فرشتگان به‌دست نداده است، در مسیحیت برای آنها سلسله مراتب خاصی ارایه شده که دایونیسیس در قرن پنجم به آن پرداخته است. این رده‌ بندی بر اساس سیر نزولی است . دایونیسیس یا دیونیسیس(qeddis dionusiase) در قرن نخست بعد از میلاد و از اعضای محکمه آریوپاگوس بوده است که به‌وسیله پولس حواری به مسیحیت گروید. او برطبق روایات، از شهدای مسیحی و نخستین اسقف آتن بود. در قرون وسطا، بعضی از آثار فلسفی به او نسبت داده می‌شد. (مصاحب، ۱۳۴۵: ۱۰۳۴)
۱۰- « آنگاه تختهایی دیدم که برای داوری برقرار شد و «وجود ازلی» بر تخت خود نشست. لباس او همچون برف، سفید و موی سرش مانند پشم، خالص بود. تخت او شعله ور بود و بر چرخهای آتشین قرار داشت . » رساله دانیال نبی . ۷ : ۹ .
۱۱ – تفصیل رؤیای حزقیال در این باره : در کتاب حزقیال . ۱ .
۱۲ – شامبالا ؛ سرزمین افسانه ای مطابق عقاید بوداییان تبتّی . پادشاهی پنهان از انظار شامبالا – سرزمین برادری جاودانه . « آگارتا » : سرزمین افسانه ای زیر زمین .
۱۳ – نامه یهودا ۱ : ۶ : « او فرشتگانی را نیز که مقام والای خود را حفظ نکردند ، بلکه منزلگاه مناسب خویش را ترک گفتند ، به زنجیرهای ابدی کشیده و برای محاکمه در آن روز عظیم ، در تاریکی مطلق نگاه داشته است . » – نامه دوّم پطرس ۲ : ۴ : « زیرا اگر خدا بر فرشتگانی که گناه ورزیدند رحم نکرد ، بلکه ایشان را در بند نهاد و در سیاهچاله های تاریک محبوس کرد تا برای داوری نگاه داشته شوند … » .
۱۴ – کتاب انوخ ( انوش ) . « The Book Of Enoch » . شرح و تفصیل آنچه در کتاب انوخ / خنوخ / انوش / Toth تات ، ادریس نبی (ع) ؟!؟ و….. در این باره آمده خود نیازمند ترجمان متنی جداگانه است که در این مقال نمی گنجد .
۱۵ – رسته فرشتگان مشهور به « Fallen Angels» ، بر طبق کتاب اول انوخ به عنوان « Watchers Of Heaven » شناخته می شوند . شبیه ترین فرشتگان به صورت انسان . در ابتداء برای مراقبت و نگاهبانی از انسان در ۸ دسته خلق شدند تا با حضور در قلمرو زمین ، اخبار اعمال انسان را به آسمان گزارش دهند . لیکن ، پس از ورود به دروازه زمین و رؤیت زنان انسان به ایشان متمایل شده و آمیختند و نژاد غول های نفیلیم از آنها پدید آمد . در مکافات این تداخل فیزیکی با انسان از درگاه الهی ، رانده شده و هبوط کرده و تا ابد مورد لعن قرار گرفتند . ( مترجم ) .
۱۶ – مریم عذراء . باکره مقدّس . مادر عیسی مسیح (ع) . فرزند عمران . از قبیله یهودا فرزند یعقوب نبی ( ع ) و لئا . از دوازده قبیله یهود . قبیله زادگاه پیامبران بنی اسرائیل . ( مترجم )
۱۷ – مقصود ؛ نشانگر های ژنتیکی حامل اوصاف شکلی و ماهیتی یک موجود . ( مترجم )
۱۸ – تداخل ژنتیکی نژاد مراقبان و یا سایر نژاد های بیگانگان به زعم مدعیات موجود در نوشتار نویسنده مطلب ، از نظر خدای خالق همان گناهی ست که انسان باید از آن نجات یابد ؟!؟ ( مترجم )
۱۹ – اشاره به اینکه در اثر تداخل ژنتیکی ، انسان از ماهیت خود آنچنان که انسان ، باید باشد تخلیه شده و فاقد اوصاف اولیه مورد نظر خالق خود بوده است . ( مترجم ) .
۲۰ – وابسته به سیاره زمین ( در متن ) . در معنای کلی ؛ هویت ماهیتی و ذاتی و شکلی موجودات مربوط به هر سیاره . مترجم )
تمامی رفرنس های مربوط به کتاب مقدس عهد جدید : انجیل عیسی مسیح . ترجمه هزاره نو . انتشارات ایلام . ۲۰۰۶ .
رفرنس های کتاب مقدّس عهد عتیق . منابع مختلف .
* سخن پایانی مترجم : مقاله حاضر ، مطلقاَ بر مبنای گمانه زنی از متون مقدّس و مطالب جنجالی دنیای شبه علم بوده و نیازمند نقد و بررسی ست . گمانه زنی های مندرج در نوشتار ، از ارایه ی سرنخ هایی برای اندیشیدن به زعم نویسنده یا نویسندگان این مقاله تا برداشت های آنچنانی از متون مقدّس و حتی خرافات غیر علمی و نامستند ، به ارایه محتویات خویش پرداخته و به نظر مترجم دست کم در بیش از ۱۰ مورد ، از ایرادات اساسی برخوردار می باشد . * حسین مهدوی .

ترجمه : حسین مهدوی

منبع :  www.ufolove.wordpress.com  

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *